Eroottinen joululahja.
Tykkäisitkö saadapuolisoltasi eroottisen joululahjan.
Esimerkiksi vibran, dildon/tussun, rohkean hepeneen, tapin tms.
Oletetaan, että lahja on extraa ja annetaan kahden kesken vähän myöhemmin illalla.
(Ja ei, tämä ei kuulu seksiosioon koska ei varsinaisesti käsittele sitä aihetta.)
Kommentit (8)
En tarvitse niitä. Mies riittää mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähkökatkon aikana tehdään vauvoja 👍
Raskaana oleva nainen on kaunis ja kiihottavaKyllä, edellyttäen että on jo ennen raskautta.
Millainen paatunut paska panee ilman, että on kiinnostunut naisesta ?
En osaa nyt vastata tähän. Olen nainen, mulle kävisi eroottinen joululahja, mutta mikään tussunturruttajavibra tms. ei musta ole mikään "hihihi eroottinen lahja". Vähän kuin kysyisi haluaako nainen tai mies seksiä? Sitten alustat kuvailemalla tosi huonoa seksiä. Vastaaja jää miettimään, että mitä tässä nyt pitäis äänestää...
Vierailija kirjoitti:
Eli naisista 2/3 ei halua.
Miehistä 100 % haluaa.
Tässä lahjavinkki siipalle.Yleisesti ottaen puolet haluaa, puolet ei.
Juu no palstamiehille varmasti kelpaisi, oikeastaan ihan mikä vaan pahimmassa hädässä
Vierailija kirjoitti:
En osaa nyt vastata tähän. Olen nainen, mulle kävisi eroottinen joululahja, mutta mikään tussunturruttajavibra tms. ei musta ole mikään "hihihi eroottinen lahja". Vähän kuin kysyisi haluaako nainen tai mies seksiä? Sitten alustat kuvailemalla tosi huonoa seksiä. Vastaaja jää miettimään, että mitä tässä nyt pitäis äänestää...
Niin noh, määrittele omalla mittapuullasi mikä on erootttinen joululahja ja vastaa sitten. Olkoon vaikka pullollinen rapsiöljyä. Nuo aloituksessa olivat esimerkkejä.
Äänestyksen tämän hetken tilanne:
Naisista noin 1/2 tykkäisi.
Miehistä lähes 2/3 tykkäisi.
Eli naisista 2/3 ei halua.
Miehistä 100 % haluaa.
Tässä lahjavinkki siipalle.
Yleisesti ottaen puolet haluaa, puolet ei.