Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Holiday Clubin tutustumisesittelyt, jos ei ole parisuhteessa?

Vierailija
14.11.2022 |

Onko kellään kokemuksia siitä, voiko käyttää Holiday Clubin tutustumisesittelyn, jos on sinkku? Kaikissa ehdoissa sanotaan, että vastineeksi halvemmasta yöpymisestä pitää puolison kanssa yhdessä osallistua esittelyyn. Entäs, jos puolisoa ei ole?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi mennä ilman puolisoa. Itsekin aattelin sellaseen esittelyyn mennä ja mukaan voi tulla teini ikäiset lapseni jos tahtovat.

Vierailija
2/4 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei halunneet esitellä kun olin yksin lasten kanssa lomalla 😬 ollaan siis osakkaita jo valmiiksi ja ex-miehen nimi löytyy papereista siellä. Kerran tarjosivat mulle puolisoksi isä-vainaata, jonka nimi oli myös papereissa siellä vielä 🤷

Voi olla että potentiaaliseksi uudeksi osakkaaksi sit kelpaa sinkkukin, syrjiväähän toi muuten olis, vaikka perustuu varmasti siihen faktaan että heidän osakkuus on kannattavinta isommalle perheelle joka matkustelee melko paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/4 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käytnyt yksin sellaisessa esittelyssä ja sain siitä 100€ lahjakortin heidän palveluihin. Ku menin sinne, luulin, että se on joki tyyliin puolen tunnin esittelyt ryhmälle, mutta hitto vie, se oli 1,5-2h henkilökohtainen sittely/painostus ja ossa painostettiin ostamaan jotain 5000€ lomaosaketta jostain Lapin pienestä hiihtokeskuksesta. En suosittele ketään osallistumaan tuollaiseen humpuukiin. Edes se 100€ lahjakortti ei ollut sen väärti.

Vierailija
4/4 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä kutsussa lukee, että mikäli olet parisuhteessa, edellytämme molempien osallistuvan. Eli sinkku voi totta kai mennä yksin. Olettaisin, että jos puoliso ei ole mukana, esittelyssä oleva voisi vedota siihen, ettei voi tehdä yksin sellaista päätöstä vaan haluaa keskustella kumppanin kanssa. Näin tulisi ainakin harkinta-aikaa, eikä niin, että painostetaan allekirjoittamaan joku sitoumus siinä saman tien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi