Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parkkipate se vaan jaksaa käräjöidä ja hävitä -taas.

Vierailija
16.11.2022 |

Kolmen maksun periminen tuli kalliiksi Parkkipatelle luopui kanteestaan, mutta vaati silti oikeuskulujaan autoilijalta
https://www.is.fi/autot/art-2000009202545.html

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä puolustellaan väärinpysäköijiä? Eivät he ole varkaita parempia, yhtä hyvin käyttävät toisen omaisuutta luvatta.

Itse olen kyllä Parkkipaten puolella, osaan pysäköidä oikein joten Parkkipate ei minua häiritse.

Sitäpaitsi, ihmettelen miksei lakia muuteta niin että auton haltija aina vastuussa pysäköintimaksusta? Nythän voi turhan helposti väittää että joku muu ajoi. Ellei ole tehnyt rikosilmoitusta autovarkaudesta, ihan varmasti tietää silloin kuka ajoi ja auton omistaja voi tältä vaatia rahat sitten.

Vierailija
22/26 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkkipate ja heidän perintäyrityksensä Uuva oy:n toiminta on lähes rikollista.  He uhkailevat ja käyttävät oikeuslaitosta perusteettomien saatavien perintään. Monet maksavat oikeudenkäynnin pelossa vaikka eivät olisikaan vastuussa yhtojen vastaisesta pysäköinnistä. 

Itse olin käräjäoikeudessa ko. yritysten kanssa.  Voitin jutun 10-0 ja sain mukavan korvauksen oikeudenkäyntiin käyttämästäni ajasta.  Kantajalla ei ollut muita todisteita minua vastaan kuin ns. vahva olettama siitä, että auton haltija tietää kuka sen on parkkeerannut  ehtojen vastaisesti heidän valvomalleen alueelle.  Ilman minkäänlaisia näyttöjä oikeuteen ei kannata lähteä, muuten asia ratkeaa näyttöenemmyyden perusteella helposti kantajan eduksi.  Kaikenlaiset näytöt siitä, että joku muu on voinut olla kuljettaja, kannattaa esittää oikeudelle ja mahdolliset näytöt siitä ettei itse ole ollut kuljettajana.  Näyttöjen ei tarvitse olla täysin aukottomia, mutta jos ne ylittävät heidän vahvan olettamansa, niin voitto on käsissä.  

Parkkipatelle ei kannata antaa mitään todisteita mistään , vaan antaa kaikki todisteet vasta oikeudenkäynnin valmistelussa.  Saatava kannattaa kiistää parkkipatelle  ja ilmoittaa heidän perintäyritykselleen, että asia on riitautettu. 

Oikeudenkäynnin pelossa omista oikeuksistaan ei kannata luopua. Asian pystyy hoitamaan maallikkona , hieman asiaan perhtymällä.  Oikeudenkäynti oli kokonaisuudessaan hyvin opettava kokemus.

Jouduin perimään käräjäoikeuden minulle määräämiä korvauksia  erikseen ulosottoteitse Parkkipatelta - se näiden koijareiden luotettavuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka Parkkipaten haluaisi kiinteistölleen suorittamaan valvontaa? Mietityttää vaan kun liikenteessä näkee heidän autojaan, aina niin menossa jonnekkin.  Lehdistä saa jatkuvasti lukea, miten Parkkipate riitelee kiinteistön haltijoiden kanssa, siis käytännössä toimeksiantajansa kanssa. 

"Parkkipate vienyt käräjille oman toimitusjohtajansa",   hurjaa

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/e99382e6-bfde-48ec-956a-42ff3ece…

Vierailija
24/26 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkkipate on yksi iso vitsi.

Tiedän tapauksia jossa maksullisen paikan omaava on saanut itse "sakon" omalla laillisella paikallaan.

Tällaisia tapauksia ovat esim. autoliikkeissä työskentelevät jotka ajelevat eri autoilla lähes päivittäin.

Vierailija
25/26 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkkifirmojen röyhkeys ja ylimielisyys senkun lisääntyy, manipuloiduilla "tutkimuksilla" v1ttuillaan autoilijoille väitetyistä pysäköintirikkeiden lisääntymisistä.

https://www.is.fi/autot/art-2000011173846.html

Tehdääänkö kansalaisaloite parkkifirmojen kieltämiseksi, se on mennyt pelkäksi tyhjästä rahastamiseksi, me ei täällä tarvita tällaisia sikamaisen ahneita ja arrogantteja rahankynijöitä. Valheellisen toiminnan osoittaa jo se miten monesti nämä yhtiöt on hävinneet aloittamansa ongelmat oikeudessa.

Vierailija
26/26 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tänään 150 € laskun Uuvalta koskien 23.3.2019 Parkki Paten 60€ sakkoa. Ihan törkeää. Mitään sakkoja en ole aiemmin saanut. Katsoin paikan kartalta ja minulla ei ole siihen paikkaan ollut koskaan mitään asiaa.