Naurettavimmat joulukalenterit mihin ootte törmänny!
Kaupoista löytyy vaikka mitä kalentereita, jotka maksaa maltaita! On tee, kahvi, suklaa, puuro, meikki jne kalentereita... oma mieleni järkkyi kun näin lapsuuden inhokki suklaasta tehdyn joilukalenterin; After eight 🤢🤢 kuka tommosen haluaa?!🤢🤢
Kommentit (30)
Lemmikkien kalenterit ovat aika turhia.
Itselläni on kaakaokalenteri tänä vuonna, ihanaa kun on jotain muitakin makuja kuin se peruskaakao! Tuossa oli ainakin vadelmaa, appelsiinia ym.
Oli joku joulukoristekalenteri jossa joka päivä joku pieni krääsä.
Maksoi useamman kympin.
Hirveitä ovat kaikki oikeastaan aikuisille suunnatut ja lasten kalliit tavarakalenterit.
Kyllä ne meikkikalenterit on hölmöimpiä. Kuinkahan paljon tuotteista jää käyttämättä...
Ikean maksaa 24e jotain sisältää tyhjiä kartonki laatikoita.
Meillä oli kerran kissalle joulukalenteri. Se ei syönyt ainuttakaan... 😼
Kaikki ne on turhia. Sit ne vielä aukaistaan 2kk ennen joulua. Sairasta touhua.
Partiolaisten joulukalenteri, jota lapset anovasti ojentelavat ja syyllistävät äidit hyökkäävästi myyvät.
Sellanen 48 kilon karkkikalenteri.
Puurokalenteri kieltämättä herätti jo viime vuonna hilpeyttä. Mutta jostain ainakin minulle täysin käsittämättömästä syystä se taitaa olla kuitenkin varsin suosittu.
Vierailija kirjoitti:
Ikean maksaa 24e jotain sisältää tyhjiä kartonki laatikoita.
Löytyykö linkkiä? Omg 🤣
-ap
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli kerran kissalle joulukalenteri. Se ei syönyt ainuttakaan... 😼
Haha, kisu parka 🤣🐱
-ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne meikkikalenterit on hölmöimpiä. Kuinkahan paljon tuotteista jää käyttämättä...
Onko sulla tapana jättää jotain ostamaasi käyttämättä?
Mä ostin Filorgan seerumi- ja voidelalenterin juuri siksi, että saa kokeilla vähän kaikkea. Ei jää mikään käyttämättä, mutten sitoudu tuotteisiin testaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttaja taas iski :(
No voi ei, tuliko sulle nyt pahamieli, kun sun kanssa ei olla samaa mieltä 😭
Voi kun joku ostaisi mulle tämän.
Näin sittarissa tänään pilttisosekalenterin, se oli jo aika huvittavaa. Mennyt pitkälle tämä kalenterihömpötys.
Makuasioita, sanoi koira kun muniaan nuoli.