Paljon tilisi saldo on nyt?
Kommentit (85)
Käyttötileillä 80 000 e, tosin kohta on tulossa n 40 000 euron perintövero maksuun...
Ihan liian vähän ja sillä pitäis nyt pärjätä kuukausi. Ei paljon juhlita.
19 senttiä, käteistä löytyy 1,85€.
Käyttötili n. 160 € ja säästötili 2840 €. Ei paljon juhlita. :/
Käyttötilillä n. 1300 e (palkkapäivä oli eilen ja tolla pärjättävä taas kuukausi)
Säästötilillä 15 000 e (näihin en koske vaikka mikä olis)
Ja juurihan on ollut palkkapäivä, monellakin tässä kuun puolessavälissä. Joten missä ne teidän rahat oikein on...
Mulla ne on sukanvarressa. Haha.
Sen verran riitää kukauden loppuun. Tosin Helen vie tuplana sähkö laskuni 25.11. suoramaksuna !Identtisen kaksi laskua,eri kuorissa laitoi postissa suoramaksu velotus tiedote.Hyvitä vasta tasauslaskussa lika merimänäs.Eikä siinä mitän,sama pää kesät talvet, avain jäi kotia. Avausmaksu 25 e tulee sitten ylimmäränen meno erä.Joten yksin asuvalla ei todella kasva raha tilillä .Kun kaikesta maksan itse.
Tänään maksoin sähkölaskun, nettilaskun ja vuokran. Tilille jäi 164556,33 euroa.
Osan pian lahjoja tyttöystävälle ja veljeni lapselle. Voi mennä 500 euroa tai tonni en tiedä.
Käyttö 200
Säästö 800
Rahasto 300
Siinäpä ne onkin 😂
Ei ole lainoja , oma asunto
Mä en ymmärrä miksi toiset levittelee omia tilitietojaan. Yksityisiä tietojahan ne ovat.
96 000€, inflaatio syö mutta mitä sitten,
M36
Käyttö 2 256e
Vara 3 500e
Säästö 25 484e
86 senttiä.
Seuraavan kerran rahaa tulee viikon päästä. Onneksi ruoka riittää sinne asti.
Alle euron mutta se johtuu siitä, että edunvalvoja lähettää minulle viikkorahaa vin 20 euroa viikossa.
Käyttötilillä on 1610 euroa, josta laskuihin on menossa n. kolmasosa. Veronpalautukset saan vihdoinkin ensi kuussa.
Käyttötilillä 400e.