Mies 27v ja nainen 39v suhde. Mitä ajattelet?
Tapasin juuri tällaisen miehen ja hänen kanssaan on niin hyvä olla. Olemme hyvin samanlaisia ihmisiä
Mutta en pääse yli ikäerosta ja miten paljon hän voisi menettää.
Kommentit (34)
Ei ole liian iso ikäero. On niitä isompia ikäeroja joillakin.
Vierailija kirjoitti:
Oh Hoh! Olen pyöristynyt!!
kieripä sitten jonnekin siitä jaloista
ajattelen, että voisin tilata pitsaa
Että vois ottaa pari lonkeroa harmaan sunnuntain ratoksi.
Vierailija kirjoitti:
Limainen tätinainen pilaa miehen nuoruuden. M27
aika kuiva mummo tuo jo alkaa olemaan
onko poika joku koulukiusattu, joka takertui vanhaan tätiin, jolta sai muutaman ystävällisen sanan ja huomiota?
Vierailija kirjoitti:
ajattelen, että voisin tilata pitsaa
Hyvä idea,mäkin tilaan!
Tuohan on juuri se ikäero, jota asiantuntijat suosittelevat. Mies on vielä viriili ja nainen on jo oppinut nauttimaan vartalostaan.
Kade. Kuolaan yhden nuoremman miehen perään. Mutta pitänee mua vanhana luuskana 😁
Vierailija kirjoitti:
onko poika joku koulukiusattu, joka takertui vanhaan tätiin, jolta sai muutaman ystävällisen sanan ja huomiota?
Ei ole. Mies on ollut se aloitteellinen ja tietää mitä haluaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Mies on ollut se aloitteellinen ja tietää mitä haluaa.
Ap
Meillä oli sama, mies oli aloitteellinen. Naisena on ehkä isompi kynnys olla aloitteellinen nuorempia miehiä kohtaan, jos ei erityisesti identifioidu puumaksi.
Mitä olen kuullut muista näin päin ikäeron pareista niin usein toisesta on ehditty kiinnostua ennen kuin ikäeron suuruus selviää. Ei ole etsimällä etsitty vanhempaa/nuorempaa. Ollaan sillä tavalla tasavertaisia, ei mitään päälle päin näkyvää sukupolvien kuilua, esim. pukeutumistyylit sopisivat kumman tahansa ikäisille.
Entäpä tällainen ikäero:
nainen 43 ja mies 34.
Onko liikaa?
Rakastuin nuoreen, mutta Mies otti jätti ja petti, nyt olo on kuin märkä rätti.