Oopperaliput 100 euron luokkaa. Kenellä vara tähän?
Katsoisin kyllä mielelläni oopperaa, mutta ei ole vara ostaa lippua.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Halvimmat liput ei sovi korkeanpaikan kammoisille😱
Minulla on aika paha korkeanpaikankammo, mutta ei minulla ole koskaan ollut ongelmaa Kansallisoopperan kolmannella parvella.
Minulla suhteellisen pienituloisena on varaa oopperaan noin kerran vuodessa, jopa 100€ hinnalla (joitain alennuslippuja on myös olemassa).
Lippu olisi kymmenen kertaa kalliimpi, ellei valtio tukisi Oopperaa. Eli siinä mielessä halpaa.
Telkkarista tulee myös oopperaa. Ei tarvitse mennä paikan päälle. Valot pimeäksi ja hyvää viiniä ja naposteltavaa TV-oopperan ääreen.
Minulla, vaikka olen nyt työtön mutta velaton. Voin maksaa sinunkin lipun mutta taidat olla jostain etelästä. Osamaksu-bmw kulttuurilla on hintansa, se kierre pankkitilillä nimittäin niin monella edustusta ja imagoa vaalivalla henkilöllä irl totuus onkin riipaiseva. Rahaa tulee, mutta se laskuihin ja osamaksuihin saman tien meneekin.
Jonnet kuulolla! TYYLIKKÄIDEN naisten kanssa pitää pystyä menemään kuuntelemaan sitä musiikillista ujellusta pariksi tunniksi jotta mahdollisesti scoraa. Te voitte ajella romubemareilla bassot rytkyen snakkareilla viiteen kertaan eronneet lähiömuijat kyydissä. Ok.
Carmenin ajattelin käydä katsomassa! Yksin menen, sillä edes perheeni ei ymmärrä, miksi kukaan kuuntelee oopperaa vapaaehtoisesti :)
Maksaahan moni rokkikonsertista isompiakin summia.
Olen käynyt oopperassa useasti, kertaakaan en ole maksanut lipustani lähellekään satasta. Sen sijaan ostin juuri lipun ensi kesänä olevaan rock-konserttiin, se maksoi 180e. Pitää vaan olla ajoissa noiden oopperalippujen kanssa, niin saa edullisesti ostettua.
Kävin oopperassa opiskelijanakin vaikka elin muuten kädestä suuhun, silloin alelipulla siellä ylimmällä parvella. Priorisointikysymys.