Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemmat levittävät juoruja

Vierailija
15.11.2022 |

Mikä mt häiriö tämä on:

Sanotaan että työskentelemme samassa työpaikassa vanhempieni kanssa.

Heidän lempipuuhaansa on levitellä ikäviä juttuja (mielenterveydestä, päihteet, huono vanhempi, you name it epäilyttävää ja ikävää) minusta. Täysin häpeämättömästi, ja oikein nauttivat tuosta.

Mitä tuollaisesta saa, kun seuraukset 100% negatiiviset joka kantilta? Miksi joku saa tuollaisesta iloa, eikä ikinä suostu myöntämään omia touhujaan? Varsinkin kun joka kerta asioita selvitellessä selviää pötypuheiksi.

Ja ollaan kaikki yli 30.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikasvatus

Vierailija
2/19 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä saat siitä, että aloitit kyseisen ketjun? Sinä et tunnista itsestäsi sitä käytöstä, josta syytät vanhempiasi. Kun lapsi avaa suunsa hän puhuu kodistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä saat siitä, että aloitit kyseisen ketjun? Sinä et tunnista itsestäsi sitä käytöstä, josta syytät vanhempiasi. Kun lapsi avaa suunsa hän puhuu kodistaan.

Aloittaja on itseasiassa epäreilumpi kuin vanhempansa. Hän puhuu selän takana ja vanhemmilla ei ole edes mahdollisuutta puolustaa itseään.

Vierailija
4/19 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä vuoden vahinko olet?

t. vahinko vuodelta -73

Vierailija
5/19 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on itseasiassa epäreilumpi kuin vanhempansa. Hän puhuu selän takana ja vanhemmilla ei ole edes mahdollisuutta puolustaa itseään.

Niin, nyt tarina on esitettynä yhden osapuolen lasien läpi katsottuna. Kaikki ihmissuhteen on kahden kauppa, joissa tulisikin aina pelkän yhden osapuolen syyttelyn sijaa miettiä olisikohan kummassakin vikaa.

Vierailija
6/19 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku levittää panetteluja, juoruja ja herjoja, siitä voi tehdä rikosilmoituksen.

Niin minä tein siskostani ja hänet tuomittiin törkeästä kunnianloukkauksesta.

Vierailija
7/19 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku levittää panetteluja, juoruja ja herjoja, siitä voi tehdä rikosilmoituksen.

Niin minä tein siskostani ja hänet tuomittiin törkeästä kunnianloukkauksesta.

Niin, aloittajalla on se mahdollisuus tehdä asialle jotakin...

Vierailija
8/19 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö tuohon löytämään mitään järjellistä selitystä toiminnalle?

Ja jos asiaa yrittää selvitellä, alkaa soitot viranomaisille, että kärsin harhoista

-> lisää selvittelyä terveydenhuollon kanssa

Tulos: ei mitään mt ongelmia

Ja röyhkeästi vaan tehdään lisää ilmoituksia.

Luulisi, että ei voi olla totta, mutta valitettavasti on..

Kuka voi toimia noin, ja mitä siitä saa itselleen?

Vierailija
9/19 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä vuoden vahinko olet?

t. vahinko vuodelta -73

Ollaankohan me kaikki 70-luvun alun lapset vahinkoja?

Häpeällä ja nöyryyttämisellä kasvattaminen, kun vanhemmat haluaa kostaa jollekin omat mokansa ja  vahinkonsa.

Vierailija
10/19 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotikasvatus

Sen puute ennemminkin.

Vierailija
11/19 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äidilläni on tuo sama tapa haukkua minua kaikille. Veljeäni ylistää, mutta minä: semmoinen lihava ja homssuinen, ei ole miestäkään saanut eikä ihme, ei siitä äidiksi olisikaan, asuu semmoisessa köyhille tarkoitetussa asumisoikeusasunnossa vieläkin, ... Kai hän vaan jotenkin purkaa omaa pettymystään minuun ja sitä että olemme persoonallisuuksiltamme yleensäkin epäyhteensopivia, kaikille. Viisaampaa olisi olla sanomatta muille mitään, mutta äitini on aina ollut melko yksinkertainen älyllisesti.

Vierailija
12/19 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo!

Vierailija
13/19 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin epäolennaista teidän iät ja työpaikat. Olennaista se, että kuvittelet vanhempiesi juoruavan sinusta. Lienetkö mielenterveyspotilas? Otatko lääkkeesi?

Koeta ensin muodostaa kokonainen ajatus, sitten ilmaista se yksinkertaisella lauseella esimerkiksi näin:

"Onko normaalia se, että vanhemmat kertovat aikuisen lapsensa asiat ulkopuolisille?"

Vierailija
14/19 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvussasi ei näy äly kulkevan perintönä.

Vierailija
15/19 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap llä ei lääkitystä eikä mt ongelmia. Olen nimenomaisesti oikeusturvani takia käynyt arvioittumassa tämän asian, jatkuvien syytösten takia. Ja tulos oli, että ei mitään ongelmia.

Miettikää! Joudun käymään ihan oikeassa mielenterveysarviossa, johtuen omaien perheenjäsenten häikäilemättömyydestä.

Vierailija
16/19 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti , mulla oli samaa. Sitten järkytyttiin kun poliisi otti yhteyttä ja kysyi kunnianloukkauksesta : D  Pidä puolesi , älä suostu kynnysmatoksi. Ota yhteys poliisiin tai mt-alan ihmisiin. Normaalit ihmiset ei harrasta tuollaista. Tsemppiä!

Vierailija
17/19 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta. Lopetin omista asioistani puhumisen ja etäännytin itseni heistö, niin alkoi pikku hiljaa vähentyä.

Kukaan ei jaksa riidellä yksin.

Vierailija
18/19 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani harrastivat tuota samaa siitä lähtien kun olin 16-vuotias aina siihen saakka kun joutuivat dementian takia hoitoon. Mitä ihmeellisimpiä juttuja keksivät. Kasvotusten olivat mielinkielin.

Nyt sukulaiset jatkavat, jo kolmas polvi puhunut p*kaa.

Vierailija
19/19 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äitini kuvitteli minun pyörivän jpnkun tytön seurassa, hän soitti tytön vanhemmille ja haukkui koko perheen. Ilmoitteli työnantajille, esimiehille ja vuokranantajille tosi törkeitä väitteitä. Järjesti isäni kanssa ihmeellisiä ansoja voidakseen nolata minut. Kertoi sukulaisille että olen huumeidenkäyttäjä, vankilassa ollut pedari.