Vanhempi mies ja parikymppinen nainen
Kommentit (33)
Ei mitään. Jokaisen oma asia ja paheksujat on säälittäviä paskahousuja.
Vierailija kirjoitti:
Oon aivan ihastunut yhteen 40 vuotiaaseen mieheen. Ikää itsellä 23 ja oon vielä parisuhteessa. Ampukaa mut alas täältä pilvilinnasta.
Go for it. Älä välitä arvostelijoista.
Ex Playboy malli Barbi Benton (20v) aikoinaan: "En ole koskaan rakastellut yli 27 vuotiaan kanssa."
Hugh Hefner (75v): "En minäkään."
Ei nyt ainakaan lasta kannata tehdä, jos miestä kiinnostaa seksuaalisessa mielessä huomattavasti itseään nuorempi... Kamalaa jos joutuisi miettimään, mitä miehen päässä liikkuu lasten kanssa ollessa yms. 🤢 Omaa puolisoa luultiin kyllä joskus isäkseni, vaikka ikäeroa reilu vuosi, mutta itse olen varmaan jollain tapaa sokea ulkonäölle...
Itse m26 ja tapailen 21v naista, mielestäni normaali ja luonnollinen ikäero
Naisena ottaisin väh. 10 v. nuoremman miehen sillä vanhentunut ukko voi tulla raskas omaishoitovaiheessa aikanaan.
Kokoomus ajaa terveyshuollon veroparasiittifirmoille.
db
Vierailija kirjoitti:
Mies on onnistunut elämässä. Sonni.
Päinvastoin. Ajattelen että miehellä on hyvin heikko libido ja alhaiset testot. Siksi tarvitsee tyttösen, että edes vähän ottaisi eteen.
Ei minua kiinnosta tippaakaan, mitä kaksi aikuista ihmistä puuhaa vapaaehtoisesti keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Nuori nainen jättää miehen siinä vaiheessa kun vielä itsellä on hyvä elämä menossa (ehkä noin 40-v.) eikä jää omaishoitajiksi vanhalle ukolle (jos tämä jo esimerkiksi noin 60 v.).
Mutta todellakin olen sitä mieltä, että rakkaus on kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti joten jos kumpikin on yli 18, miksi miettisin?
Aika harva n. 60v tarvitsee omaishoitajaa. On paljon vanhempiakin jotka eivät tarvitse omaishoitajaa.
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppinen mies voi vielä hyvin seurustella 18-20v naisen kanssa, eikä siinä ole mielestäni mitään outoa. Itseasiassa todella luonnollinen pariskunta, kun miehellä kokemusta ja rahaa, asunto yms. ja nainen on vielä tyttömäinen ja alistuva.
M31
Ai sä pidät alistuvasta tyttömäisestä. Aika surkeeta.
Vierailija kirjoitti:
Oon aivan ihastunut yhteen 40 vuotiaaseen mieheen. Ikää itsellä 23 ja oon vielä parisuhteessa. Ampukaa mut alas täältä pilvilinnasta.
Mulle kävi täsmälleen samoin:) Olin itse asiassa sua vähän nuorempi ja parisuhteessa ihan mukavan pojan kanssa, kun mua huomattavasti vanhempi mies lumosi minut. Olemme olleet nyt vajaat kymmenen vuotta yhdessä ja jokainen päivä on ollut toinen toistaan onnellisempi. Hän on mun elämän rakkaus, sielunkumppani ja paras ystävä:)