Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuolen häpeästä!! Jaan nyt megamokani teidän kanssanne, arvoisat av-mammat...

Vierailija
07.11.2006 |

Mulla on ystävättäreni kanssa tapana välillä vähän värittää tekstiviestejämme rivoilla sanoilla ja törkeyksillä... siis kun toisillemme lähetämme.. No, äsken tuli ystävältäni viesti, että olenko kotona ja pääsenkö meseen. Vastasin siihen suunnilleen näin: " juu, kotona olen, lapset kipeinä vielä. Voin tulla meseen kunhan käyn ensin suihkussa, koska p.... haisee kuin vanhan venäläisen huoran vittu.... ;D" .

Ja eikös käynyt niin, että viesti lähti vahingossa tyttäreni n.40v urheiluvalmentajalle (mies)!!! Hädissäni painoin kännykän nappeja ja tuskan hiki nousi otsalle...!!!! Mun oli pakko soittaa valmentajalle! Sanoin että erehdyksessä lähetin viestin, jonka oli tarkoitus mennä aivan toiselle henkilölle... valmentaja kuulosti asialliselta ja sanoi, että kuuli viestin piippauksen muttei vielä lukenut. Lupasi poistaa sen... Mutta jos kuitenkin luki sen???? En kestä!!!! Voisin vajota maan alle!!!

Onko kellekään muulle koskaan käynyt vastaavaa...???

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli siinä naama punaisena monta päivää töissä. Mut pomo ei maininnut asiasta mitään :D Nyt jo naurattaa, mut sillon kyllä ei!

Vierailija
2/17 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa ei olisi lukenut viestiä!!! Lukisitteko te viestin vastaavassa tapauksessa...? Jos joku lähes vieras lähettäisi viestin ja soittaisi heti perään ja pyytäisi poistamaan viestin...??

ap.

p. s. en mene enää mukaan lapsen harjoituksiin.... :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän kaverin kanssa jostain syystä joskus lähetetään toinen toistaan ällöttävämpiä viestejä...

ap

Vierailija
4/17 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen joskus teininä ison riidan jälkeen laittanut poikakaverille tarkoitetun haukkumaviestin kaikilla mahdollisilla voimasanoilla höystettynä tämän kyseisen poikakaverin äidille!!!!!! NOLO.......

Vierailija
5/17 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ystävälleni laitoin viestin (tai piti laittaa ystävälle, joka meinasi pudota nauraessaan tuolilta kun mokan jälkeen hänelle häpeissäni soitin...) :D!

Vierailija
6/17 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaisi minua, jos olisin se valmentaja. Kyllä kai tuon jokainen tajuaa ronskiksi huumoriksi... Ainakin joku nuorehko mies, 80-vuotiaalle uskovaiselle vanhapiikatädille lähetettynä voisi aiheuttaa hiukkasen selittämisen tarvetta.

Joo, ja lukisin sen minäkin.

Vierailija
7/17 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kunpa ei olisi lukenut viestiä!!! Lukisitteko te viestin vastaavassa tapauksessa...? Jos joku lähes vieras lähettäisi viestin ja soittaisi heti perään ja pyytäisi poistamaan viestin...??

ap.

p. s. en mene enää mukaan lapsen harjoituksiin.... :/

Vierailija
8/17 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä saan herkästi puheluita ja myös viestejä jotka ei oo mulle tarkoitettu, ksoka nimeni alkaa a:lla ja oon monella luettelossa ekana. joskus oon saanu peräkkäin kaksi viestiä ja lukenut ensin sen jälkimmäisen (mun puhelin toimii niin), jossa pahoiteltu väärään numeroon tullutta viestiä. ja olen kyllä sellaisessa tilanteessa poistanut sen ekan viestin suoraan lukematta. ei kaikkia kiinnosta toisten asiat.

Vierailija
9/17 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan ainakaan silloin vielä ollut lukenut...?? Hope so... :/

ap

Vierailija
10/17 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei viesti ollut minulle, vaan hänen ystävälleen. En kuunnellut viestiä loppuun. Ei siinä viestissä mitään ihmeellistä ollut, anoppi kertoi, kun ilmoitin että viesti tuli mulle.

Ap, kyllä se häpeä helpottaa. Tsemppiä !

Vierailija
11/17 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken lisäksi nyt kuulin, että tämä valmentaja on lapseni luokalla olevan pojan isä.... en siis voi mennä edes vanhempainiltoihin häpeämättä... :/!!! Miten näin voi käydä!!!

ap.

Vierailija
12/17 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ainakaan yleensä miehet eivät ole yhtä uteliaita kuin naiset. Joten toivoa on.

Vierailija
13/17 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mokani piristi sinun ja naapurisi päivää :D. Mun on kai pakko yrittää van nauraa asialle.... Voi kun en olisi just tänään lähetellyt törkyviestejä ystäväni kanssa... ;)

ap.

Vierailija
14/17 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mua naurattais:) Ei se ole sen valmentajan (tai kenenkään muunkaan) mielestä niin paha moka, kuin nyt susta itsestäs tuntuu. Jonain päivänä naurat vielä itsekin koko asialle.

Vierailija
15/17 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti kuitenkin lukee viestin, naurahtaa sille ja poistaa sen.. Ja unohtaa sen.

Jatkossa muistaa sen kyllä varmasti sinut nähdessään, mutta luulenpa että suhtautuu sinuun ihan normaalisti! Saattaa pitää sinua vaan tämän jälkeen enemmänkin hauskana ja rentona tyyppinä ;D

Miehet ei ole samanlaisia kuin naiset.. miehet ottaa kaiken rennommin ja huumorin höystämänä.

Vierailija
16/17 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun PITI lähettää viesti " Kulta, voitko käydä rautakaupassa ostamassa niitä oikeita proppuja?" oikealle teeseitse miehelleni, mutta sen sijaan lähetin sen ex-miehelleni, jonka kanssa oli aikoinaan oikein myrskyisä eroprosessi oikeudenkäynteineen kaikkineen. Ei siis olla missään hyvissä väleissä. Ja joka muuten on todella peukalo kesken kämmentä mies työkalujen ym. remontointiin liittyvien asioiden suhteen.. Exä varmaan otti suoranaisena vittuiluna..

Vierailija
17/17 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo vähän lohduttaa.... :). Voi kun mies olisi huumorintajuinen eikä tiukkapipo ;)

ap.