Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on tämänhetkinen suurin ongelma parisuhteessasi?

Vierailija
14.11.2022 |

Minkä asian kanssa kamppailette?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kamppailla mistään. Odotamme lähinnä, että lapset muuttaisi jo pois kotoa.

Joskus kamppaillaan miehen juomisen vuoksi, mutta siitäkin on jo aikaa.

Vierailija
2/7 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska parisuhteet tuntuvat olevan pelkkää kamppailua ja syövät ihmistä sisältä sekä vievät elämäniloin ja voiman, olen jo aikoja sitten tehnyt sen ratkaisun että sellaiseen en lähde.

Ja kyllä, kokeiltu on sitäkin aikanaan ja huonksi havaittu. 

Yksi ainoa elämä, jokainen eletty päivä iäksi mennyt. Mitään ei takaisin saa. Mottoni on elää jokainen hetki parhaalla mahdollisella tavalla.

N 37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu, ettei ole ollut parisuhdeongelmia, vaan pikemminkin ongelmia elämässä.

Vierailija
4/7 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kamppailla mistään. Odotamme lähinnä, että lapset muuttaisi jo pois kotoa.

Joskus kamppaillaan miehen juomisen vuoksi, mutta siitäkin on jo aikaa.

Aika isolta ongelmaltahan tuo juominen kuulostaa

Vierailija
5/7 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaiset, ehkä jopa liian erilaiset luonteet / temperamentit / perusolemukset (en tiedä mikä olisi tälle oikea sana).

Joka tapauksessa mulle on hirmu tärkeää sellainen tietynlainen rauha, harmonia, tunneäly, tilannetaju, aito läsnäolo, toisen kunnioitus ja herkkyyskin monessa mielessä. Mies taas on tällaisessa täysi vastakohta. Kaipaa jatkuvasti ympärilleen musiikkia, meemivideoita, talkshow-videoita tai muuta hälyä; saunassakin, josta itse nauttisin eniten hiljaisuudessa. Haluaa olla tilanteen tasalla somessa ym. foorumeilla, ja on siksi kännykkä kädessä suurimman osan ajasta. Teilaa helposti toisten mielipiteet ja ajatukset, jos / kun hänellä itsellään on mielestään parempi idea tai enemmän tietoa. Puhuu ja kiroilee paljon ja kovaan ääneen, ja ottaa niin henkisesti kuin fyysisestikin ns. tilaa itselleen niin että se tuntuu joskus vähän jyräävältäkin, vaikka en uskokaan että tekee sitä tahallaan tai pahuuttaan. On vain ääriavoin ja vähän kulmikas ja puhuu ennen kuin miettii, eikä oikein tunnu ymmärtävän sen tilannetajun tai tunneälyn päälle.

Olen kyllä monesta syystä kiitollinen tästä lyhyehköstä yhteisestä matkasta, mutta en usko että oltaisiin ihan paras mahdollinen match pidemmän päälle.

Vierailija
6/7 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää että antaa anaalia nykyään aina

Huonoa, että ei oo viimeaikoina niellyt - se vaivaa

Vierailija
7/7 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen alkoholismi.

Valitettavasti ei edes halua parantua, kärsii jo nyt lievistä dementiaoireista, jotka todennäköisesti helpottaisivat, jos lopettaisi juomisen. On alkanut tulla erilaisia pikkutapaturmia, selkä on jatkuvasti kipeä jne tyypillisiä juopon rutinoita. Todennäköisesti on jo 2-tyypin diabetes päällä, kunnon kaljamaha (vyötärönympärys yli 110cm) ja univaikeuksia, mieliala seilaa, fyysisesti huonossa kunnossa (100m kävely ei onnistu ilman huilausta), lisäksi kärsii pissavaivoista, tuolla 100m kävelymatkalla pitää muutenkin pysähtyä jo kertaalleen kuselle.

Harmi, ettei ole edes rikas. Perintöä on saamassa muutaman vuoden sisään, jos ei itse kuukahda ennen sitä. Sillä perinnöllä saataisiin maksettua omat velat pois, sen jälkeen voi tehtä mitä haluaa, minä jään tähän asumaan. Hänellä kuulemma ottajia olisi jonoksi asti, en ole kyllä nähnyt edes sitä jonon alkua, saati päätä.