Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhempi mies ja parikymppinen nainen

Vierailija
15.11.2022 |

Mitä ajatuksia herättää?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aivan ihastunut yhteen 40 vuotiaaseen mieheen. Ikää itsellä 23 ja oon vielä parisuhteessa. Ampukaa mut alas täältä pilvilinnasta.

Vierailija
22/33 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Jokaisen oma asia ja paheksujat on säälittäviä paskahousuja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aivan ihastunut yhteen 40 vuotiaaseen mieheen. Ikää itsellä 23 ja oon vielä parisuhteessa. Ampukaa mut alas täältä pilvilinnasta.

Go for it. Älä välitä arvostelijoista. 

Vierailija
24/33 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex Playboy malli Barbi Benton (20v) aikoinaan: "En ole koskaan rakastellut yli 27 vuotiaan kanssa."

Hugh Hefner (75v): "En minäkään."

Vierailija
25/33 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ainakaan lasta kannata tehdä, jos miestä kiinnostaa seksuaalisessa mielessä huomattavasti itseään nuorempi... Kamalaa jos joutuisi miettimään, mitä miehen päässä liikkuu lasten kanssa ollessa yms. 🤢 Omaa puolisoa luultiin kyllä joskus isäkseni, vaikka ikäeroa reilu vuosi, mutta itse olen varmaan jollain tapaa sokea ulkonäölle...

Vierailija
26/33 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse m26 ja tapailen 21v naista, mielestäni normaali ja luonnollinen ikäero

Vierailija
27/33 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

SOPIVA PARI

Vierailija
28/33 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena ottaisin  väh. 10  v.  nuoremman miehen sillä vanhentunut ukko voi tulla raskas omaishoitovaiheessa aikanaan.

Kokoomus ajaa terveyshuollon veroparasiittifirmoille.

db

Vierailija
29/33 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on onnistunut elämässä. Sonni.

Päinvastoin. Ajattelen että miehellä on hyvin heikko libido ja alhaiset testot. Siksi tarvitsee tyttösen, että edes vähän ottaisi eteen.

Vierailija
30/33 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kiinnosta tippaakaan, mitä kaksi aikuista ihmistä puuhaa vapaaehtoisesti keskenään.

Vierailija
31/33 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori nainen jättää miehen siinä vaiheessa kun vielä itsellä on hyvä elämä menossa (ehkä noin 40-v.) eikä jää omaishoitajiksi vanhalle ukolle (jos tämä jo esimerkiksi noin 60 v.).

Mutta todellakin olen sitä mieltä, että rakkaus on kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti joten jos kumpikin on yli 18, miksi miettisin?

Aika harva n. 60v tarvitsee omaishoitajaa. On paljon vanhempiakin jotka eivät tarvitse omaishoitajaa.

Vierailija
32/33 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmekymppinen mies voi vielä hyvin seurustella 18-20v naisen kanssa, eikä siinä ole mielestäni mitään outoa. Itseasiassa todella luonnollinen pariskunta, kun miehellä kokemusta ja rahaa, asunto yms. ja nainen on vielä tyttömäinen ja alistuva.

M31

Ai sä pidät alistuvasta tyttömäisestä. Aika surkeeta.

Vierailija
33/33 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi täsmälleen samoin:) Olin itse asiassa sua vähän nuorempi ja parisuhteessa ihan mukavan pojan kanssa, kun mua huomattavasti vanhempi mies lumosi minut. Olemme olleet nyt vajaat kymmenen vuotta yhdessä ja jokainen päivä on ollut toinen toistaan onnellisempi. Hän on mun elämän rakkaus, sielunkumppani ja paras ystävä:)