Isänpäivän aamu
Lapseni taisivat unohtaa isänpäivän. Lapset ovat iältään 14 ja 12 vuotiaita.
Kukaan ei ole sanallakaan maininnut aamulla mitään. Eniten harmittaa se että edes puoliso ei ole lapsia asiasta muistuttanut.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Ehtii ne vielä. Miten itse muistit äitienpäivänä?
Oman äidin haudalla ja mummun haudalla kävin.
Lasten äitiä en muistanut koska hän ei ole kuvioissa mukana, mutta pyysin lapsia aamulla soittamaan äidilleen.
Vierailija kirjoitti:
Olipas tyhmä kommentti.
Asuvatko lapset luonasi? Voithan itse ehdottaa että menisitte jonnekin isänpäivälounaalle tai kahville, vaikka se kirpaiseekin. Täytyy vain ajatella etteivät lapsesi pidä isänpäivää mitenkään muistamisen arvoisena asiana.
Vierailija kirjoitti:
Asuvatko lapset luonasi? Voithan itse ehdottaa että menisitte jonnekin isänpäivälounaalle tai kahville, vaikka se kirpaiseekin. Täytyy vain ajatella etteivät lapsesi pidä isänpäivää mitenkään muistamisen arvoisena asiana.
No näin olisi kyllä tarkoitus tehdäkin.
Ja joo lapset on asunut minun kanssani 9-vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Kommentti kuvastaa jollain lailla katkeruutta, feminismiä tms. En oikein osaa edes sanoa.
Mies on ollut lastensa kasvattaja ja huoltaja. Hänkö ei saisi pyyteettömästi nauttia isäinpäivästä.
Typerää kysyä miten muistit äitienpäivänä. Ollaan heti kääntämässä asiaa äiteihin ja aivan kuin aloittaja ei olisi muistanut sitä.
Vierailija kirjoitti:
9 vuotta, kas noin, väliviivaa ei tässä käytetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommentti kuvastaa jollain lailla katkeruutta, feminismiä tms. En oikein osaa edes sanoa.
Mies on ollut lastensa kasvattaja ja huoltaja. Hänkö ei saisi pyyteettömästi nauttia isäinpäivästä.
Typerää kysyä miten muistit äitienpäivänä. Ollaan heti kääntämässä asiaa äiteihin ja aivan kuin aloittaja ei olisi muistanut sitä.
No jos hän on yhdeksän vuotta kasvattanut, niin jotain on mennyt kyllä pahasti pieleen kun ei ole lapsilleen opettanut merkkipäivämuistamisia. Mitä v i T T ua hän lasten äitiä syyttää, mistä äiti voi tietää miten perheessä just nyt juhlitaan. Voi luoja kun olet typerä.
Vierailija kirjoitti:
Etkä ole saanut tuossa ajassa niitä kasvatettua, pitää lasten äitiä syyttää. Mene muualle ölisemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkä ole saanut tuossa ajassa niitä kasvatettua, pitää lasten äitiä syyttää. Mene muualle ölisemään.
Ööööö... Ei ole kyllä kukaan lasten äitiä syyttänyt 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos hän on yhdeksän vuotta kasvattanut, niin jotain on mennyt kyllä pahasti pieleen kun ei ole lapsilleen opettanut merkkipäivämuistamisia. Mitä v i T T ua hän lasten äitiä syyttää, mistä äiti voi tietää miten perheessä just nyt juhlitaan. Voi luoja kun olet typerä.
En ole lasten äitiä kyllä syyttänyt. Hän ei ole edes tekemisissä perheemme kanssa.
Nyt taisi sinulta mennä puurot ja vellit sekaisin.
Tämä ei kosketa ketään, koska olet isänä lasten kasvattaja. Sinua ei kuulu tukea tai sääliä. Olet itse itsesi ajanut tuohon tilanteeseen.
Tänne sitten itkemään asiasta jonka on iyse aiheuttanut.