Naurettavimmat joulukalenterit mihin ootte törmänny!
Kaupoista löytyy vaikka mitä kalentereita, jotka maksaa maltaita! On tee, kahvi, suklaa, puuro, meikki jne kalentereita... oma mieleni järkkyi kun näin lapsuuden inhokki suklaasta tehdyn joilukalenterin; After eight 🤢🤢 kuka tommosen haluaa?!🤢🤢
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostatte tuollaista paskaa?
Älä yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli kerran kissalle joulukalenteri. Se ei syönyt ainuttakaan... 😼
Sama juttu. Onkohan niin että jollain virheellisillä hutituotteillaan rahastavat. Kerran kissamme jopa oksensi erehdyttyään syömään pari napsua.
Se lidlin työkalukalenteri, mistä sai yhden osan kerralla. Hmmm.. "Tarvitsisin nyt kokoa 14, nooh pitänee odottaa jos joku päivä tulisi..".
Minä haluan After eight kalenterin ja olen sellaisen jo ostanutkin.
Apulannan joulukalenteri. Huvittavimpia löydöksiä kaupan hyllyllä 😄
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ne kalenterit on naurettavuudessaan hupaisia ainoat oikeat kalenterit on normi suklaakalenteri,huomaa että kauppiaat haluaa tahkota ja kupata viimeiseen asti kulutushysteriassa olevia ihmisiä.
Eli, jos sattuu olemaan allerginen suklaalle niin pitää olla ilman kalenteria?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ne kalenterit on naurettavuudessaan hupaisia ainoat oikeat kalenterit on normi suklaakalenteri,huomaa että kauppiaat haluaa tahkota ja kupata viimeiseen asti kulutushysteriassa olevia ihmisiä.
Tarkoititko maitoallergiaa? Maidottomia suklaakalentereitakin löytyy.
Itse olen kyllä edellisen lainatun kanssa eri mieltä, ainoat oikeat kalenterit on kuvakalentereita ja loppu on kulutushömppää - mutta minusta taas ihan kivaa sellaista, jokainen ostakoon sen suklaa tai ihan minkä vaan muun kalenterin niin halutessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kyllä edellisen lainatun kanssa eri mieltä, ainoat oikeat kalenterit on kuvakalentereita ja loppu on kulutushömppää - mutta minusta taas ihan kivaa sellaista, jokainen ostakoon sen suklaa tai ihan minkä vaan muun kalenterin niin halutessaan.
En tarkoita. Mulla ei ole maitoallergiaa, mutta suklaata en voi syödä. Tai toki voin, mutta siitä seuraa järkyttävä ihottuma.
Onneksi jokainen saa ostaa juuri sellaisen kalenterin, kun itse haluaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarkoita. Mulla ei ole maitoallergiaa, mutta suklaata en voi syödä. Tai toki voin, mutta siitä seuraa järkyttävä ihottuma.
Onneksi jokainen saa ostaa juuri sellaisen kalenterin, kun itse haluaa
EI SAA! Joulukalenterin pitää olla sukalaapatukka(laatikko)kalenteri!