Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka asutte kerrostaloissa, onko häkkivarastoihin koskaan murtauduttu tai tiloista löytynyt ylinmääräistä porukkaa?

Vierailija
16.11.2022 |

Koetko pelottavina paikkoina?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisessä taloyhtiössä murtauduttiin just joulun alla, monilta lähti lahjat :( Me olimme onneksi vieneet paketit anoppilaan.

Vierailija
2/28 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe pelottavina. Joskus on ollu joku nukkumassa kellarivaraston käytävällä, omien kämppien häkkivarastoista ei ole koskaan pöllitty mitään.

Kaverilta lähti häkkivarastosta lumilautakamppeet, yksi vanhempi naapuri oli menettänyt talvirengassarjan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole murtauduttu eikä ole tiloista löytynyt ylimääräistä porukkaa, jos ei nyt lasketa naapurin lapsen kavereita, jotka odottavat häntä aina rappukäytävässä. Joskus kyllä pohdin miksei niitä kavereita päästetä sisään asuntoon, mutta eipä se mulle kuulu eikä niistä häiriötä ole, kun istuvat vaan portailla tai nojailevat käytävän seiniin.

Vierailija
4/28 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On murtauduttu kolmeen häkkivarastoon. Eräästä varastostamme löytyi digikameran tyhjä pakkaus joka ei ollut meidän??

Vierailija
5/28 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän talon häkkivarastoista on varastettu vaikka mitä. Pyörävarastosta varastettu pyöriä, huoltoyhtiön varastosta viety ruohonleikkuri

Vierailija
6/28 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe pelottavina paikkoina eikä ole mitään häkkivarastoista viety. Yhden kerrostalon pihavarastosta vietiin naapurin polkupyörä. Muihin pyöriin ei oltu koskettu, joten ei hirveän järjestäytyneeltä iskulta vaikuttanut.

Vierailija
7/28 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole huoleti ei niitä sinun vihtoja kukaan huoli. miksi muutit pois landelta

Vierailija
8/28 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo murtauduttii kerran, vietiin ikivanha kämäinen kissojen raapimapuu ja halpa cd-torni.

Vierailija
9/28 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta vietiin laatikollinen rikkinäisiä vaatteita. Olin vienyt kotoani ne sinne odottamaan hetkeä, jolloin jaksan ratkoa ja korjata, esim vaihtaa vetoketjun takkiin tai paikata toppatakkiin kaverini tupakalla polttaman reiän. Sen lisäksi mekkoja, joiden helmat revenneet ja muuta vastaavaa kamaa.

Olin kyllä kummissani!

Vierailija
10/28 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuulemma murtauduttu, meidän omassa varastossa ei ole kuin vanha patja eikä edes lukkoa ovessa, patjaa ei oltu viety :D

Vierailija
11/28 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa murtauduttu. Mun lapsuuden taulut vietiin eikä niitä koskaan saatu takaisin. Vieläkin harmittaa, että unohdin ne sinne muuton yhteydessä. Asuin asunnossa noin 4kk ja sitten murtauduttiin ensimmäistä kertaa. Toisella kerralla en sitten ollut jättänyt sinne muuta kuin laatikoita, niin ei viety mitään.

Onneksi oli vakuutus, mutta ei ne silti korvaa niitä taulujen tunnearvoa, jotka oli yli 30v vanhoja.

Vierailija
12/28 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

on murtauduttu. Sen vuoksi en säilytä mitään arvokasta verkkokellarissa. Muutenkin hieman ummehtunut haju tilassa. 

Vierailija
13/28 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häkkivarastoihin on murtauduttu useamman kerran, hauskasti yhden pikkujulkkiksen merkkivaatteita ei koskaan enää näkynyt mutta myöhemmällä kerralla tavisnaapurin häämekko ilmestyi takaisin mystisesti. Käytävillä on välillä ollut vieraita lapsia meluamassa ja pari kertaa kännikaloja, mutta en pidä mitenkään erityisen vaarallisena paikkana.

Vierailija
14/28 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kellarissa pelkkää romua ja krääsää.

Oon jättänyt ovekin auki, ei ketään kiinnosta.

Naapurin muksut ystävineen myös viihtyy kellarissa.

Eipä niillä ole hirveesti mitään paikkaa, missä olla.

Kun oon nähnyt, tekevät läksyjä, kuuntelevat musiikkia.

Samassa rapussa asuu yks opiskelija, jonka häkkikomero on tyhjä.

Kysyin saako nuoret sen käyttöön.

Olen jutellut tän taloyhtiössä asuvan kanssa. Vein komeroon klappipöydän ja tuoleja.

Sanoin näitä saa käyttää, mutta kannattaa viedä komeroon, ettei kukaan vie niitä roskiin.

Siellä on mm ikivanha mankkakin.

Noista ei oo mitään haittaa tuolla

Vierailija
15/28 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Tosin sillä voi olla vaikutusta, että varastot on ullakolla, joten sinne pääsemiseksi pitää nähdä vaivaa.

Vierailija
16/28 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan murtauduttu ainakaan minun tietääkseni, enkä ole nähnyt missään tiloissa ylimääräistä porukkaa. Asutaan yhdessä niistä taloista jotka ovat Kampin keskuksen päällä joten ympäristössä kai hörhöjä pitäisi piisata, mutta murtautuminen on sen verran vaikeaa että ei kai kukaan vaivaudu. Kauppakeskuksen puolelta on painava metalliovi jossa sähkölukko, ja jos siinä joku alkaisi puuhata niin porukkaa kulkee koko ajan ohi joten joku toivottavasti kiinnittäisi huomiota.

Kadun puolelta pitäisi päästä ensin alaovesta sisään (kiireisellä kadulla) ja sen jälkeen vielä toisesta ovesta talon rappukäytävään. 

Sen jälkeen vielä kerrosvaraston metalliovi, jossa siinäkin hyvä lukko.

En koe varastoa pelottavana paikkana, 10 vuoden aikana en ole koskaan nähnyt siellä ketään (meillä on joka kerroksessa oma varasto joten vain kuusi komeroa per varasto).

Vierailija
17/28 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä säilytän vain varastossa möllkky pelin ja ei ole varastettu, vaikka ei ole edes lukkoa. 

Vierailija
18/28 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä säilytän vain varastossa möllkky pelin ja ei ole varastettu, vaikka ei ole edes lukkoa. 

No, kuka edes varastaa mölkky pelin. Ei kukaan. 

Vierailija
19/28 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän talossa on murtauduttu, ei omaan kopperoon tosin, mutta viereisiin kyllä. 

Vierailija
20/28 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole koskaan varastettu mölkky peliä. Tämä on fakta.