Vanhempi mies ja parikymppinen nainen
Kommentit (33)
Että tyttö on sugar daddyn tai oikean isänsä kanssa liikenteessä.
Makas hyvä tyttö kylkensä paskaan.
Miksi pitäisi olla kiinnostunut mitä ajatuksia se muissa herättää?
Nuori nainen jättää miehen siinä vaiheessa kun vielä itsellä on hyvä elämä menossa (ehkä noin 40-v.) eikä jää omaishoitajiksi vanhalle ukolle (jos tämä jo esimerkiksi noin 60 v.).
Mutta todellakin olen sitä mieltä, että rakkaus on kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti joten jos kumpikin on yli 18, miksi miettisin?
Mies on onnistunut elämässä. Sonni.
Vierailija kirjoitti:
Nuori nainen jättää miehen siinä vaiheessa kun vielä itsellä on hyvä elämä menossa (ehkä noin 40-v.) eikä jää omaishoitajiksi vanhalle ukolle (jos tämä jo esimerkiksi noin 60 v.).
Mutta todellakin olen sitä mieltä, että rakkaus on kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti joten jos kumpikin on yli 18, miksi miettisin?
Korvapuusti on hyvää, mutta noin 60-vuotias mies ei ole vielä vanha ukko. Taidat itse olla kovin nuori etkä osaa hahmottaa ihmisten vanhenemista. Yhtä hyvin voisin sanoa ettei 40-vuotiaalla ei enää voi olla hyvä elämä menossa. Jonkun mielestä nelikymppinenkin on jo niin vanha että tarvitsee omaishoitajan.
Lapsillakin voi olla omaishoitajia. Sairastuminen ei ole iästä kiinni.
Totta kai nuorempi jättää aina vanhan, mutta 40-vuotias ei ole nuori eikä 60-vuotias vanha.
Vierailija kirjoitti:
Mies on onnistunut elämässä. Sonni.
Lähinnä epäonnistunut, yrittää paikata epätoivoisesti ikäkriisiään. Tuo on väärin nuorta kohtaan.
Miehellä on vauvakuume, vanha vaimo ei enää tee vauvoja vaikka kuinka panisi.
Kolmekymppinen mies voi vielä hyvin seurustella 18-20v naisen kanssa, eikä siinä ole mielestäni mitään outoa. Itseasiassa todella luonnollinen pariskunta, kun miehellä kokemusta ja rahaa, asunto yms. ja nainen on vielä tyttömäinen ja alistuva.
M31
Ei itselleni mitään outoa. Olin 20 v kun aloin seurustelemaan mieheni kanssa, hän oli silloin 31v. Nyt yhdessä oltu 10 vuotta. Ikäero ei häiritse meitä. Joitain muita se on häirinnyt, esim. Kolme kaverini laittoi välit poikki... Kuulemma mieheni halusi multa vaan yhtä asiaa...
Vierailija kirjoitti:
70-vuotias mies on vielä hyvässä kunnossa. Vasta 75-vuotiaana alkaa tulla vaivoja. Sitä paitsi suhteet eivät muutenkaan kestä muutamaa vuotta pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Ei itselleni mitään outoa. Olin 20 v kun aloin seurustelemaan mieheni kanssa, hän oli silloin 31v. Nyt yhdessä oltu 10 vuotta. Ikäero ei häiritse meitä. Joitain muita se on häirinnyt, esim. Kolme kaverini laittoi välit poikki... Kuulemma mieheni halusi multa vaan yhtä asiaa...
Kaverisi olivat vain kateellisia.
Mitä se kellekään kuuluu? En itse ole niin tasokas mies, että saisin viiskymppisenä 30 vuotta nuoremman naisen, mutten ole kateellinen niille jotka saavat. Koville siinä mies joutuu, parhaassa tapauksessa vielä lasten isäksi vanhoilla päivillään.
Mun mies on mua 3 vuotta vanhempi ja hyvin meillä menee.. 😊
15 vuotta sitten alkoi eräs 20 vuotias nainen käymään ahkerasti serkkuni luona kylässä oma-aloitteisesti. He olivat jutelleet monesti kaupungilla ja pihalla, koska olivat naapureita. Serkkuni oli silloin 44. Nainen oli aktiivisempi osapuoli ja tuli siis kylään ensimmäisiä kertoja pyytämättä. Heillä synkkasi hyvin ja nainen kertoi, että pitää jopa kolmekymppisiä miehiä lapsellisina. Heillä on myös valtavasti yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja samankaltainen ajatusmaailma. Ovat matkustelleet paljon yhdessä, kumpikaan ei tykkää bilettää ja ystäväpiirissä on molemmilla 20-80 vuotiaita.
Heillä menee edelleen hienosti. Rakastava pari. Mitä ajatuksia sellainen siis herättää. Elä ja anna elää. Jos pöyristyt milloin mistäkin muiden elämässä, hanki enemmän sisältöä omaasi. Elämä on lyhyt ja saman ikäinenkin voi kuolla tai erota milloin vain. Rakkaus, kaksoisliekki, sielunkumppanuus. Upeita asioita, joita läheskään kaikki eivät koskaan saa tai pysty kokemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppinen mies voi vielä hyvin seurustella 18-20v naisen kanssa, eikä siinä ole mielestäni mitään outoa. Itseasiassa todella luonnollinen pariskunta, kun miehellä kokemusta ja rahaa, asunto yms. ja nainen on vielä tyttömäinen ja alistuva.
M31
Naiselle hyvä diili ja ainahan voi pitää nuorta rakastajaa sivussa. Vanhat miehet on hölmöjä eikä tajuu mitään.
Vierailija kirjoitti:
60 vuotias voi olla kovassa kunnossa. Oma mieheni tekee 80 punnerrusta, nostaa 120 penkistä, juoksee maratonin ja panee kuin nuori kolli. Suurin osa on jättänyt miehensä 40 vuotiaaksi mennessä, olipa tämä minkä ikäinen tahansa.
Riippuu kuinka vanha mies. Jos viisi vuotta vanhempi, niin ok.