Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osuuspankki

Vierailija
15.11.2022 |

Alkaa tulla mitta täyteen Osuuspankin saikkaamisen takia. Palvelumaksuja veloitetaan jatkuvasti väärin. Nyt kävi niin että unohtivat veloittaa viime kuussa kortista niin nyt veloittavat tuplaten. Miksi minun pitää kärsiä asiakkaana pankin töppäyksestä? Jätin palautteen nettiin. Alkaa tämä S-pankki houkuttaa kaikesta huolimatta, siis siitä että hakkeri tyhjensi siellä tilejä. Nythän kaikki on palautettu asiakkaille. Mitä mieltä olette S-pankista? Haluaisin kuulla kokemuksia.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, häviää kokoajan rahaa johonki... 

Vierailija
2/22 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Op oli kai sanonut että palauttelee rahoja takas, oli joku virhe sattunut... 

Mulla on Op ja oon miettinyt tätä useasti.. Että miten voi olla mahdollista että kymppejä häviää jatkuvasti tililtä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarkkailen noita palvelumaksuja joka kuukausi ja aika harvoin se on täysin oikein. Millaisia työntekijöitä siellä oikein on, vai robottiko se tekee työt?? Lähetin palautetta netissä ja laitoin puhelinnumeroni. Saas nähäap

Vierailija
4/22 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla tänään viivettä tilisiirroissa osuuspankista toiseen pankkiin. 

Vierailija
5/22 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen omistaja-asiakas, ei mee palvelumaksuja. Kun isä kuoli, niin siirsin hänen omistaja-asiakkuuden itselle.

Itsellä on aina pelannut OP hyvin.

Vierailija
6/22 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Ålandsbankenia, itse olen ollut Treella asiakkaana jo 20 vuotta. Hyvä, pieni ja toimiva pankki. Ei mitään valittamista. 

Vierailija
7/22 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Onko muilla tänään viivettä tilisiirroissa osuuspankista toiseen pankkiin. 

Siellä on ilmoitus maksujen viiveistä. Ettekö te osaa lukea?

Vierailija
8/22 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen omistaja-asiakas, ei mee palvelumaksuja. Kun isä kuoli, niin siirsin hänen omistaja-asiakkuuden itselle.

Itsellä on aina pelannut OP hyvin.

Menee, jos on kortti ja verkkopankki. Tai sitten sinulla on niin paljon bonuksia, että kuittaavat palvelumaksut. Tosin nyt on poikkeuksellisesti maaliskuuhun asti ilmaista.

Vierailija
9/22 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä siinä kärsit jos jäi palvelumaksu veloittamatta aiemmin ja se veloitettiin nyt kuun palvelumaksun lisäksi?

Vierailija
10/22 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea pulju. Toistaiseksi olen vielä asiakas, mutta aion vaihtaa norjalaiseen pankkiin.

Palvelumaksut on korkeat, mutta palvelua ei ole. Sadan kilometrin säteellä yksi konttori, joka on auki pari kertaa viikossa muutaman tunnin päivässä. Kympin palvelumaksu kuukaudessa työttömälle on käytännössä sama kuin parin prosentin negatiivinen korko. Lisäksi heidän korkonsa - kuten muidenkin suomalaisten pankkien - on umpisurkea. Muutaman kympin tilisiirrosta omalle tilille voi mennä pankkitunnukset säppiin ja joutua lähteä siihen ainoaan konttoriin selvittämään, kuinka se viisi kymppiä tuli paikalliselta kaverilta eikä ulkomaalaiselta tiedusteluorganisaatiolta...

Vierailija
11/22 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus teet virheen ja lähdet opn asiakkaaksi niin koskaan et pääse eroon siittä asiakkuudesta. Olen yrittänyt vuodesta 2019 asti pääse eroon OPn asiakkuudesta mutta vielä ei ole käynnistynyt irtisanomisprosessi joka kestää vähintään vuoden

Vierailija
12/22 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä jaksaisi tuollaista pelleilyä noiden bonusten kanssa! Mulla on tilit ja lainat Nordeassa ja palvelumaksu 0 e/kk. Vakuutukset on eri firmoissa sen mukaan, missä ne on edellisiä. 

Vierailija
13/22 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En ikinä jaksaisi tuollaista pelleilyä noiden bonusten kanssa! Mulla on tilit ja lainat Nordeassa ja palvelumaksu 0 e/kk. Vakuutukset on eri firmoissa sen mukaan, missä ne on edellisiä. 

Edullisia

Vierailija
14/22 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen kahden vuoden ajan omalta tililtä lähtee joka perjantai 50€ ja palautuu sunnuntaina ja minulla se näkyy omana siirtona mitä en todellakaan ole tehnyt. Ja olen yrittänyt opltä kysyä mikä tämä homma on mutta järjestäen sieltä kieltäydytään vastaamasta. Niin kai ne jotain rahanpesua harrastaa

Vierailija
15/22 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse katsomaan OP: n mobiilipankkia. Odotan Op:sta Nordean tilille rahaa. Laitettu tänään aamupäivällä. Kestääkö viiveet seuraavaan päivään. Tuskin tänään enää näkyy.

Vierailija
16/22 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno pankki tuo op. Maksat kun laitat rahaa tilillesi, maksat kun pidät siellä rahaa ja maksat kun nostat rahaa ja kaikki maksut naamioidaan palvelumaksuksi vaikka minkäänlaista palvelua asiakkaat ei kuitenkaan saa ja ihan joka ongelmaan on vastaus että tee itse netissä

Vierailija
17/22 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Viimeisen kahden vuoden ajan omalta tililtä lähtee joka perjantai 50€ ja palautuu sunnuntaina ja minulla se näkyy omana siirtona mitä en todellakaan ole tehnyt. Ja olen yrittänyt opltä kysyä mikä tämä homma on mutta järjestäen sieltä kieltäydytään vastaamasta. Niin kai ne jotain rahanpesua harrastaa

Todella mielenkiintoinen juttu. Mikäli minulle kävisi noin, niin sanoisin OP:lle, että joko he selvittävät asian minulle, tai sitten Finanssivalvonta saa sen selvittää.

Vierailija
18/22 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Todella mielenkiintoinen juttu. Mikäli minulle kävisi noin, niin sanoisin OP:lle, että joko he selvittävät asian minulle, tai sitten Finanssivalvonta saa sen selvittää.

Finanssivalvonta käski minun pyytämään OPltä selvityksen jota op ei suostu tekemään ja finanssivalvonta ei vie asiaa eteenpäin ennen kun oplta tulee se selvitys

Vierailija
19/22 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin pankkia, täysin kuraa OPn palvelu nykyisin!

Vierailija
20/22 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kärsit asiakkaana siitä, että otetaan 2 maksua kerralla kun edellinen unohtui? Samat maksut olisi menneet kuitenkin. Vai oletko niitä joilla kiikkuu tili jatkuvasti nollan rajamailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi