Miksi monella aikuisella on Disney+ tilaus?
Esim työpaikallakin moni ihan aikuisiässä oleva kertonut että tilaa tuota palvelua vaikkei heillä ole lapsia. Onko tämä joku uusi villitys että aikuisetkin katsoo lastenohjelmia?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö siellä Duck Tales jota tuotettiin 1987-1990? Olisi kiva katsella kun lastentarhaikäisenä oli suosikkiohjelmia.
Kolme kautta löytyy.
Mutta ei ne oo dubattu suomeksi
Koska alaikäiset ei saa tilattua.
Laita lisää tyhmiä kysymyksiä.
Itse katson ihan niitä Disneyn leffoja, Marveleita, erilaisia dokumentteja ja esim. rikossarjoja. Olen katsonut tuolta kaikki Criminal Minds-tuottarit ja sitten monia lyhyempiä sarjoja (Will Trent ja Burn Notice esim.) Siellä on omaan makuun hyvä tarjonta.
Kardashianeita
hahahahahahahahahahaaahhahahahahahahha
haluaisin katsoa vanhoja Aku Ankkoja
Hyvää vastapainoa runsaalle aikuisviihteen katsomiselleni ja onlyfansin tuottamiselleni.
N26
Tämä ketju kyllä osoittaa kuinka saatanan typeriä suomalaiset naaraat ovat.
melkoisen lapsellinen ja keskenkasvuinen pitää olla jos yli 18-vuotiaana tilaa maksullisia suoratoistoja
wuhuu jipii olen aikuinen katson amerikkalaista paskaa
Mulla ei ole, mutta jos tulis vanhoja Akuja vielä telkkarista, katsoisin ehdottomasti. Youtubessa on vanhoja Väiski Vemmelsääriä yms. Looney Tuneseja, niitä miehen kanssa silloin tällöin katsotaan. Liekö sellaista tarintaa ettei voi enää näyttää, en tiedä. Kun on kasvanut todella aikuiseksi, ei pidä mitään liian lapsellisena katsoa itse. N61.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole, mutta jos tulis vanhoja Akuja vielä telkkarista, katsoisin ehdottomasti. Youtubessa on vanhoja Väiski Vemmelsääriä yms. Looney Tuneseja, niitä miehen kanssa silloin tällöin katsotaan. Liekö sellaista tarintaa ettei voi enää näyttää, en tiedä. Kun on kasvanut todella aikuiseksi, ei pidä mitään liian lapsellisena katsoa itse. N61.
Kyllähän vanhoja Aku Ankkoja on kans vaikka kuinka paljon YouTubessa.
On siellä paljon muutakin kuin vain niitä piirroselokuvia.