Perjantaina ison koulutehtävän palautus enkä ole edes aloittanut
Eilen olisi ollut koko päivä aikaa, mutta en saanut itseäni niskasta kiinni. Tänään olen herännyt ennen yhdeksää ja olisi ollut monta tuntia aikaa tehdä, mutta en ole saanut itseäni niskasta kiinni. Tuntuu olevan iso kynnys aloittaa tehtävän tekoa ja tiedon etsintää.
Huoh. Miten sitä saisi itseään niskasta kiinni?! Teen töitä opiskeluiden ohessa, että ei tässä tulevina päivinä ole kauheasti aikaa ennen perjantaita. Perjantaina on kiire päivä aamusta iltayhdeksään asti niin ei ehdi tekemään kuin vasta sen jälkeen ja palautus on viimeistään klo:23.59.
Kommentit (46)
Laiska opiskelija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärväsitkö tämänkin päivän?
Miten niin? Mähän tein tuota jo eilen ja tänään olen jatkanut. Opetelkaa lukemaan. Olen yli puolen välin. Pakko välillä pitää taukoa ja tuulettaa aivoja.
Okei en lukenut. Hieno juttu! Jatka samaan malliin!
Vierailija kirjoitti:
Laiska opiskelija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et todella kyken aloittamankaan, koska viihdyt tällä kaiken aikaasi kirjoitelemassa eri pitkiä aloiteita. Anteeksi en niitä lue kuin otsikon!
Mitä sä oikein sekoilet? Ethän sä tiedä musta yhtään mitään. En todellakaan tee täällä jatkuvasti jotakin aloituksia. Ei mulla sellaiseen riittäisi aika. Aloitin tehtävän tekemisen eilen ja jatkan tänään. Nyt tilanne näyttää jo paljon paremmalta.
No jospa lopetat sen suunsoittelun ja rupeat vain hommiin. Aikaa menee tässäkin ränkyttäessä.
Itse auotte päätä ja mä vain vastaan niihin. Älkää sitten itsekään soittako suutanne. Ei mun tarvitse tuota työtä tehdä koko ajan, kyllä täytyy taukoja pitää.
Tehtävä palautettu ja jäi vielä aikaakin parisen tuntia. :D Sitten saakin siirtyä seuraavan tehtävän kimppuun.
Mahtavaa, onneksi olkoon! Luota itseesi jatkossakin!
Vierailija kirjoitti:
Aloita heti! Sulje kaikki muut toiminnot, keskityt vain tehtävään.
T. Äiti
Täällä maisteri luonnontieteistä joka aloitusta pohtiessaan mietti että miksi ihmiset niin arvostaakaan opintopistettä ja suorituksia eikä vaan nauti opiskelusta- tehtävät ehtii kyllä joskus tehdä.
Mutta sitten Äidin neuvo joka kyllä totta, jos haluat valmistua niin tee kuten Äiti tässä neuvoo. Ehdit jopa opiskella myöhemmin kunhan nyt vaan edes aloitat tehtäväsi. Heti.
T äidin kanssa samaa mieltä oleva laiska maisteri joka mieluummin (opiskeluaikoina) opiskeli ja nautti opiskelusta kuin teki tenttejä tai tehtäviä!
Mistä sä päättelit, että mun panostus on minimaallinen? Mä olen saanut hyviä numeroita kursseista ja tehnyt kyllä töitä niiden eteen. Älä oleta yhtään mitään musta.