Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jaksatte joulun lahjarumbaa?

Vierailija
16.11.2022 |

Ostatteko oikeasti lahjat puolisolle, lapsille, sisaruksille, vanhemmille, isovanhemmille ja kummilapsille ja sisarusten puolisoille? Hirveä lista ahneita ihmisiä.

Kommentit (159)

Vierailija
121/159 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostan lahjan vanhemmilleni, veljeni perheelle, kummilapsille ja miehelleni ja lapsille.

Pienet muistamiset annan 3 ystävälle.

Lahjat on pitkälti jo ostettu.

Miksi ihmeessä??? Miksi vaivautua???

Samaa miekin ihmettelen. Ap

Ihmettele vaan. Mutta miten se liittyy meihin muihin? Miksi vaivautua mihinkään? Miksi vaivautua kirjoittamaan tänne lahjojen ostosta? Eikö se ole vielä turhempaa?

Aikamoinen jaarittelija olet. Kaikki eivät ostele lahjoja. -Ohis

Niin? Ja toiset ostaa. Miksi sitä pitää ihmetellä? Toisilla on rahaa, toisilla on aikaa, toisilla on ystäviä. Toisilla ei.

Samat kysymykset. Niin? Miksi sitä pitää ihmetellä? Ei ole rahasta kiinni mutta lahjoja en osta. PISTE. Jouluni ei ole kaupallinen eikä ahneita sukulaisia varten.

En ihmettele. Ylsinäinen joulusi on tullut harvinaisen selväksi. Ja syykin siihen.

Selvitä sinä pääsi ja opettele kirjoittamaan. En ole yksin vaan mieheni kanssa mutta emme vietä joulua.

Hänelläkin ahneet sukulaiset? Miten voi sattuakin. Oijoi. Voimia.

Miehen kulttuurissa ei vietetä joulua ja sukulaisia ei ole. Voimia teille sinne lahjarumban keskelle. Oijoi.

Onneksi shoppailu on rentouttavaa ja joulu muutenkin ihanaa aikaa. 😍

Onneksi uusi vuosi on ihanaa aikaa. Joulusta viis.

Vierailija
122/159 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostan lahjan vanhemmilleni, veljeni perheelle, kummilapsille ja miehelleni ja lapsille.

Ihmettele vaan. Mutta miten se liittyy meihin muihin? Miksi vaivautua mihinkään? Miksi vaivautua kirjoittamaan tänne lahjojen ostosta? Eikö se ole vielä turhempaa?

Ihmettele vaan. Mutta miten se liittyy meihin muihin?

En minä ihmettele. Ap täällä ihmettelee vanhoja perinteitä. Jeesukselle tuotiin lahjoja. Siitä se sitte lähti.

Alkuperäinen tarkoitus ei perustunut kaupalliseen jouluun vaan Jeesus-lapsen syntymäjuhlaan.

Voi ne lahjat tehdä itsekin. Kukaan ei kauppaan pakota. Se kaupallisuus ei ole se juttu.

Kummilapseni mukaan itsetehdyt lahjat ja pehmeät paketit ovat paskimpia. :D Ei niitä kukaan halua.

No on se helvetin hyvä, että sun kummilapsi tietää kaikkien muidenkin mieltymykset.

On viisaampi lapsi mitä tyhmät aikuiset. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/159 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummilapsilleni (8v ja 11v) ostan lahjat. En kenellekään muille. Minulla ei ole omia lapsia. 

Esittääkö kummilapset lahjatoiveensa sinulle?

Vierailija
124/159 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin kiitos. Rakastan joulua ja kaikkea, mikä siihen kuuluu. 🎁

Oikein ihanaa joulunaikaa kaikille!

Ihana kuulla. Saat muuten tänä vuonna lahjaksi minulle vuosi sitten antamasi suklaarasian. Se on odotellut vuoden kaapissa vain ja ainoastaan sinua. Tulkoon joulu valkoinen......

Vierailija
125/159 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ihmettele. Ap täällä ihmettelee vanhoja perinteitä. Jeesukselle tuotiin lahjoja. Siitä se sitte lähti.

Alkuperäinen tarkoitus ei perustunut kaupalliseen jouluun vaan Jeesus-lapsen syntymäjuhlaan.

Voi ne lahjat tehdä itsekin. Kukaan ei kauppaan pakota. Se kaupallisuus ei ole se juttu.

Kummilapseni mukaan itsetehdyt lahjat ja pehmeät paketit ovat paskimpia. :D Ei niitä kukaan halua.

No on se helvetin hyvä, että sun kummilapsi tietää kaikkien muidenkin mieltymykset.

Yhtä tyhmä kun kumminsa. Mun kummilapsi nimenomaan toivoi pehmeää pakettia ja sen hän myös saa.

Kuten itse ensin totesit niin yhtä tyhmä kun kumminsa. :D Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Vierailija
126/159 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei v..tu oikeesti? Jos joku haluaa ostaa lahjoja toiselle, niin miksi se kutittaa millään tavalla muiden peräreikää? Jokainen aikuinen saa tehdä mitä itse haluaa.

Luulenpa että aloittaja ihmetteli aloituksessa lahjottavien suurta määrää. Meillä ostetaan miehen kanssa vain perheen kesken lahjat, mutta tapoja on yhtä monta kuin on ihmistäkin.

Vierailija
127/159 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummipojalle laitan rahaa tilille ja muille ei tarvitse lahjaa ostaa. 

Vierailija
128/159 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi jaksaa jotain rumbaa? Lahjojen ostaminen on vapaaehtoista. 

Vaan kun olisikin. Suurimmalle osalle lahjojen ostaminen on aivan pakollista ja suututaan heti verisesti jos et ole samanlainen. Haluaisin viettää jouluni kerrankin rauhassa ilman hössötystä.

Ilmoita se kaikille, että et vietä joulua ja haluat että sinut jätetään rauhaan. En usko että tuotta kenellekään mitään ongelmaa unohtaa sinut jouluna.

Vierailija
129/159 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä tyhmä kun kumminsa. Mun kummilapsi nimenomaan toivoi pehmeää pakettia ja sen hän myös saa.

Kuten itse ensin totesit niin yhtä tyhmä kun kumminsa. :D Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Olen oikein mielelläni yhtä tyhmä kuin kummilapseni, me emme sentään kuvittele tietävämme minkälaisista lahjoista muut pitävät.

Vierailija
130/159 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta lahjoja mutta aattona vien haudalle yhden kynttilän. Siinä se.

Vierailija
131/159 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä rumbaa.. Lahjat on jo ostettu ja paketoitukin.. Mulla ei ole joulustressiä koska laitan kaiken ajoissa valmiiksi, pyhät saa nauttia ja olla.

Vierailija
132/159 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumppania muistan.

Niin mutta muistaako kumppani sinua?

Oletteko te muistisairaita?

Vierailija
133/159 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen oikein mielelläni yhtä tyhmä kuin kummilapseni, me emme sentään kuvittele tietävämme minkälaisista lahjoista muut pitävät.

Elät haavemaassa? No okei. Emme kuvittele vaan tiedämme ettei kukaan tuntemamme tyyppi pidä itsetehdyistä lahjoista tai pehmeistä paketeista. Emme ole koskaan kuulleetkaan moisesta. Todella outoa ja köyhää ellet laita sukkien mukaan 100 euron lahjakorttia.

Vierailija
134/159 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumppania muistan.

Otan osaa. Milloin hän kuoli?

Vierailija
135/159 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kummilapsille(2) lahjat, sekä lähimmälle ystävävälle ja vanhemmille jotain pientä. Itse en enää odota lahjoja keneltäkään, sisarusten kanssa ei myöskään vaihdeta enää lahjoja. Ruoka, kiireettömyys ja yhdessäolo on joulussa tärkeintä meille. Jospa muutkin tajuais sen.

Vierailija
136/159 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vain omalle lapselle ja toiselle veljentytölle. Miehelle laitan pussin salmiakkia, ja joinain vuosina muutakin jos sopivasti tulee vastaan jotain josta tiedän hänen ilahtuvan.

Vierailija
137/159 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostan mun vanhemmille, mun lapselle, siskolle ja mun miehelle.

Onnekkaita ovat. Hyvää joulua kaikille meillä ei ole varaa ostaa lahjoja ja surettaa lasten puolesta. :(

Ostan jotakin tarpeellista ja halpaa. Ei ole varaa ostaa jotakin muuta.

Vierailija
138/159 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa mitään lahjarumbaa ennen joulua. Pari pientä lahjaa ostin jo kesälomareissulta ulkomailta ja ne saavat riittää :)

Vierailija
139/159 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule lahjarumbaa kun ostaa lahjoja pitkin vuotta. Ei ne siitä miksikään mene, jos ne on kotihyllyssä kaupan varaston ja hyllyn sijaan vaikka 6kk. Joulukuun vedän lonkkaa ja nautin olosta ja hiljaisesta joulun laittamisesta.

Vierailija
140/159 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi jaksaa jotain rumbaa? Lahjojen ostaminen on vapaaehtoista. 

Vaan kun olisikin. Suurimmalle osalle lahjojen ostaminen on aivan pakollista ja suututaan heti verisesti jos et ole samanlainen. Haluaisin viettää jouluni kerrankin rauhassa ilman hössötystä.

Ilmoita se kaikille, että et vietä joulua ja haluat että sinut jätetään rauhaan. En usko että tuotta kenellekään mitään ongelmaa unohtaa sinut jouluna.

Kiitos. <3 Teen niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän