Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sai sukupuolitaudin saunan lauteilta

Vierailija
16.11.2022 |

Mieheni sai sukupuolitaudin saunan lauteilta
Nyt on sellainen tilanne, että yritetään lasta ja mieheni sai saunan lauteilta klamydian. Mies selvitti, kun mietittiin miten voinut saada, että sen voi saada saunan lauteilta jos sattuu istumaan samassa kohtaa, kuin sairastunut ja sattuu osumaan intiimit paikat siihen. Järkyttävää. Onneksi huomattiin ajoissa. Olkaa varovaisia muiden saunoissa.

Kommentit (75)

41/75 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolitaudit leviää vain yhdellä tavalla, ei saunan lauteilta.

Vierailija
42/75 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimo kirjoitti:

Mun ex-mies kompastui pikkujouluissa sihteerinsä päälle. Uskomaton spektaakkelimainen sattuma, miten se värkki sieltä kaikkien vaatekerrosten lävitse löysi tiensä. Pikku touhutippa siinä valmiina, ja heti jäi raskaaksi. Huonoa tuuria.

joo olipa huonoa tuuria näitä toki sattuu... ja sitten joku voi olla mm. unissakävelijä ei muista yhtään tapahtunutta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastailija kirjoitti:

Sukupuolitaudit leviää vain yhdellä tavalla, ei saunan lauteilta.

Kyllä se voi saunan lauteiltakin levitä, jos sitä yhtä tapaa toteuttaa lauteilla. 

Vierailija
44/75 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan juu.

Vierailija
45/75 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se urbaani legenda,ettei voi saada kuin limakalvokosketuksessa. Itse sain kirvelyä nuorena yleisestä vessasta.

Vierailija
46/75 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyräsaaren miesten joulusauna se vasta vaarallinen on. Täältä voi käydä kuulostelemassa: 

https://www.mikseri.net/artists/nor-miskyyr/miesten-joulusauna-2018/599…

Vierailija
47/75 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peppuseksistä ei voi saada sukupuolitautia.

Mutta HIV:in voi.

Eikö silloinkaan , jos on herppes persiissä?

Vierailija
48/75 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin sellainen ketju, jossa kaikki tarinat on täyttä totta!

Vierailija
49/75 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni sai taudin uimahallin suihkussa kun joku oli huutanut hänen nimeään, ja vieruskaverikin sattui olemaan saman niminen ja kun molemmat kääntyivät samaan aikaan oli pippelit lyöneet yhteen. Miettikää kuinka huonoa tuuria!

Ai kamala, tämä oli kyllä paras kaikista. 😃 Valitettavasti näen "tapahtuman" silmissäni ja melojen lätsähdyskin kuuluu korvissani. 😂

Miettikää, onneksi nykyään nimi on tyyliin Sebastian-Väinökki, niin vähemmän voi sattua näitä kamalaakin kamalampia tapahtumia.

Tai no. Sepi tai Väni se on silti.

Vierailija
50/75 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni sai taudin uimahallin suihkussa kun joku oli huutanut hänen nimeään, ja vieruskaverikin sattui olemaan saman niminen ja kun molemmat kääntyivät samaan aikaan oli pippelit lyöneet yhteen. Miettikää kuinka huonoa tuuria!

Onko miehesi jo perustellut sinulle, miksi hänellä seisoi miesten suihkussa uimahallissa?

Vierailija
51/75 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä emäntä tuli viime pikkujouluna raskaaksi pikkujouluna julkisessa vessassa kun edellisen naispuolisen henkilön pimpistä oli valunut spermaa siihen istuinrenkaalle, josta sitä sitten pääsi vaimoni sisään. Oli kaiken lisäksi tumman miehen spermaa niin meillä on nyt hottentottilapsi.

Vierailija
52/75 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irvileuoille tiedoksi ihan on mahdollista! Vastahan oli tapaus jossa Perussuomalaisten johdon keskuudessa riehui kuppa-epidemia! Joka sai alkunsa johdon saunaillasta!

Yhtä paljon uskon persuja kuin ap:n miestä 😂

Vierailija
53/75 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuosta. klamydian saa pois 3 pv antibiooteilla suun kautta. Se tulee helposti kun niin moni irtoseksiä harrastava nainen kantaa klamydiaa.

Vierailija
54/75 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi niin hassusti, että olin puhtaasti työasioissa menossa johtajan huoneeseen, mutta ovella kompastuin ja lensin haarat edellä johtajan syliin. Nyt on sitten satiaisongelma....

t. sihteerikkö

Vierailija
55/75 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko miehesi jo perustellut sinulle, miksi hänellä seisoi miesten suihkussa uimahallissa?

Ja ovat melko lähellä suihkutelleet.

Vierailija
56/75 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä emäntä tuli viime pikkujouluna raskaaksi pikkujouluna julkisessa vessassa kun edellisen naispuolisen henkilön pimpistä oli valunut spermaa siihen istuinrenkaalle, josta sitä sitten pääsi vaimoni sisään. Oli kaiken lisäksi tumman miehen spermaa niin meillä on nyt hottentottilapsi.

Meillä vaimo tuli raskaaksi uimahallissa. Oli joku pervo runk. . .eiku masturboinut uima-altaaseen ja vaimon uidessa oli siemenet uineet sisälle.

Vierailija
57/75 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ovat melko lähellä suihkutelleet.

Taisi olla kuitenkin vankilassa ja saippua luiskahti käsistä....

Vierailija
58/75 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sai laivan lakanoista. Harrastusporukan pikkujoulut.

Vierailija
59/75 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimo kirjoitti:

Mun ex-mies kompastui pikkujouluissa sihteerinsä päälle. Uskomaton spektaakkelimainen sattuma, miten se värkki sieltä kaikkien vaatekerrosten lävitse löysi tiensä. Pikku touhutippa siinä valmiina, ja heti jäi raskaaksi. Huonoa tuuria.

Lankesi loveen!

Vierailija
60/75 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irvileuoille tiedoksi ihan on mahdollista! Vastahan oli tapaus jossa Perussuomalaisten johdon keskuudessa riehui kuppa-epidemia! Joka sai alkunsa johdon saunaillasta!

Yhtä paljon uskon persuja kuin ap:n miestä 😂

Minä kyllä uskon enemmän Ap:n miestä. Peruthan valehtelee aina kun pystyy se on niillä geeneissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä