Olen opiskellut montaa eri alaa ja kaikista ikävimmät ihmiset kokemukseni mukaan sote-alalla
Tuomitsevimmat ja ilkeimmät, rajoittuneimmat. Yleensä viihdyn ihmisten seurassa, se oli ainoa paikka jossa vuorovaikutus oli hyvin raskasta.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Ai ja mä tykkään sote alan huumorista.
Juoruilusta ja ilkeilystä muiden/asikkaiden kustannuksella?
Naisvaltaiset työpaikat ovat usein sellaisia.
Heteromiehen näkökulmasta hyviä työpaikoja siksi, koska aina irtoaa kollegoilta.
Minäkin opiskellut ja työskennellyt monipuolisesti. Pahimmat sosio- ja psykopaatit sosiaalialoilla. Kelassa ja tyvoimapalveluissa työskentelevillä lisäksi skitsofreenista paranoiaa sekä sadismia.
Miksi ette valinneet niitä muita aloja sitten, Ap ja vastaaja nr. 5? Minä opiskelin kaupallista alaa ja kieliä (eli en MONIA eri aloja kuten te) ja ihan hyvin on mennyt. En käsitä, miten omien valintojen jälkeen pitää AINA täällä valittaa.
Pakko olla samaa mieltä. Toisaalta SOTE-alalta löytyy ne kamalimmat ja mutta myös ihanimmat työkaverit.
Sillä alalla ei ap:n kaltaiset vässykät pärjää
Kylläpä ottaa koville, kun et ole saanut tutkinoa suoritettua, vaan olet vain pomppinut koulutsta toiseen.
En ole koskaan työskennellyt tai opistellut sotealaa mutta muuta kautta huomannut, että sairaanhoitajat on pahimpia. Siis ikävimpiä. Niin täynnä itseään ja niin epärehellisiä.
Koulupudokas ei ymmärrä, että soteala on TODELLA laaja kokonaisuus. Vai tunnetko montakin k'sipäistä fyssaria tai kuntoutuksen ohjaajaa?
Asialliset työt hoidetaan, muutoin ollaan kuin ellun kanat.
Olen ammatilani nuorisotyöntekijä eli töissä sotealalla. En ole tavannut yhtään ikäviä ihmisiä työpaikoillani.
Kenestä puhutaan kun työskentelee sote -alalla. Olen itse sossu ja minusta useimmat sossut ovat todella kivoja ihmisiä. Ei kyllä tuomita sossujen piirissä mitään, kunhan se ei vahingoita muita.
Ap on siis opiskellut lähihoitajaksi, sairaanhoitajaksi, lääkäriksi, bioanalyytikoksi, fysioterapeutiksi, toimintaterapeutiksi, kuntoutuksen ohjaajaksi, sosiaalityöntekijäksi, nuoriso-ohjaajaksi, vakaopeksi jne. jne. Aika moinen opiskeluputki.
Oikein kiva, että jaat tätä negatiivisuutta kaikille meille vuoden pimeimpään aikaan!
Vierailija kirjoitti:
Heteromiehen näkökulmasta hyviä työpaikoja siksi, koska aina irtoaa kollegoilta.
Paskat irtoaa. Mä oon ollu välillä ainoana miehenä, eikä ole koskaan irronnut.
Ap vaikuttaakin todella ihanalta ihmiseltä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskat irtoaa. Mä oon ollu välillä ainoana miehenä, eikä ole koskaan irronnut.
Joku raja silläkin on, mihin lähärit lankeavat.
Minulla on päinvastaisia kokemuksia, tosin sosiaalialalta, ei terveydenhuollosta.
Ai ja mä tykkään sote alan huumorista.