Minkälaiset kynttilät teillä on joulupöydässä?
Määrä, koko, väri, muoto ? Ja minkälaiset kynttilänjalat?
Kommentit (395)
Vierailija kirjoitti:
Meillä on käytössä sellainen iso kynttelikkö jossa on kahdeksan haaraa ja kokonaispituus noi 80 cm.
Kiitos tiedosta
Vierailija kirjoitti:
Olen viettänyt viimeiset 13 joulua Japanissa. En polttele kynttilöitä. -nuori mies
Et ole koskaan tehnyt noin
Minulta löytyy kyrvän muotoisia kynttilöitä kaapit täynnä
Varoituksen sanat! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on pojan koulussa tekemä kynttilänjalka, joka on puinen ja kaksihaarainen. Mahtuu kaksi kynttilää :)
Muistahan sitten vaan poistaa AJOISSA
(= viimeistään kun niistä kynttilöistä siinä on pituutta jäljellä enää n. 5 cm) ne kynttilänpätkät sitten siitä...
( huom). PUISESTA (!!!) kynttilänjalastanne pois !
Viime jouluna emme muistaneet ja saunamme paloi poroksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeinen noin 40 senttiä korkea viisihaarainen kynttilänjalka punaisilla kruunukynttilöillä, jossa viisi valkoista kynttilää kristallijaloissa. Kynttilät luo mukavan joulutunnelman!
Hetkinen, kuinka monta kynttilää päällekkäin? Hopeinen 5-haarainen kynttilänjalka punaisilla kynttilöillä, siinä 5 valkoista kynttilää kristallijaloissa? Minkälainen häkkyrä mahtaa olla?
Minulla on 5-haarainen mutta 26 senttiä pitkä. Juuri sopivan korkea ja ei näytä oudolta =)
26cm juuri optimi
Asun Australiassa niin en vietä joulua
Vierailija kirjoitti:
PUKKIA odotellessa kirjoitti:
Seksimesuilta ostamani kokoelma peniksen mallisista kynttilöitä.
Onko ne niitä Sanna Marinin pystin muotoisia?
Ovat! :D
Vierailija kirjoitti:
Asun Australiassa niin en vietä joulua
nynny
Vierailija kirjoitti:
Kristallikruunussani on ollut kynttilät jo kymmenen vuotta ja en ole niitä sytyttänyt. En varmasti sytytä joulunakaan. Inhoan tätä paskaa, jota aletaan työntää jo marraskuussa joka tuutista sisään. Kaikki eivät koe tärkeäksi joulutunnelman rakentelua materialistisin keinoin!
Oletko elitisti?
Satanistit ei kuule vietä joulua
Vierailija kirjoitti:
Olen viettänyt viimeiset 13 joulua Japanissa. En polttele kynttilöitä. -nuori mies
oon viettäny ainakin satoja päiviä japansisa oon 100% kunnossa vaikka oon satoja päiviäkin viettäny
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oon viettäny ainakin satoja päiviä japansisa oon 100% kunnossa vaikka oon satoja päiviäkin viettäny
Et ole koskaan tehnyt noin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PUUKYNTTILÄT
Älä sitten tule tänne valittamaan kun olet polttanut talosi?
Tietenkin,ensin kirjoitetaan vauvapalstalle sitten vasta soitetaan palokunta.
Kyllä niistä teidän festivokristallivilleroy jalustaisilla poltetusta voi ihan yhtähyvin avotulesta lähteä tulipalo jos niikseen. Vaikka nyt joku kaataa ja pöytäliina rai verhot palaa
Typerä ketju
Nyt taidat puhua sikareista