Missä palstahullut luuraa?
Kommentit (34)
Tulin jossain vaiheessa muistelleeksi lämmöllä vainoharhaisuudessaan ja häiriintyneisyydessään mieleeni jäänyttä poliisihullua (tai ehkä tarkemmin poliisin korruptio -hullua). Näin kuitenkin yhden juuri hänen modus operandinsa mukaisen aloituksen palstalla muutamia viikkoja sitten, ja ehkä sen tyylistä sisältöä ei ole kovin kiva toivoa takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Igorin hokija oli samassa tukiasuntolassa asuvan mukaan hetken suljetulla, mutta nyt taas vapaalla.
Kippas vaan sinullekin, Igor.
Kattelen Kelly Bundya sukkahousuissa! T: Sukkahousuhullu
Täällähän minä, täällähän minä!
Mitä mulle kuuluu? Kiitoksia hyvää!
Juostaan pois! Juostaan pois!
En ole jaksanut enää hullutella täällä, kun Sanomat ei enää maksa siitä. Ilmaiseksi en ala sekoilemaan!
Olin töissä päivän. Tai en tiä, oonko palstahullu, mut hörhöksi ja Putinin kätyriksi on ainakin haukuttu (en kyllä oo).
Vierailija kirjoitti:
Olin töissä päivän. Tai en tiä, oonko palstahullu, mut hörhöksi ja Putinin kätyriksi on ainakin haukuttu (en kyllä oo).
mikä noista et ole: hullu, hörhö vai Putinin kätyri? Sen tiedän, että Putinin kätyrit ovat hulluja, joten koska muuten vaikutat ihan ihmiseltä, olet todennäköisesti hörhö. Se ei ole häpeä, toisin kuin tuo toinen vaihtoehto.
Veistät packatikkuja itselleen ja joululahjaksi.
Videopeli-hullu ja tuikkukippomies ainakin kävivät tuossa alkuillasta taas.
Täällä