Mies 27v ja nainen 39v suhde. Mitä ajattelet?
Tapasin juuri tällaisen miehen ja hänen kanssaan on niin hyvä olla. Olemme hyvin samanlaisia ihmisiä
Mutta en pääse yli ikäerosta ja miten paljon hän voisi menettää.
Kommentit (34)
En mitään erityistä. - Jos ikäero olisi toisinpäin niin harvempi aattelisi sitäkään vähää mitä nyt ehkä saattaa. -Toki, jos haaveilevat suurperheestä niin, että lapsilla on vähintään muutaman vuoden ikäero, niin kiire saattaa tulla. Mutta eivät halua ensimmäistäkään lasta.
Sinkkumies
Mitä tosta nyt pitäisi ajatella. Kummallisempiakin suhteita on maailmaan mahtunut.
No mikäs siinä jos mies haluaa hypätä parhaan ajan yli elämästään. Tietysti jos kyseessä on joku nolife niin sittenhän kaikki voittaa.
Anna mennä! Teidän seksuaalienergiat ovat luultavasti paremmin synkassa kuin samanikäiset (hetero-)parin. Nuoremmilta myös puuttuu jotkut muuttuneet mallit, mitä meidän ikäisillä miehillä on.
Asia ei minulle eikä muille kuulu. Jos hänen kanssaan on hyvä olla, niin anna mennä vaan!
Aika räikeät vastakohdat eli miehen alku ja naisen loppu.
Limainen tätinainen pilaa miehen nuoruuden. M27
Luonnollisempaa ikäero näin päin on, koska naiset elävät terveemmin ja pidempään.
Toisin päin olisi vähän turhan iso ikäero ainakin ajatellen tulevaisuutta.
Kysy AP Katri helenalta 77 ja hänen mieheltään tommilta 45
Vierailija kirjoitti:
Anna mennä! Teidän seksuaalienergiat ovat luultavasti paremmin synkassa kuin samanikäiset (hetero-)parin. Nuoremmilta myös puuttuu jotkut muuttuneet mallit, mitä meidän ikäisillä miehillä on.
Näin kyllä onkin.
Ja ulkonäöllisesti näytän paljon nuoremmalta kuin olen. Olen pienikokoinen ja hoikka, miehen mielestä kuuma 😄
Ap
Todennäköisesti pidämme suhteen vähemmän vakavana.
Olen ollut vastaavassa tilanteessa, hieman nuorempana kuin sinä, ikäeroa 11 vuotta. Omassa päässä oli vaikea uskoa, ettei toinen pidä ikäloppuna luuskana. Ympäristölle asia on ollut yllättävän yhdentekevä tai luonteva. Nyt ollaan oltu jo yli 10 vuotta yhdessä.
Eihän tuossa mitään.
Ainoa mietityttävä asia tuossa on lapset.
Mies on niin nuori, että saattaa myöhemmin haluta vielä lapsia, kun sinä et enää niitä pysty saamaan.
Mutta kevytsuhteena ainakin hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin kyllä onkin.
Ja ulkonäöllisesti näytän paljon nuoremmalta kuin olen. Olen pienikokoinen ja hoikka, miehen mielestä kuuma 😄
Ap
Pitäkää ovi auki vakavampaankin suhteeseen, jos siltä alkaa tuntua! Ikäerolla on hyvin vähän merkitystä alun jälkeen, kun on tottunut tilanteeseen. Kirjoitin äsken viestin itse 11 vuoden ikäerosta suhteessa, ja noin päin. Ei meistäkään ihmiset sen kummemmin huomaa tai kiinnitä huomiota ikäeroon, jos ei jostain syystä tule puheeksi.
Sanoisin että yli 26-vuotias voi deittailla jo paljon itseään vanhemman kanssa, aivot kehittyneet. Nuoremman kanssa menisi jo oudoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin kyllä onkin.
Ap
Pitäkää ovi auki vakavampaankin suhteeseen, jos siltä alkaa tuntua! Ikäerolla on hyvin vähän merkitystä alun jälkeen, kun on tottunut tilanteeseen. Kirjoitin äsken viestin itse 11 vuoden ikäerosta suhteessa, ja noin päin. Ei meistäkään ihmiset sen kummemmin huomaa tai kiinnitä huomiota ikäeroon, jos ei jostain syystä tule puheeksi.
Ja lisään vielä, että jos/kun on aihe on tullut puheeksi niin paljon on ihmisiä, joilla on tuollaista kymmenen vuoden luokkaa ikäero, myös niin päin että nainen on vanhempi. Ihmiset kertovat, että minunkin avopuoliso on 11 vuotta vanhempi tai mun äiti on isää 10 vuotta vanhemp, tai töissä joku kertoo vaimon pääsevän jo eläkkeelle kun on niin paljon vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa mitään.
Ainoa mietityttävä asia tuossa on lapset.
Mies on niin nuori, että saattaa myöhemmin haluta vielä lapsia, kun sinä et enää niitä pysty saamaan.
Mutta kevytsuhteena ainakin hyvä.
Sepä se, en halua olla miehen onnen esteenä.
Ap
??