Minkälaiset kynttilät teillä on joulupöydässä?
Määrä, koko, väri, muoto ? Ja minkälaiset kynttilänjalat?
Kommentit (395)
Vierailija kirjoitti:
Meillä on puiset kynttilänjalat ;)
Miten olette hoitaneet paloturvallisuuden niiden kanssa? Eikö metalliset ole paljon turvallisemmat?
Vierailija kirjoitti:
Olen viettänyt viimeiset 13 joulua Japanissa. En polttele kynttilöitä. -nuori mies
Ai olet 13v? alaikäban
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kynttilöitä joulupöydässä. Meitä on n.15 henkeä yleensä syömässä niin ei mahdu ruokien takia kynttilät.
Tiesitkö, että jokaisella ruokailijalla pitäisi olla vähintään 60 cm leveä tila itsellään. Osta pidempi pyötä.
23 cm uppoo nopeesti ja helposti ;)
Korkeintaan led-kynttilä, jos sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
En vietä joulua, olen satanisti. Talossani palaa aina samaan aikaan 666 kynttilää jotka on asetettu millin tarkasti taloni ympärille.
Sairasta touhua t. sirkka mäkinen
Paljon saatanaa ja en polta kynttilöitä
Festivo-kynttilänjalat, ja siihen pallokynttilät. Väri fiiliksen mukaan.
Meillä ei käytetä kynttilänjalkoja vaan tulia sytytetään vähän välliä minne halutaan
Vierailija kirjoitti:
Hopeinen noin 40 senttiä korkea viisihaarainen kynttilänjalka punaisilla kruunukynttilöillä, jossa viisi valkoista kynttilää kristallijaloissa. Kynttilät luo mukavan joulutunnelman!
Maailma on sekaisin ja joku kysyy näin typerää asiaa
Vierailija kirjoitti:
Lapsuudenkodissa oli Iittalan Festivo kynttilänjalkoja, kaksi lyhyttä ja yksi vähän pitempi. Äitini osti minulle sellaiset muutama vuosi sitten kirpputorilta. Ainoat minun mielestäni kauniit kynttilänjalat ohuille pöytäkynttilöille. Kynttilät joko punaisia tai tummanvihreitä ja kaksi kappaletta joulupöytään. Itsenäisyyspäivänä palvelevat sinivalkoisia kynttilöitä.
Joulun muut kynttilät ovat paksuja pöytäkynttilöitä tummissa väreissä.
Festivot meilläkin. Olen niistä aina pitänyt ja äidin kuoltua perin niitä useita ja erikokoisia. Vaihtelen niihin erilaisia kynttilöitä. Niitä katsellessa tulee myös lämpimät muistot mieleen vanhemmistani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen viettänyt viimeiset 13 joulua Japanissa. En polttele kynttilöitä. -nuori mies
Syötkö sentään perinteisin mansikkakakun jos jokua tarjoaa palan?
En, koska olen nyt ollut niin kauan japanissa että olen japanilainen. En enää identifioidu juntti-suomalaiseksi vaan olen japanilainen. Syön aina vain puikoilla ja kakkua ei voi niillä syödä.
Vierailija kirjoitti:
PUUKYNTTILÄT
Älä sitten tule tänne valittamaan kun olet polttanut talosi?
Vierailija kirjoitti:
Ai hitto mä vihaan kaikkia jotka on käynyt viikon lomamatkalla jossain thaimaassa ja sitten esittää niin valaistunutta ja kuin koko elämä olisi muuttanut suunnan vaikka oikeasti se oli vain normaali lomamatka
Vierailija kirjoitti:
666 mustaa kynttilää.
Miten täällä pyörii näin paljon satanisteja kysympähän vaan?
20 cm kynttilänjalka ja neljä haaraa
Meillä on puiset kynttilänjalat ;)