Mitä poikaystävälle/miehelle lahjaksi?
Onko ideoita, mitä miehelle voisi antaa lahjaksi jouluna? Otetaan vastaan kaikenlaisia ideoita!
Kommentit (6)
Mies ja poika on kiellettyjä sanoja. Sisäistettyä misogyniaa ja seksuaalirikos käyttää niitä.
Älä täällä kysele kun täällä olevat naiset ei todellakaan tiedä mitä miehet haluavat vaan täältä saat vastauksia mitä naiset miehille haluavat
Anna joku hieno kokemus, esim realistinen lentosimulaattori www.take-off.fi tai panssarivaunuajelu.
Itse sain lahjaksi tälläisen ruuvimeisselisarjan. Hintalaatusuhteeltaan aika hyvä ostos oli häneltä, yllättävän laadukkaita ruuvareita tohon hintaan.
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/270968/Wattnik-ruuvimeisselisar…
Tuoksukynttilöitä, herkkukori, kylpylähemmottelupaketti, sellofaaniin käärittynä pyyhe ja ihonhoitotuotteita.. kaikkea ihanaa :)
Itse olen ostanut joka vuosi jotain laadukasta vaatetta. Mies itse ei osaa/jaksa panostaa vaatteidensa laatuun, vaan ostaa itselleen aina halvinta. Etenkin talvikamppeiden kanssa halpa on myös tosi huonoa, joten olen vuosien aikana ostanut hänelle mm:
Aitovillaisen villakangastakin
Nahkahanskat turkisvuorella
Kashmir-pipon
Villahuivin
Merinovillaneuleita
Villasukkia
Lisäksi olen ostanut hyväntuoksuisia miesten hygienia- ja kosmetiikkatuotteita. Tässä on toki oma lehmä ojassa, kun sitten pääsee nuuhkuttelemaan toista joka tuoksuu just eikä melkein siltä mikä saa itsellä pikkarit pyörimään jaloissa.