Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä poikaystävälle/miehelle lahjaksi?

tyttöystävä
16.11.2022 |

Onko ideoita, mitä miehelle voisi antaa lahjaksi jouluna? Otetaan vastaan kaikenlaisia ideoita!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ostanut joka vuosi jotain laadukasta vaatetta. Mies itse ei osaa/jaksa panostaa vaatteidensa laatuun, vaan ostaa itselleen aina halvinta. Etenkin talvikamppeiden kanssa halpa on myös tosi huonoa, joten olen vuosien aikana ostanut hänelle mm:

Aitovillaisen villakangastakin

Nahkahanskat turkisvuorella

Kashmir-pipon

Villahuivin

Merinovillaneuleita

Villasukkia

Lisäksi olen ostanut hyväntuoksuisia miesten hygienia- ja kosmetiikkatuotteita. Tässä on toki oma lehmä ojassa, kun sitten pääsee nuuhkuttelemaan toista joka tuoksuu just eikä melkein siltä mikä saa itsellä pikkarit pyörimään jaloissa.

Vierailija
2/6 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja poika on kiellettyjä sanoja. Sisäistettyä misogyniaa ja seksuaalirikos käyttää niitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä täällä kysele kun täällä olevat naiset ei todellakaan tiedä mitä miehet haluavat vaan täältä saat vastauksia mitä naiset miehille haluavat

Vierailija
4/6 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna joku hieno kokemus, esim realistinen lentosimulaattori www.take-off.fi tai panssarivaunuajelu.

Vierailija
5/6 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain lahjaksi tälläisen ruuvimeisselisarjan. Hintalaatusuhteeltaan aika hyvä ostos oli häneltä, yllättävän laadukkaita ruuvareita tohon hintaan.

https://www.verkkokauppa.com/fi/product/270968/Wattnik-ruuvimeisselisar…

Vierailija
6/6 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksukynttilöitä, herkkukori, kylpylähemmottelupaketti, sellofaaniin käärittynä pyyhe ja ihonhoitotuotteita.. kaikkea ihanaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän