Mitä teillä on ruokana näin isänpäivän kunniaksi?
Meillä on miehelle palapaistia, perunasosetta ja vihersalaattia. Minä syön lasten kanssa toissapäiväistä nakkikeittoa.
Kommentit (63)
Lasten ehdoilla, yksimielinen toive oli nuggetteja ja kananuudelia. Syödään sitten sitä.
Ei mitään, tili tulee vasta tiistaina 😔
Karjalanpaisti, keitetyt perunat, vihersalaatti ja purkkiherneet. Perheen vegeväelle ratatouillea. Jälkkäriksi on joulutorttuja ja kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Vanukasta.
Meilläkin piti olla mutta mies söi ne jo.
Vierailija kirjoitti:
Svenskhataren dejourerar tydligen även på farsdagen. Då behöver nog ingen berätta om sin meny.
Kui sa räägid rootsi keelt, siis mina räägin eesti keelt.
Meillä oli pieni joulukattaus, kuten aina isänpäivänä.
Ei täällä yhtään isää ole. Keitän kohta kahvit, ja munaleipiä syödään. Illasta en tiedä.
Hirvipaisti ja uunijuurekset.
Jälkiruokana karpalopavlova.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Svenskhataren dejourerar tydligen även på farsdagen. Då behöver nog ingen berätta om sin meny.
Varför inte, men svenska är Finlands språk, vilket estniska inte är.
Idässä puhutaan ennemmin venäjää kuin ruotsia.
Silti yhteistä kieltä on hyvä käyttää, jotta ymmärrettäisiin toisia.
Mennään Heseen, mies lähtee tänään vielä töihin. Ei se kyllä ole kenenkään isä.
Surströmmings, kaalisopp und braatwurstis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varför inte, men svenska är Finlands språk, vilket estniska inte är.
Kaikille haetaan suosikkiruoat keskustan ruokapaikoista mukaan kotiin: kiinalaista, pastaa ja kanakebabbia luvassa.
Pihviä, perunaa ja salaattia on tänään isänpäivänä ruoaksi. Oluttakin löytyy kaikille.
T: Se, jolla oli karkkia ja frisbee isälle lahjaksi
Just tultiin ravintolasta takaisin kotiin. Kaikki tilasi mitä halusi.
En osaa sanoa, mieheni ei suostu asumaan kanssani ja isäni ei kutsu minua edes kahville. Kai he sitten söivät hyvin ja nauttivat kakkua keskenään ilman minua.