Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäni kävi vieraissa

Vierailija
13.11.2022 |

Äiti sai sen just viime viikolla kiinni rysän päältä. Koko perhe on sille vihainen vaikka se pyyteleekin hairahdustaan anteeksi ja lupailee, ettei toistu. Olipas kiva isänpäivä tänään. Voiko tohon enää koskaan luottaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/8 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä nussi Aasiassa prostituutteja koko vienti-inssi uransa ajan. Mutsi himassa kynnysmattona, piikana ja kassientyhjennysalustana silloin kun ei pikkutyttöjä kotimaasta saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tarttee vissiin mennä terapiaan, että pääset tosta yli.

Vierailija
4/8 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten parisuhdejutut eivät kuulu lapsille yleensä tai aikuisen menot. Yleensä tuossa vaiheessa asutaan erillään jo, koska jatkossakin voi mennä uuden luokse. Isä ja äiti hoitavat itse parisuhdeongelmansa, äiti valitsi kumppaninsa. Ehkä äiti ei enää kiinnosta isää, tai joku muu syy miksi meni, suhde ei vain toimi nyt. Ja ihan turha syytellä porukalla ketään kuin hait, se tuo kaikille vaan pahan mielen, äiti voi syytellä itse sitten. Etäisyyttä voi pitää jos siltä tuntuu. Vaikea sanoa mikä syynä, jos isä ei ole puhelias. 

Vierailija
5/8 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ettei tutuissa käyny.

Vierailija
6/8 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu elämään, jokainen mokaa joskus.

Vierailija
7/8 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun isä nussi Aasiassa prostituutteja koko vienti-inssi uransa ajan. Mutsi himassa kynnysmattona, piikana ja kassientyhjennysalustana silloin kun ei pikkutyttöjä kotimaasta saanut.

Mitä pahaa tuossa oli?

Vierailija
8/8 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se haittaa jos mies kerran vähän vieraissa käy kun se nyt on vielä vahinko, toinen kertakin on vielä uteliaisuutta ja kolmannesta nollaantuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi