Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliso ottaa pettämisen puheeksi toistuvasti

Vierailija
16.11.2022 |

Ollaan oltu pitkään naimisissa. Nykyään mies ottaa puheeksi pettämisen useita kertoja viikossa. Kyselee, että enhän tekisi hänelle niin ja rakastanhan häntä. Mä en oikein jaksaisi tuollaisesta jauhaa. Kai nyt jokainen tietää suhteessa ollessaan, mikä on oikein ja mikä väärin. Meillä on seksiä ja läheisyyttä tai ainakin vielä on. Katsotaan nyt jos tuo puhe jatkuu, niin enpä tiedä. Todella ärsyttävää.

Mitä luulette syyksi tuolle? Onko mies epävarma itsestään? Huono itsetunto? Epävarma minusta? Pettää itse? Luulee minun pettävän? Vai mikä on homman nimi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Better Help. Marriage counceling.

Amazonista saa Marriage/Couples workbook. Ottakaa apua vastaan.

Vierailija
2/5 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää itse, siksi toistelee asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se ylimustasukkaisuus. Voiko olla vaarallista, pakkomielteistä? Vai onko vain epävarma jostain syystä. Ei ole normaalia koko ajan ottaa esille se, niin että toinen rasittuu ja ahdistuu. Luulisi jo että tuntee oletko luotettava vai toisen etsivä. Vakuuttelu tuskin auttaa asiaa. Onko kummankin arvomaailma noussut esille keskustellessa. Vai oletko viileän oloinen huomaamatta, siksi kysyy rakastatko, usein? Onko hänellä turvaton olo elämässä. Juoko alkoholia? Muuta? Pariterapeutti saisi varmaan selkoa, mutta tavallisen ihmisen on vaikea sanoa mitään.

Vierailija
4/5 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää itse. Tai jos ei ole vielä pettänyt niin tulee pettämään kun sinäkin tulet pettämään (hänen mielestään).

Vierailija
5/5 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä myös mustasukkainen ja kontrolloiva. Nykyään en vaan anna hänen enää kontrolloida itseäni niin kuin aiemmin. Ehkä se on syy, muttei se minusta oikeuta koko ajan jankkaamaan pettämisestä. Jos haluan tehdä asioita ystävieni kanssa, niin minulla on siihen oikeus. Elämäni ei mitenkään pyöri miesten ympärillä enkä lähde ulos iskeäkseni miehiä.

Mies ei juo alkoholia mitenkään ongelmallisesti. Mielestäni huomioon häntä ihan kuin kuka tahansa normaali ihminen. Halaan ja olen kiinnostunut. Sanon, että meillä on kivaa sängyssä jne.

Tiedän, etten tietenkään saa täältä vastaista ongelmaan, mutta ehkä mielipiteitä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä