Mihin vedätte rajan miehen naispuolisten ystävien suhteen?
Haittaako jos mies puhuu tunnin mittaisia maratonipuheluita naiskaverin kanssa lohduttaen tätä puheillaan ja kehuen, että 'älä välitä siitä' 'sä olet ihana ihminen, aito ja sydän täyttä kultaa'. Tai häiritseekö jos mies lähtee ystävättären luokse viinilasille, näkee viikottain tenniksen peluun merkeissä, pitää ystäviä ja puolisoa samanarvoisina?
Kommentit (252)
Kylläpä rajanveto-sanan käyttöä täällä nyt paheksutaan, vaikka otsikon kysymyshän tarkoittaa ihan selkeästi että mihin vetää sen rajan että on ITSELLE ok. Miksi aina pitää puljata ja vängätä lapsellisesti aiheen vierestä kun jokainen aivot omaavaa ymmärtää mitä kysytään?
En seurustele miehen kanssa jolla on naisia ystävänä. Jos naisia tulisi yllättäen kaikkien näiden vuosien jälkeen ystäväksi, niin ero tulisi.
Tapailin kesällä miestä jonka kanssa viestiteltiin päivittäin. Tiesin että hän tapailee myös muita ja se oli itselleni ok ja niin tein itsekin.
Yllätyksenä ja vähän shokkinakin itselleni tuli se että yksi näistä miehen tapailunaisista kuvitteli, että he seurustelevat. Vei miestä mökeilleen, kestitsi ja suunnitteli monipuolista ohjelmaa. Kuvitteli että lahjomalla voi ostaa ihmisen pysyvästi itselleen. No, ehkä sama metodi oli toiminut joskus aiemmin, en tiedä. Tällä kertaa ei toiminut.
Hyvä vitsi nämä eri sukupuoliset "ystävät".
En tajua, miten jotain ihmisiä voi suututtaa niin paljon se että maailmaan mahtuu erilaisia ihmisiä ja parisuhteita. Jos sinulle on tärkeää pitää läheisiä suhteita eri sukupuolta oleviin ystäviin, ok, mutta älä yleistä sitä tarvetta kaikkiin muihin. On paljon ihmisiä, joilla ei edes ole vastakkaisen sukupuolen kavereita eivätkä koe menettävänsä mitään.
Ei meillä ole mitään määrättyjä rajoja. Jos ystävät aiheuttaisi ongelmia parisuhteelle asiat käsitellään ihan tapauskohtaisesti riippumatta ystävän sukupuolesta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vitsi nämä eri sukupuoliset "ystävät".
Saako biseksuaaleilla olla ollenkaan ystäviä ollessaan parisuhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Jessica pelaa tennistä minihamosessa sääret timminä niin tuskinpa olisi hyväksyttävissä moinen peli.
Oon itsekin hyvännäköinen nainen. Ennenkaikkea suhteemme on täysin tyydyttävä ja onnellinen, en ymmärrä mitä hamonen siihen vaikuttaisi.
Ja jos vaikuttaa niin minkäs sille voi, ei se vahtiminen kuin korkeintaan ahdista ja tekee hamosista vielä houkuttavampia.
Hyvännäköisyyttään ei voi itse määrätä, se on aina katsojan silmässä.
Miehen naispuolinen ystävä ei saa olla hoikka, kaunis ja isorintainen! Joku harmaavarpunen voisi olla.
Minä olin mielessäni tehnyt kaikenlaisia rajoja, joiden yli en tulevan mieheni toivoisi menevän. Sitten rakastuin mieheen, joka on ylittänyt sellaisetkin rajat, joita en osannut ajatellakaan. Esim seksi lähisukulaisen kanssa. Naisystäviä on joka suunnassa, en tunne heitä. Olen vain kuullut tai vilaukselta nähnyt esim. lapsen joulujuhlassa. Minulle heitä ei esitellä, enkä tiedä suhteiden syvyyttä enkä tasoa. Myös entiset avovaimot 5kpl (lapsia yhden kanssa) pyörii jutuissa usein.
Olen vuosien varrella vajonnut jonnekin mustaan räpiköimään. En pysty lähtemään. Kaikki pystymiset ovat siellä samassa suossa.
Ennemmin tai myöhemmin miehesi panee ystäväänsä.
En ala kieltää keneltäkään mitään, mutta jos emme ole samoilla linjoilla, lähden. Pysyvästi. Mulla ei ole tollasia kaveruuksia, joiden annan häiritä suhdetta ja samaa odotan vastapuolelta.
Ystävä ei saa olla liian kaunis koska kyllä tilaisuus tekee varkaan.
Sellaisia miehiä on, joilla on paljon naisia ystävinä taloudellisen hyödyn vuoksi. Naiset maksaa heille matkoja, kulttuurielämyksiä ja ruokaa. Jotkut naiset on ihan täpinöissään kun saa matkaseuraksi näin upean tyypin..
Kumma kyllä miehellä on just silloin hankala rahatilanne. Se on usein jonkun muun kuin miehen oma vika.
Rajan vedän siihen, ettei mitään seksuaalista touhuta. Ystävyys ok
Housut on pidettävä jalassa kaikkina aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Jos on valmis olemaan parisuhteessa ,siihen pitää molempien panostaa eikä huudella oikeuksiensa perään...
Kunnioita ja huomioi puolisoasi jolloin kummankaan ei tarvitse miettiä onko suhde kunnossa.
Tilaisuus tunnetusti tekee varkaan...joten rajoja pitää olla
sivu
Rajoja? Tarkoitatko noilla rajoilla sen kumppanin ystäviä? Jos tarkoitat et saa koskaan tervettä parisuhdetta.
Hehehheh. Naiset on kyllä huvittavia. Ihan kun toisen ystävien kontrolloimisella saavuttaisi jotain hyvää. Narsistiset mammat katsokaa peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on aina varalla vähintään 2-3 miestä.
Miehille neuvo, pitäkää tekin naispuolisia kavereita varalla. Älkää olko hölmöjä, älkää luottako vaimonne viattomuuteen ja hyvyyteen.
-sivustaMiten kaveria pidetään varalla? :D Meinaatko että joku naispuolinen kaverisi alkaa suhteeseen kanssasi kun niin päätät?
Tuota ei pidä ottaa kirjaimellisesti.
Minulle on käynyt noin useammkinkin. Eli nainen joka on jollain tapaa tuttuni ja naimisissa, on lähentynyt ihan tavallisilla syillä. Kysyttiin neuvoa yhdessä asiassa, haluttiin tietää harrastuksesta, kysyttiin nähtäisiinkö kahvilla kun oltiin vanhoja koulukavereita eikä nähty vuosiin.
Ihan ystävyyttä toki. Sitten kävi ilmi että liitoissa oli ongelmia ja alettiin vihjailla muutakin. Jos miehen kanssa välit korjaantuvat, yhteydenpito loppuu täysin. Mikä kertonee jotain.
Kysykää minulta näistä. En ole kovin miehekäs, mutta hyvää keskusteluseuraa. Täydellinen laastarimies.
Bikinirajaan