Nainen: Mitkä asiat miehessä herättävät kiinnostuksesi? Mikä tekee miehestä kiinnostavan?
Onko se mannerlaatta-lihakset vai tatuoinnit? Sana on vapaa!
Kommentit (1306)
Mulla tuli just rusina housuun tätä ketjuu lukiessa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät käytöstavat. Siitä se lähtee, jos mies käyttäytyy heti kättelyssä huonosti, kiinnostus on nolla.
Kyllä se on havaittu, että eri tyypeiltä siedetään eri käytöstapoja. Jos on poikkeuksellisen vetävä mies, niin kyllä siinä vähän hihitellään niille käytöksille mitä joltain toiselta ei katsottaisi hetkeäkään.
Se nyt on selvää. Koskee kaikkia elämänalueita ja molempia sukupuolia. Autistien pää hajoaa tuohon, koska keskittyvät elämässä nallekarkkien tasajaon vaatimiseen. Eikä se silti tule tapahtumaan, vaikka he kuinka makaisivat lattialla itkien ja potkien.
Kaikilla hissi ei nouse vintille asti.
Tää on just sitä vapaa herran elämää. täs suunnittelu kalaa lähtöö bändi treenejä ym kivaa puhaa rauhassa tälle päivälle ilman yhteiskunnan tuomaa stressiä
Äänestän vihreää liittoa ja olen kaikkea vastaan :D
Vierailija kirjoitti:
Tykkään mukavista, fiksuista, lukevista miehistä, joilla on hyvät käytöstavat ja aikuisen ihmisen jutut, plussaa, jos on myös luontoihminen. Ja kyllähän tällaisia löytyy tuolta palstan ulkopuolelta, oikeasta elämästä.
Periaatteessa kyllä, mutta käytännössä ei.
Käytäntö on kumminkin se että ensin katsotaan ulkonäkö ja sen jälkeen vasta nainen tekee päätöksen vaivaantuuko ylipäätään edes keskustelemaan muuta kuin ne pari pakollista sanaa. Tavis ulkonäöllä ei herätä mielenkiintoa?
Ja niin se taitaa toimia myös miesten kohdalla.
Mies ei ole kiinnostava naisia varten vaan itseään varten. Aika imperialistista kuvitella muuta.
Syö järkevämmin ja lopeta tupakointi
Olen eronnut pitkästä liitosta kymmenisen vuotta sitten. Uudet suhteet eivät ole jaksaneet kiinnostaa ja pelkkä tämä kysymyksen asettelu on ollut itselleni absurdi ja kuitenkin käynyt keskustelua silloin tällöin vilkuilemassa.
Nythän kävi sitten niin hassusti että usean yhteentörmäyksen tuloksena, itseasiassa kiinnostuin yhdestä tuikituntemattomasta miehestä.
Hänestä huokuu ystävällisyys, huolehtivuus itseä ja ympäristöä kohtaan. Sinkulle näyttää ja on omani ikäinen. Ei komea eikä rumakaan. Liikunnallinen. Savuton ja ehkä jopa alkoton. Pukeutuu tavallisen siististi.
Ja ei, aloitetta parempaan tutustumiseen en ole tekemässä. Mitä ihmisetkin nyt sanoisi?
Toisin sanoen ympäristö (lue: vanhat sululaiset) odottaa kieli pitkällä uutta pariutumistani ja kuitenkin jos menisimme esim kävelytreffeille, tulisi irvailuja "kuinkas noilla on hellää, heko heko. Olettekos toisenne löytänyt ja kirkkohäät helmikuussa 2023, heh heh!" Pienellä paikkakunnalla asutaan missä kaikki tuntee kaikki ja tämä mies on vasta pari vuotta sitten tullut paikkakunnalle.
Ympäristö odottaa ja suorastaan vaatii mutta jos huomaa lähentymistä, se suorastaan tap paa kaiken varovaisen tutustumisen irvailulla.
Minun miekenkiinnon herättää, kun miehestä huokuu tasapainoisuus.
Vierailija kirjoitti:
Olen eronnut pitkästä liitosta kymmenisen vuotta sitten. Uudet suhteet eivät ole jaksaneet kiinnostaa ja pelkkä tämä kysymyksen asettelu on ollut itselleni absurdi ja kuitenkin käynyt keskustelua silloin tällöin vilkuilemassa.
Nythän kävi sitten niin hassusti että usean yhteentörmäyksen tuloksena, itseasiassa kiinnostuin yhdestä tuikituntemattomasta miehestä.
Hänestä huokuu ystävällisyys, huolehtivuus itseä ja ympäristöä kohtaan. Sinkulle näyttää ja on omani ikäinen. Ei komea eikä rumakaan. Liikunnallinen. Savuton ja ehkä jopa alkoton. Pukeutuu tavallisen siististi.Ja ei, aloitetta parempaan tutustumiseen en ole tekemässä. Mitä ihmisetkin nyt sanoisi?
Toisin sanoen ympäristö (lue: vanhat sululaiset) odottaa kieli pitkällä uutta pariutumistani ja kuitenkin jos menisimme esim kävelytreffeille, tulisi irvailuja "kuinkas noilla on hellää, heko heko. Olettekos toisenne löytänyt ja kirkkohäät helmikuussa 2023, heh heh!" Pienellä paikkakunnalla asutaan missä kaikki tuntee kaikki ja tämä mies on vasta pari vuotta sitten tullut paikkakunnalle.Ympäristö odottaa ja suorastaan vaatii mutta jos huomaa lähentymistä, se suorastaan tap paa kaiken varovaisen tutustumisen irvailulla.
Ootpa sä herkkä muille sanomisille. Ikävää, jos annat muiden sanella ketä rakastat ja ei.
Das Leben der Anderen
Lopettakaa tämä hölynpölykeskustelu!
Otin suuhuni mustan makkaran majoneesilla
Tulen hyväosaisesta perheestä ja olen itse myös hyväosainen. Miksi se on niin vaikea ymmärtää?
Minusta miehen pitää olla maskuliininen ja lihaksikas. Huom vain minun mielipide.
Aloita kiitollisuusharjoitukset.
Kuulostat häiriintyneeltä kiusaajalta. Hae apua pääsi ongelmiin.