Nainen: Mitkä asiat miehessä herättävät kiinnostuksesi? Mikä tekee miehestä kiinnostavan?
Onko se mannerlaatta-lihakset vai tatuoinnit? Sana on vapaa!
Kommentit (1306)
Kiinnostuksen herättää tietynlainen katse. Sen jälkeen sitten tulee kaikki muu.
Status ja raha ovat tärkeitä toki minulle muttei tärkeintä jos hyvin natsaa persoonat yhteen noin muuten. Jos nämä asiat on kunnossa, niin miehen tulisi olla myös pitkä,lihaksikas/sporttinen,fiksu,karismaattinen,romanttinen,sopivan sensuelli,eläinrakas,humaani,humoristinen,ymmärtäväinen minun lapsia kohtaan sekä reilu taloudellisesti. Hiusten värillä ei niin väliä itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Status ja raha ovat tärkeitä toki minulle muttei tärkeintä jos hyvin natsaa persoonat yhteen noin muuten. Jos nämä asiat on kunnossa, niin miehen tulisi olla myös pitkä,lihaksikas/sporttinen,fiksu,karismaattinen,romanttinen,sopivan sensuelli,eläinrakas,humaani,humoristinen,ymmärtäväinen minun lapsia kohtaan sekä reilu taloudellisesti. Hiusten värillä ei niin väliä itselleni.
Ihan mielenkiinnosta, mitä itselläsi on tarjota tuollaiselle miehelle? :)
Vierailija kirjoitti:
Kookas paksu penis.
kysymys oli esitetty naisille, ei miehille, jotka tuntevat riittämättömyyttä verraten itseään jatkuvasti muihin miehiin.
ja nettitrollihan tarkoittaa ihmistä joka on eri mieltä kanssasi
Huomaa että joku pikkupoika ilman elämänkokemusta siellä taas kirjoittelemassa. Jos olisit edes kerran elämässä käynyt ns. breakdownin läpi niin olisi jotain empatiaa.
^ paljon mensan nettitestissä?
Joillakin on asiat huonommin. Älä valita.
Älykkyys, boheemius, hyvä keskustelutaito ja se, ettei urheile eikä bodaa, vaan lukee ja kirjoittaa. Tyhmät bodarit ja haban kasvattajat jätän muille.
Vierailija kirjoitti:
Kiva että olet noin suurpiirteinen hiusten värin suhteen
Hyvät keskustelutaidot, söpöys, paksu parta ja tummat hiukset, leveät hartiat, "nallekarhumaisuus" miehekkyys