Kuinka monta kahvipakettia kaapistasi löytyy?
Itellä 4 täyttä pakettia ja kaksi on "korkattu". Tuli hamstrattua juhla mokkaa viime viikolla ku oli 3.95 paketti 😄
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan 12, yksin elän ja vain aamukahvit keitän. Pärjään varmaan vuoden. Aina alennuksesta ostan.
Työnnä ne pakastimeen tai menevät pilalle.
Vierailija kirjoitti:
En käytä mitään weetee kahvipaketteja, vaan jauhan aina tarpeen mukaan pavuista.
Nössö, et varmaan paahda niitä itse? Minun mummoni paahtoi ja minä myös pikkupalstamammana. Kahviprännarilla. Ei oikeaa kahvia valmiiksi paahdetuista pavuista keitetä, onneton amatööri
Mulla 12 pkt. Hyvä tarjous oli ja kahvia menee paketti viikossa.
Oisko tuota 40 pakettia. 30 keittiön kaapissa ja loput siellä täällä missä tilaa.
Piti ihan laskea: 14. Hamstrasin kun oli Prismassa 3,95 e Juhlamokat ja sitä ennen Rustassa Arvidin kahvit 2,95 e.
Kolmisen kuukautta noilla pärjätään. Ehkä vien pari äidille niin sitten vähän vähemmän aikaa.
12 pakettia. Asun yksin ja juon aika vähän kahvia, pari kuppia päivässä, joten nuo riittävät pitkään.
Neljä jäi aamulla kun otin yhden. Yks africa, yks juhlamokka, yks nordqvistin kahvi ja kultakatriina, luomu.
4 pakettia Juhla Mokkaa. Aina välillä kahvia tehdessä tulee mieleen ne vanhat tyylikkäät Juhla Mokka-mainokset ysäriltä, joissa soi taustalla kaunis musiikki ja näytettiin esim. kuinka suutari korjaa kenkää tms.
Vierailija kirjoitti:
16 ostin kun oli juhlamokka 3,95.
Paketin kyljessä lukee että 65 kupillista tulee.
Eikö siihen juhlamokkaan joskus kyllästy. Itselle riitti 2.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan 12, yksin elän ja vain aamukahvit keitän. Pärjään varmaan vuoden. Aina alennuksesta ostan.
Työnnä ne pakastimeen tai menevät pilalle.
Eine vuodessa mikskää mee
Pari kilon säkkiä espressopapuja ja seitsemän suodatinkahvipakettia avaamattomina.
Joku 17 kahvipakettia. Kaikki ei kyllä ole kaapissa kun ei mahdu.
Köper endast bönor. I hyllan finns något i stil med 6 kg olika bönor för olika bruk. Paketstorlekaran varierar mellan 1/2 - 1 kg/paket så paketmängden är sekundär, liksom med alla andra produkter.
Exakt 0 st. av bönorna kommer från Paulig. Man kräver lite mera än så av sitt kaffe.
1 avattu, yli puolillaan.
Mulla ei ole tapana hamstrata kahvia.
Muistaakseni 11 pakettia.