Oletko vieläkin katkera kun Leif Salmen ja Saska Saarikoski kiusasivat Mestaria Pressiklubissa 15 vuotta sitten?
Kommentit (33)
Erikoinen tuo argumentti että Mestari keskittyy vain yhteen asiaan. Eikö esim. monet kommunistitkin tehneet samaa? Kaikki oli sitä kuinka kapitalistinen omistava luokka orjuuttaa työläistä. Oudompaa kai on että on ns. yleispuolueita kuin yhden asian liikkeitä.
Järkyttävä esitys. Vaikka ei Jussin jutuista pitäisikään, ja aika typeriä on kirjoitellut aika ajoin, niin kai jonkinlainen järki pitäisi säilyttää kommentoinnissa.
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen tuo argumentti että Mestari keskittyy vain yhteen asiaan. Eikö esim. monet kommunistitkin tehneet samaa? Kaikki oli sitä kuinka kapitalistinen omistava luokka orjuuttaa työläistä. Oudompaa kai on että on ns. yleispuolueita kuin yhden asian liikkeitä.
Niin ja asiahan oli ja on tärkeä, eikä siitä muut uskaltaneet puhua. Veikkaan näin mutulla, että ongelmiin herääminen tuli Jussin ansiosta vähän aikaisemmin. Sitä on vaikea sanoa oliko siitä loppupeleissä kovin paljoa hyötyä. Nämä on näitä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Leif Salmén on herransa luona.
Luojalle kiitos! 😂
Vierailija kirjoitti:
Leif Salmén on herransa luona.
Staalinin ja Leninin kanssa.
"Minä olen ENTINEN stalinisti" sanoi Leif Halla-aholle.
Pressiklubi - Media ja Halla-aho (Osa 2/3)
TV2 perjantaina 6.2.2009 klo 19.20
Kohdasta 3.00 alkaen :"Tämä on fasistinen ohj....
Kyllähän Halla-ahon substanssiosaaminen on paljon Salménia huonompaa.
Vierailija kirjoitti:
"Minä olen ENTINEN stalinisti" sanoi Leif Halla-aholle.
Pressiklubi - Media ja Halla-aho (Osa 2/3)TV2 perjantaina 6.2.2009 klo 19.20
Kohdasta 3.00 alkaen :"Tämä on fasistinen ohj....
Syysi nostaa vanha juttu esille?
Salménin tulokulma on sosialistis-eksistentialistinen. On vain parempi yleisinhimillisesti uskoa rauhaan ja rakkauteen kuin provosoida vihaan vääristäen totuutta.
Mestari servasi ne pellet suohon!
Ihmiskunnan pimeimmät voimat!!1111 Ja sitten perään: Minä olen entinen stalinisti. Juu, hienoa. Siinähän ei ollutkaan mitään pimeitä voimia.