Paljon tilisi saldo on nyt?
Kommentit (85)
Yhteensä noin 23000e säästössä, ei velkaa. Ei myöskään suuremmin omaisuutta paitsi vanha talo.
Lähes nollilla. Olen piilottanut rahat ulkomaille. Elän toimeentulotuella.
Käyttötili 3623e.
Yleensä se on noin 2500e, mutta en ole siirtänyt rahaa toiselle tilille ja sijoituksiin vielä.
Olen kalatiskillä töissä, jos joku ajattelee, että olen rikas jotenkin tai huippuvirassa. Prisman kalatiskillä 45v mies. Olen silti aikalailla unelma ammatisssa, koska tykkään kalastella ja olen elänyt lapsesta asti kalastellen ja osaan tehdä kalasta ruokaa ja ehdotella asiakkaille.
Käyttötilillä 1604,73€.
Katevaraukset samalla tilillä 6,83€.
Minkä tilin? Käyttötilin? Tällä hetkellä liikaa, pitäisi siirtää jonnekin muualle.
Vierailija kirjoitti:
Minkä tilin? Käyttötilin? Tällä hetkellä liikaa, pitäisi siirtää jonnekin muualle.
Osuuspankilla saa bonuksia jos makuuttaa säästötilillä joten sinne minä aina laitan ja pidän käyttötilillä vain sen mitä tarvitsen. Jos tarvii enemmän niin äkkiäkös sovelluksella siirtää muilta tileiltä käyttötilille.
Enemmän kuin vähän ja vähemmän kuin tarpeeksi.
Kahden tilin yhteissumma on n. 1e.
Seuraavan kerran tulee rahaa 1.12.
Käyttötilillä noin 500 euroa. En pidä siellä enempää kun kerran aiemmin on kortti pöllitty ja tili tyhjennetty ulkomailla. Eli varat on muilla tileillä joihin ei ole yhdistetty mitään korttia ja siirrän niistä rahaa käyttötilille tarvittaessa.
90€.
T: köyhä työtön
Ens kuun eka päivä seuraava raha saapuu.
1,28 euroa