Mä olen kaunis!
Pystyn sen nyt sanomaan ääneen!Ikinä en ole uskaltanut sitä sanoa, koska en ole pitänyt itseäni minkään näköisenä, mutta kai se on sitten uskottava ihmisiä ja hyväksyä se! ;)
Kommentit (11)
tärkeätä, että piti tänne avautua?
En nyt tarkoita ivailla, mut oletteko oikeasti kauniita vai sisäisesti tm. kauniita?
Sen takia hehkutankin sitä täällä! ;)
ap
silti saan olla sitä mieltä ja tänään jopa olin. Yleensä en ole.
2
Sitä kun on saanut kuulla lapsuudesta saakka ja ihan tuntemattomilta kuinka on kaunis.
Se on välillä aika rasittavaa. Ihmiset näkee vain sen ulkonäon ja lokeroi sen perusteella.
Nyt katsoin äsken itseäni peilistä. Vauva on valvottanut, tukka sekaisin ja likainen.... Ei tämä hääppöistä ole tämäkään, vähemmän kauniina olo! Nyt sen ymmärrän.
Törmäsin juuri viikonloppuna muutaman vuoden takaisiin valokuviin itsestäni. Ei voi muuta sanoa kuin, huh huh. Ei sitä nuoruuttaan saa enää takaisin.
Sehän on vaan hyvä, jos on sinut itsensä kanssa. Lähinnä vaan kysyin, kun halusin tietää, oliko kirjoittaja joku oikeasti kaunotar, joka päätti avautua asiasta tällä saitilla. 5
Tietenkään face to face tätä ei voi sanoa näin suoraan.
Olen usein miettinyt, millaista olisi, jos voisi peiliin katsoessaan rehellisesti olla sitä mieltä, että on kaunis. Mä olen sillä tavalla persoonallisen näköinen, että saatan olla mitä vain ämpäriruman ja kauniin väliltä riippuen ihan siitä, millainen päivä mulla on sekä miten olen onnistunut laittautumaan. Hyvännäköiseksikin on kehuttu, mutta varmasti monet pitävät jopa rumana.
Näin itseni peilistä ja pidin näkemästäni. Ollaan ap iloisia!