Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerronko naiselle että ystäväni kusettaa häntä?

Vierailija
14.11.2022 |

Hyvä ystäväni, jonka olen tuntenut lukiosta asti (ollaan molemmat 27-vuotiaita) kertoi mulle tänään, että hän on ollut vanhemman 37-vuotiaan tyttöystävänsä kanssa viimeiset 2 vuotta "huvikseen". Nainen on alkanut vihjailemaan avioliitosta ja lapsista jo ekan parin kuukauden aikana, ja ystäväni ei halua näitä asioita, mutta on vienyt naista mukanaan seksin ja huvin vuoksi. Naureskeli eilen humalassa kuinka hänestä on hauskaa, että nainen on hukannut pari vuotta hänen seurassaan, ja nyt lasten saaminen on hänelle vaikeampaa. Olen järkyttynyt - ystäväni on munannut parissa aikaisemmassa suhteessa kunnolla, mutta tämä on jotain niin julmaa, että olen vakavasti harkinnut ystävyyssuhteen lopettamista. Haluaisin myös kertoa tuolle naiselle kaiken, mutta en oikeasti tiedä miten tekisin sen. Miten reagoisitte jos saisitte viestin tästä sosiaalisessa mediassa? Vai yritänkö soittaa hänelle?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvällä aloittaja varmaankin ryhtyy ritarilliseen taistoonsa.

Olen kuitenkin ehkä lukenut aihe vapaata niin vähän aikaa, että aidosti pohdin, kuinka erikoista olisi, jos seurustelukumppanin kaveri haluaisi pikapikaa tavata ja sitten tunnustaa jotain tällaista.

Mutta varmaan nämä tyypit elävät muutenkin tapahtumarikasta ja draamantäyttämää arkea, en vain osaa samaistua.

Valitettavasti elin vuosikausia erittäin tylsää ja tapahtumaköyhää arkea, kunnes tuollainen ap:n ystävä luikersi hetkeksi elämääni ennen kuin pistin välit poikki. Nyt kyllä tekee mieli kertoa jokaiselle hänen uudelle tuttavalleen, millaisesta varkaasta ja huijarista on kyse. 

Vierailija
42/56 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, kertoisitko miten se meni? Arvostan tekoasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän tämän casen kävi`?

Vierailija
44/56 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vastaava narsistimies vedätti. Tiesi minun tarpeeni suhteelle alusta asti, mutta lähti leikkimään huvikseen, kuten tekee kaikille. Tai ei tietty huvikseen, ottaa irti kaiken mitä saa: seksin, ruuan, rahan, hoivan jne. Nyt kierroksessa oleva nainen tuli sattumalta tietooni. Säälittää ja tekisi mieli kertoa, mutta nainen on täysin vieras ja saisin vaan jonkun koston mieheltä. 

Oliko ihana jännis?

Vierailija
45/56 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin naisen töiden jälkeen kahvilassa, jossa kirjoitan tätä parasta aikaa.. Kerroin naiselle kaiken ja hän alkoi itkeä ja oli jopa hiukan vihainen minulle, mutta tajusi aika nopeasti että eihän se minun vikani ole vaan urpon kaverini. 

Hän laittoi kaverille viestiä, joka sitten laittoi minulle viestiä, ja kertoi, että välimme ovat poikki. Sanoin, että taitaa olla parempi niin. 

Tapahtumassa oli vielä yksi käänne, nimittäin, serkkuni on sinkku insinööri, ja aina halunnut lapsia. Hän on 190 senttinen ja lihaksikas miljonääri, mutta naisten suhteen todella varautunut. Näytin hänelle naisen kuvan ja normaalisti niin ujo serkkupoikapa oli täysin myyty, ja treffit ovat lauantaina. :)

Vierailija
46/56 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin naisen töiden jälkeen kahvilassa, jossa kirjoitan tätä parasta aikaa.. Kerroin naiselle kaiken ja hän alkoi itkeä ja oli jopa hiukan vihainen minulle, mutta tajusi aika nopeasti että eihän se minun vikani ole vaan urpon kaverini. 

Hän laittoi kaverille viestiä, joka sitten laittoi minulle viestiä, ja kertoi, että välimme ovat poikki. Sanoin, että taitaa olla parempi niin. 

Tapahtumassa oli vielä yksi käänne, nimittäin, serkkuni on sinkku insinööri, ja aina halunnut lapsia. Hän on 190 senttinen ja lihaksikas miljonääri, mutta naisten suhteen todella varautunut. Näytin hänelle naisen kuvan ja normaalisti niin ujo serkkupoikapa oli täysin myyty, ja treffit ovat lauantaina. :)

Juu juu. Mokasit provosi viimeisessä kappaleessa.

Vierailija
47/56 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan juttelu puhelimessa ja vastaaminen kysymyksiin rauhassa. Kavaria ei kannata nähdä tuon jälkeen, ettei vedä nokkaan.

Vierailija
48/56 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot tietenkin.

Vierailija
49/56 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska provo. Propsit siitä, että jaksoit näinkin pitkään vedättää. 2/5

Vierailija
50/56 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh tyhmä provo.

Vierailija
51/56 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu juu. Mokasit provosi viimeisessä kappaleessa.

Enkä! Serkkupojalla lisäksi mersu, rolex ja kelohonkamökki Lapissa. 

Vierailija
52/56 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa mammat meni retkuun  😂

Vierailija
53/56 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaa mammat meni retkuun  😂

Niin meni, koska tunnistautumisen ansiosta tiedämme varmasti, kuka viestit kirjoittaa.

Vierailija
54/56 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saatan olla aika sinisilmäinen, mutta en kovin pitkäksi aikaa jäisi haikailemaan huijarimiehen perään jos ihan Oikeasti haluaisin ensisijaisesti lapsia elämääni ja sitten vasta suhteen.

Uutta matoa koukkuun vaan.

Eikös joku Siilinjärvikin oo täynnä pikkumiljonäärejä, en pitäisi edes ihan mahdottomana satuna treffejä miljonääriserkun kanssa.

Ja toisaalta jos tarinan jatko on provo niin mistä me mammat tiedetään onko ap edes kirjoittanut itse tuota jatkoa?

Täällä kun näitä itsensäviihdyttäjätrolleja aika paljon pyörii.

Enivei. Minusta ap tekee oikein, koska pienempi paha on se että jonkun juntin kanssa menee välit poikki ja se nainen suuttuu ties kenelle - kuin että nainen hukkaa fertiilit vuotensa ja kärsii niistä koko loppuelämänsä.

Vierailija
55/56 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen pahempaa olekaan kuin haaskata jonkun tärkeätä aikaa elämässä tahallaan.

Vierailija
56/56 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhelimessani olisi sen naisen numero, lähettäisin hänelle "vahingossa" viestin, jonka olisin muka tarkoittanut kaverilleni, ja kirjoittaisin siinä viestissä tuosta asiasta.