Miten jaksatte joulun lahjarumbaa?
Ostatteko oikeasti lahjat puolisolle, lapsille, sisaruksille, vanhemmille, isovanhemmille ja kummilapsille ja sisarusten puolisoille? Hirveä lista ahneita ihmisiä.
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostan lahjan vanhemmilleni, veljeni perheelle, kummilapsille ja miehelleni ja lapsille.
Pienet muistamiset annan 3 ystävälle.Lahjat on pitkälti jo ostettu.
Miksi ihmeessä??? Miksi vaivautua???
Samaa miekin ihmettelen. Ap
Ihmettele vaan. Mutta miten se liittyy meihin muihin? Miksi vaivautua mihinkään? Miksi vaivautua kirjoittamaan tänne lahjojen ostosta? Eikö se ole vielä turhempaa?
Ihmettele vaan. Mutta miten se liittyy meihin muihin?
En minä ihmettele. Ap täällä ihmettelee vanhoja perinteitä. Jeesukselle tuotiin lahjoja. Siitä se sitte lähti.
Alkuperäinen tarkoitus ei perustunut kaupalliseen jouluun vaan Jeesus-lapsen syntymäjuhlaan.
Voi ne lahjat tehdä itsekin. Kukaan ei kauppaan pakota. Se kaupallisuus ei ole se juttu.
Kummilapseni mukaan itsetehdyt lahjat ja pehmeät paketit ovat paskimpia. :D Ei niitä kukaan halua.
No on se helvetin hyvä, että sun kummilapsi tietää kaikkien muidenkin mieltymykset.
On viisaampi lapsi mitä tyhmät aikuiset. :D
Vierailija kirjoitti:
Kummilapsilleni (8v ja 11v) ostan lahjat. En kenellekään muille. Minulla ei ole omia lapsia.
Esittääkö kummilapset lahjatoiveensa sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kiitos. Rakastan joulua ja kaikkea, mikä siihen kuuluu. 🎁
Oikein ihanaa joulunaikaa kaikille!
Ihana kuulla. Saat muuten tänä vuonna lahjaksi minulle vuosi sitten antamasi suklaarasian. Se on odotellut vuoden kaapissa vain ja ainoastaan sinua. Tulkoon joulu valkoinen......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostan lahjan vanhemmilleni, veljeni perheelle, kummilapsille ja miehelleni ja lapsille.
Ihmettele vaan. Mutta miten se liittyy meihin muihin? Miksi vaivautua mihinkään? Miksi vaivautua kirjoittamaan tänne lahjojen ostosta? Eikö se ole vielä turhempaa?
En minä ihmettele. Ap täällä ihmettelee vanhoja perinteitä. Jeesukselle tuotiin lahjoja. Siitä se sitte lähti.
Alkuperäinen tarkoitus ei perustunut kaupalliseen jouluun vaan Jeesus-lapsen syntymäjuhlaan.
Voi ne lahjat tehdä itsekin. Kukaan ei kauppaan pakota. Se kaupallisuus ei ole se juttu.
Kummilapseni mukaan itsetehdyt lahjat ja pehmeät paketit ovat paskimpia. :D Ei niitä kukaan halua.
No on se helvetin hyvä, että sun kummilapsi tietää kaikkien muidenkin mieltymykset.
Yhtä tyhmä kun kumminsa. Mun kummilapsi nimenomaan toivoi pehmeää pakettia ja sen hän myös saa.
Kuten itse ensin totesit niin yhtä tyhmä kun kumminsa. :D Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei v..tu oikeesti? Jos joku haluaa ostaa lahjoja toiselle, niin miksi se kutittaa millään tavalla muiden peräreikää? Jokainen aikuinen saa tehdä mitä itse haluaa.
Luulenpa että aloittaja ihmetteli aloituksessa lahjottavien suurta määrää. Meillä ostetaan miehen kanssa vain perheen kesken lahjat, mutta tapoja on yhtä monta kuin on ihmistäkin.
Kummipojalle laitan rahaa tilille ja muille ei tarvitse lahjaa ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi jaksaa jotain rumbaa? Lahjojen ostaminen on vapaaehtoista.
Vaan kun olisikin. Suurimmalle osalle lahjojen ostaminen on aivan pakollista ja suututaan heti verisesti jos et ole samanlainen. Haluaisin viettää jouluni kerrankin rauhassa ilman hössötystä.
Ilmoita se kaikille, että et vietä joulua ja haluat että sinut jätetään rauhaan. En usko että tuotta kenellekään mitään ongelmaa unohtaa sinut jouluna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä tyhmä kun kumminsa. Mun kummilapsi nimenomaan toivoi pehmeää pakettia ja sen hän myös saa.
Kuten itse ensin totesit niin yhtä tyhmä kun kumminsa. :D Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Olen oikein mielelläni yhtä tyhmä kuin kummilapseni, me emme sentään kuvittele tietävämme minkälaisista lahjoista muut pitävät.
En osta lahjoja mutta aattona vien haudalle yhden kynttilän. Siinä se.
Mitä rumbaa.. Lahjat on jo ostettu ja paketoitukin.. Mulla ei ole joulustressiä koska laitan kaiken ajoissa valmiiksi, pyhät saa nauttia ja olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumppania muistan.
Niin mutta muistaako kumppani sinua?
Oletteko te muistisairaita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen oikein mielelläni yhtä tyhmä kuin kummilapseni, me emme sentään kuvittele tietävämme minkälaisista lahjoista muut pitävät.
Elät haavemaassa? No okei. Emme kuvittele vaan tiedämme ettei kukaan tuntemamme tyyppi pidä itsetehdyistä lahjoista tai pehmeistä paketeista. Emme ole koskaan kuulleetkaan moisesta. Todella outoa ja köyhää ellet laita sukkien mukaan 100 euron lahjakorttia.
Vierailija kirjoitti:
Kumppania muistan.
Otan osaa. Milloin hän kuoli?
Ostan kummilapsille(2) lahjat, sekä lähimmälle ystävävälle ja vanhemmille jotain pientä. Itse en enää odota lahjoja keneltäkään, sisarusten kanssa ei myöskään vaihdeta enää lahjoja. Ruoka, kiireettömyys ja yhdessäolo on joulussa tärkeintä meille. Jospa muutkin tajuais sen.
Ostan vain omalle lapselle ja toiselle veljentytölle. Miehelle laitan pussin salmiakkia, ja joinain vuosina muutakin jos sopivasti tulee vastaan jotain josta tiedän hänen ilahtuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostan mun vanhemmille, mun lapselle, siskolle ja mun miehelle.
Onnekkaita ovat. Hyvää joulua kaikille meillä ei ole varaa ostaa lahjoja ja surettaa lasten puolesta. :(
Ostan jotakin tarpeellista ja halpaa. Ei ole varaa ostaa jotakin muuta.
En jaksa mitään lahjarumbaa ennen joulua. Pari pientä lahjaa ostin jo kesälomareissulta ulkomailta ja ne saavat riittää :)
Ei tule lahjarumbaa kun ostaa lahjoja pitkin vuotta. Ei ne siitä miksikään mene, jos ne on kotihyllyssä kaupan varaston ja hyllyn sijaan vaikka 6kk. Joulukuun vedän lonkkaa ja nautin olosta ja hiljaisesta joulun laittamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi jaksaa jotain rumbaa? Lahjojen ostaminen on vapaaehtoista.
Vaan kun olisikin. Suurimmalle osalle lahjojen ostaminen on aivan pakollista ja suututaan heti verisesti jos et ole samanlainen. Haluaisin viettää jouluni kerrankin rauhassa ilman hössötystä.
Ilmoita se kaikille, että et vietä joulua ja haluat että sinut jätetään rauhaan. En usko että tuotta kenellekään mitään ongelmaa unohtaa sinut jouluna.
Kiitos. <3 Teen niin.
Onneksi uusi vuosi on ihanaa aikaa. Joulusta viis.