Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolme eri putkirikkoa Helsingissä puolen tunnin sisään

Vierailija
13.11.2022 |

Jännä sattuma. No, ei kuitenkaan epäillä sabotaasia.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyberisku.Varmaan tietokoneohjattu paineen säätö.Käytetään pikkasen ylipaineella ja huonot putket hajoaa.

Vierailija
22/56 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla jo neljä putkirikkoa. Onhan noita aina ollut aika ajoin, mutta ei noin montaa saman vuorokauden aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki vajoaa maan alle, häviää olemattomuuteen miljardivelkoinensa vetäen mukanaan lauman gryndereitä, globalisteja ja ylipalkkaisia virkatätejä. 

Vierailija
24/56 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko jokavuotiset suolauatokolonnat on saatu kaduille. Nyt äkkiä suola auttaa ja tekee hyvää valurautaisille putkille. Kaukolämpöputketkin paranee suolaamisesta.

Vierailija
25/56 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsinki vajoaa maan alle, häviää olemattomuuteen miljardivelkoinensa vetäen mukanaan lauman gryndereitä, globalisteja ja ylipalkkaisia virkatätejä. 

Haha! Virkatäti täällä. Ei se palkka niin iso ole, että kadehtia kannattaisi. Voitot käärii joku muu, ja minä jään korjaamaan virheet, jos tosiaan maanvajoamalta säästyn.

Vierailija
26/56 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti riitä päivystävää korjaushenkilökuntaa tarpeeksi korjaamaan noita nopeasti isänpäivänä.

Vierailija
27/56 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bilderna var som från vilket som helst u-land där saker har skötts dåligt.

Vierailija
28/56 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha! Virkatäti täällä. Ei se palkka niin iso ole, että kadehtia kannattaisi. Voitot käärii joku muu, ja minä jään korjaamaan virheet, jos tosiaan maanvajoamalta säästyn.

Kyllä keskipalkka 3500 euroa ja usein 7000 erityistittelillä on hyvä palkka. Olen sen palkkatason päässyt itse näkemään. Ette te mitään korjaa tai tee. Niinkuin näkyy.

Vierailija
29/56 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyyköhän tähän torstaina lentokentän lähellä ollut sähkökatko, ainakin Tammisto-Kartanonkoski? Joku jossain tutkii miten infra pannaan pimeäksi ja kaupungit sekaisin.

Vierailija
30/56 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä keskipalkka 3500 euroa ja usein 7000 erityistittelillä on hyvä palkka. Olen sen palkkatason päässyt itse näkemään. Ette te mitään korjaa tai tee. Niinkuin näkyy.

Kiinnostavaa, saako erityisasiantuntija tosiaan 7000 €/kk? Mistä voisin asian tarkistaa?

Vierailija
31/56 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostavaa, saako erityisasiantuntija tosiaan 7000 €/kk? Mistä voisin asian tarkistaa?

Selvitä mitä titteleitä on kaupungilla virkaatoimittamassa ja sitten googleta palkka.

Vierailija
32/56 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastonmuutoksesta johtuu kun Helsingissä kadut tulvii. Tuotahan on varoitettu jo pitkän aikaa😁

Vierailija
33/56 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liittyyköhän tähän torstaina lentokentän lähellä ollut sähkökatko, ainakin Tammisto-Kartanonkoski? Joku jossain tutkii miten infra pannaan pimeäksi ja kaupungit sekaisin.

No lentokenttä on oikeasti tärkeää aluetta ja siellä on taatusti varajärjestelmän varajärjestelmä. Jos jossain lähiössä menee sähköt 10 minuutiksi, niin se tuskin on maailmanloppu. Joutuuhan ihmiset maallakin kärsimään päivien sähkökatkoista. Ja niillä sentään on elinkeinot sähköstä kiinni. Voitte spekuloida tietysti aiheuttajia vaikka kuinka, mutta melkein Kartanonkosken vieressä on iso muuntamo ja se ei varmasti ihan heti sammu ja sähkötkin pelaa varmasti aika normisti.

Vierailija
34/56 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varautua tänä talvena siihen, että rusakat ottavat nimiinsä joka ikisen Suomessa tapahtuvan onnettomuuden eikä uskoa vihjailuihin, mutta toki jos näet droonin lennättäjän siellä missä ei pitäisi olla niin tuli on vapaa. Tavalliset onnettomuudet eivät häviä mihinkään vaikka maailmalla tapahtuum

Vierailija
35/56 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruskea paska velloo helsingin kaduilla.

No se nyt on kaikkien tiedossa ollut jo vuosia.

Vierailija
36/56 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kruunuvuoren silta jo rakennettu että autoja potkiva varakaupunginjohtaja, yksi kymmenestä pääsee kaljoissa toimistolta kotiovelle.

Vierailija
37/56 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alueella on nähty sota-aluksia.

Vierailija
38/56 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä vaan säästettiin sähkö että saa lämmitettyä jalkapallokentät afrikkaisille potkupalloilijoille.

Vierailija
39/56 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko jokavuotiset suolauatokolonnat on saatu kaduille. Nyt äkkiä suola auttaa ja tekee hyvää valurautaisille putkille. Kaukolämpöputketkin paranee suolaamisesta.

Suolaa tarvitaan pakkasella ja lämpötila on Helsingissä tänään +10c.

Helsingissä ns. pysyvä lumipeite ja terminen talvi molemmat tulevat ilmatieteenlaitoksen mukaan keskimäärin vasta loppiaisen tienoilla, joten tuo suolakausi on paljon lyhyempi, kuin muualla maassa. Siksi en tajua, miksi nyt muka nimenomaan Helsingissä tämä olisi jotenkin iso ongelma.

Vierailija
40/56 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyvä, ettei kolmea samaa!

Sama putki kaikissa kolmessa kohdassa. Vanhuuttaan hajosi.

Olivatko putket viime vuosisadalta vai vielä vanhempia?

Osa putkista on yli 130 vuotta vanhoja ja vuosikausia on varoitettu siitä, että ne ovat räjähtämässä käsiin vanhuuttaan, mutta kaupunkia ei kiinnosta pistää rahaa niiden vaihtamiseen, vaan tilanteen annetaan kriisiytyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän