Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerronko naiselle että ystäväni kusettaa häntä?

Vierailija
14.11.2022 |

Hyvä ystäväni, jonka olen tuntenut lukiosta asti (ollaan molemmat 27-vuotiaita) kertoi mulle tänään, että hän on ollut vanhemman 37-vuotiaan tyttöystävänsä kanssa viimeiset 2 vuotta "huvikseen". Nainen on alkanut vihjailemaan avioliitosta ja lapsista jo ekan parin kuukauden aikana, ja ystäväni ei halua näitä asioita, mutta on vienyt naista mukanaan seksin ja huvin vuoksi. Naureskeli eilen humalassa kuinka hänestä on hauskaa, että nainen on hukannut pari vuotta hänen seurassaan, ja nyt lasten saaminen on hänelle vaikeampaa. Olen järkyttynyt - ystäväni on munannut parissa aikaisemmassa suhteessa kunnolla, mutta tämä on jotain niin julmaa, että olen vakavasti harkinnut ystävyyssuhteen lopettamista. Haluaisin myös kertoa tuolle naiselle kaiken, mutta en oikeasti tiedä miten tekisin sen. Miten reagoisitte jos saisitte viestin tästä sosiaalisessa mediassa? Vai yritänkö soittaa hänelle?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä aapee kertomiseen. Toivon mukaan nainen uskoo, mitä kerrot.

Sano, ettet haluaisi tälläistä kertoa, mutta sinusta on väärin olla kertomattakaan.

Periaatteessa tuon tänne kirjoitetun aloitusviestinkin voisi ehkä apuna näyttää, ellei sitten pidä pahana, että asiaa on julkisesti pohdittu, vaikkakin ilman nimiä.

Vierailija
22/56 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että livenä näkeminen auttaa naista uskomaan, hän näkee ap:n elekielen ja äänenpainot. Ja jos ei usko, ap on joka tapauksessa kertonut. Parasta olisi, että molemmat osapuolet pystyisivät olemaan kertomatta keskustelusta ystävälle. Luulen, että ap joka tapauksessa on valmis ottamaan etäisyyttä ystävään eikä kaipaa vastaavaa sotkua uudelleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus pistää miettiin, et miksi naiset näissä lapsentekohommissa on altavastaavia ruikuttajia, kun heillä ne lisääntymiselimet kuitenkin on.

Nainen saa oman lapsen monella eri tavalla ja tyylillä. Mies sitävastoin ei voi saada lasta ilman naista mitenkään.

Mies, joka rehvastelee sillä, että saa kersoja tehtyä hamaan tappiin ei taida tietää sitä, että todella harva, joka jättää lasten tekemisen +40 "vanhuudenpäiville" ei ole onnellinen.

Lastenteko iäkkäänä on kaikkea muuta kun helppoa. Murrosikäkin tulee sitten eteen lähellä eläkeikää ja kotiistaleikkimiset ja talovelat sitovat loppuiäksi, kun lapsia nuorempana tehneet viettävät jo lokoisia päiviä talvet etelän lämmössä elämästä nauttien.

Itselle oli selvää, että perhe hankitaan vain täysipainoisen ja tasapainoisen isän kanssa rakastavaan suhteeseen. Tällaista miestä ei löytynyt ajoissa, joten lapset jäi saamatta. 

Vierailija
24/56 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on jo pari vuotta yrittänyt saada ystäväsi perustamaan perheen hänen kanssaan, niin luulisi että nainen myös siinä ajassa olisi ymmärtänyt ettei mistään näytä tulevan yhtään mitään.

Onko nainen yksinkertainen ja jonka haluat ottaa vastuullesi? Jos saat naisen uskomaan sinua, niin miten autat häntä selviämään jatkossa kaiken yli? Et voi leikkiä oikeamielistä jumalaa, joka jakaa tuomioita ja kävelee sitten viitta liehuen pois paikalta. Upotat itsesi samaan liemeen kuin missä ystäväsi ja nainen nyt ovat. 

Harkitse tarkkaan, mikä on roolisi. Aloittaisin ystävästäsi ja vetäisin henkisesti turpiin ensin.  Nyt ystäväsi pääsee sinun ansioistasi todella helpolla tilanteesta pois.

Ei ole ap:n vastuulla auttaa yli. Totuuden kertominen on jo itsessään riittävä teko. Naisen vastuulla se, mitä totuudella tekee. Nuo ystävätyypit ovat tulevaisuusfeikkaajia, kaasuvalottajia, patologisia valehtelijoita jne. Naiselle on syötetty niin paljon kaikkea, että luultavasti hän on vaan huojentunut kuullessaan totuuden alkujärkytyksestä selvittyään. Hänellä on luultavasti ollut epäilyjä ja ajatuksia, mutta ei ole saanut niitä kohdilleen, kun valheita niin paljon. 

Vierailija
25/56 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa jos ap kertoo sille naiselle. Nainen saa tilaisuuden lopettaa suhteen, jos siltä tuntuu.

Tämä ketju kuitenkin haiskahtaa provolle. En usko, että ap on mitään kertomassa. Saattaa itse jopa olla se vedättäjä mies.

Vierailija
26/56 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle, että meinaatkos itse tehdä lapset vasta sitten, kun mälli päiväysvanhaa ja lapsista tulee autisteja 😁

Vierailija
27/56 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pety jos viestintuojana tulet ammutuksi.

Vierailija
28/56 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä on, ap, haluaisitko, että itsellesi kerrottaisi ko asia? Aivan, eli kyllä.

Sen lisäksi mietin kyllä, että miksi sinulla on tuollainen ystävä? Vanha sanonta kuuluu:" Kerto minulle, että kuka on ystäväsi, niin minä kerron sinulle, että millainen olet!"

Vierailija
29/56 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy nappaa paksuksi typykkä ja anna kaverisi hoitaa elatus..... Oppii sika. Hyvä salaisuus olisi teillä typykän kanssa yhdessä

Vierailija
30/56 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miesten pitäisi olla rehellisiä naisille kun ei ole niin pientä asiaa mistä naiset ei miehelle valehtele. Valhe se pieni valkoinen valhekin on

No löysihän se joku ruikuttajakin paikalle.

Vierailija
31/56 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy nappaa paksuksi typykkä ja anna kaverisi hoitaa elatus..... Oppii sika. Hyvä salaisuus olisi teillä typykän kanssa yhdessä

Missä luki, että ap on mies?

Vierailija
32/56 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat varmasti myöhemminkin pesää siltä helposti....

Vierailija
33/56 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ehdottomasti kannattaa kertoa ystävänaiselle heti. Hänellä ei ole aikaa hukattavana, jos haluaa lapsen. Periaatteessa jos hän eroaa nyt heti ja menee samantien yksityiselle lapsettomuusklinikalle, ehtii just ja just aloittaa hoidot siellä sinkkuna ja saada lapsi. Sen jälkeen on loppuelämä aikaa löytää mies, lasten saamisen aika on rajallinen. Näin tein itse ja se oli kohdallani oikea ratkaisu, nykyään olen naimisissa uusperheellisenä ja sain silloin aikoinaan maailman ihanimman lapsenkin. Ystävälläsi ei ole enää aikaa ns perinteiseen järjestykseen. Ja ps. se mies on hirveä, älä ole enää hänen kaverinsa

Vierailija
34/56 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli hyvä :D

Vierailija
35/56 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sanottu ystäväsi luultavasti vedättää naisen lisäksi muitakin, kuten sinua.

Vierailija
36/56 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten mahdollista, että tämä nainen ei kuuntele koska on valmiiksi suojat päällä: kaverisi saattaa muistaa kertomansa! Ja pelkää nyt, että kielit. Niinpä kenties kuullessaan tapaamisesta on valmiiksi pohjustanut kertomalla ja selittämällä asian omalta kannaltaan - tehden sinusta roiston.

Toivottavasti näin ei ole käynyt.

Odotan jatkoa!

Vierailija
37/56 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö tämä ole pariskunnan välinen asia. Eikö ole heidän vastuullaan selvittää haluavatko lapsia vai eivät. Ja onko toinen vakavissaan vai ei? Lisäksi nainehan se voi helpommin tulla tahallaan raskaaksi. Toisin kuin mies. Minusta tämä ei ole Ap:n asia ja en puuttuisi siihen.

Vierailija
38/56 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen into porukoilla on puuttua toisten parisuhteisiin? Ja laverrella jossakin palstalla?

Vierailija
39/56 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvällä aloittaja varmaankin ryhtyy ritarilliseen taistoonsa.

Olen kuitenkin ehkä lukenut aihe vapaata niin vähän aikaa, että aidosti pohdin, kuinka erikoista olisi, jos seurustelukumppanin kaveri haluaisi pikapikaa tavata ja sitten tunnustaa jotain tällaista.

Mutta varmaan nämä tyypit elävät muutenkin tapahtumarikasta ja draamantäyttämää arkea, en vain osaa samaistua.

Vierailija
40/56 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat itse sen naisen paksuksi.