Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahta työtä tekevät?

Vierailija
13.11.2022 |

Onko täällä muita kahta eri työtä tekevää ihmistä? Miten ootte te jaksaneet? Itse olen ruokakaupassa minimitunti 30h sopparilla ja keikkailen muissa hommissa, pian myös alkamassa opinnot päälle.
Hintojen ja inflaation takia pakko etsiä parempia hommia ja siihen noi opinnot tähtää.
Olen myös etävanhempi pienelle pojalle.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/18 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin oon jaksanut. Sote alalla keikkailen, päätyön lisäksi yhden vuoron (joskus tuplavuoron) viikonloppuna. Viikkotyötunteja tulee siis noin 50.

Ammatillisesti on jopa rikastuttavaa keikkailla täysin eri-ikäisen asiakaskunnan kanssa. Olen työorientoitunut ihminen ja hintojen nousu, inflaatio ja teini-ikäiset lapset ovat aikaansaaneet sen, että olen niin sanotusti ottanut lusikan kauniiseen käteen. Yhden päivän viikossa pidän silti aidosti lepopäivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin oon jaksanut. Sote alalla keikkailen, päätyön lisäksi yhden vuoron (joskus tuplavuoron) viikonloppuna. Viikkotyötunteja tulee siis noin 50.

Ammatillisesti on jopa rikastuttavaa keikkailla täysin eri-ikäisen asiakaskunnan kanssa. Olen työorientoitunut ihminen ja hintojen nousu, inflaatio ja teini-ikäiset lapset ovat aikaansaaneet sen, että olen niin sanotusti ottanut lusikan kauniiseen käteen. Yhden päivän viikossa pidän silti aidosti lepopäivänä.

Joo, sama täällä et pidän yhden täysin viikkovapaan. Olin sitä mieltä, että pakko tehdä jotain.

Vierailija
4/18 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia yhdistelmiä teillä on? Itsellä kaupan myyjä + postinjakaja. Ollu kyllä mielessä, että voisihan sitä tuon postin jako homman korvata jollain toisellakin työllä...

Vierailija
5/18 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitotyössä olen ja teen tuplavuoroja, pyhä ja yötyötä. Pakko vaan painaa pitkää päivää

Vierailija
6/18 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin huomaa ketkä joutuvat tekemään kahta työtä. Ainoastaan pieni palkkaiset.

Vierailija
7/18 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia yhdistelmiä teillä on? Itsellä kaupan myyjä + postinjakaja. Ollu kyllä mielessä, että voisihan sitä tuon postin jako homman korvata jollain toisellakin työllä...

Olen henkilökohtainen avustaja, tosin olen miettinyt sen korvaamista jollain toisella.

Vierailija
8/18 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 000 euroa opintolainaa niskassa "auttaa" kummasti jaksamaan. Sen jälkeen, kun se on maksettu en tiedä, jaksanko enää tätä pätkää ja silppua. En ole elämässäni toivonut työelämältä juuri muuta kuin yhden työn, jolla elää ilman tukia, mutta ikinä en ole sellaista saanut. Viime kuussa taisi tulla tuloja neljästä eri paikasta kahdelta eri alalta ja vaikka en tingi yöunista ja pyrin pitämään yhden vapaapäivän viikossa en usko tällaisen työelämän olevan kestävä ratkaisu pitemmällä tähtäimellä.

Vierailija
9/18 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen vain omalle työnantajalle ylitöitä satunnaisesti lauantaisin.

Vierailija
10/18 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin huomaa ketkä joutuvat tekemään kahta työtä. Ainoastaan pieni palkkaiset.

Niinhän se tahtoo mennä. Miksi muuten kukaan tekisi enemmän töitä, kuin pakko?

Vierailija
11/18 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se tahtoo mennä. Miksi muuten kukaan tekisi enemmän töitä, kuin pakko?

Mulla menee nämä rahat lyhentämättömänä reissukassaan eli ilman ylitöitä matkustaisin vähemmän :)

Vierailija
12/18 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 000 euroa opintolainaa niskassa "auttaa" kummasti jaksamaan. Sen jälkeen, kun se on maksettu en tiedä, jaksanko enää tätä pätkää ja silppua. En ole elämässäni toivonut työelämältä juuri muuta kuin yhden työn, jolla elää ilman tukia, mutta ikinä en ole sellaista saanut. Viime kuussa taisi tulla tuloja neljästä eri paikasta kahdelta eri alalta ja vaikka en tingi yöunista ja pyrin pitämään yhden vapaapäivän viikossa en usko tällaisen työelämän olevan kestävä ratkaisu pitemmällä tähtäimellä.

Eihän se olekaan, koska koko ajan olet stressitilassa.

Vierailija
13/18 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen vain omalle työnantajalle ylitöitä satunnaisesti lauantaisin.

Meillä on ylityökielto johtuen maailmantilanteesta.

Vierailija
14/18 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaan.

Vierailija
15/18 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen useampaa kuin kahta työtä.

Välillä ei meinaa jaksaa, mutta pakko se on. 1vp/kk, tai joka toinen kuukausi kaksi vapaata putkeen.

Vierailija
16/18 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen hommia kolmessa paikassa ja olen ihan loppu. Ei ole kuitenkaan vaihtoehtoa.

Vierailija
17/18 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen useampaa kuin kahta työtä.

Välillä ei meinaa jaksaa, mutta pakko se on. 1vp/kk, tai joka toinen kuukausi kaksi vapaata putkeen.

Viikossa työtunteja n. 90-120, vähän vaihtelee.

Vierailija
18/18 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen hommia kolmessa paikassa ja olen ihan loppu. Ei ole kuitenkaan vaihtoehtoa.

Minkä takia kolmessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi