Mitä teillä on ruokana näin isänpäivän kunniaksi?
Meillä on miehelle palapaistia, perunasosetta ja vihersalaattia. Minä syön lasten kanssa toissapäiväistä nakkikeittoa.
Kommentit (63)
Uunilohta, perunamuusia, uunijuureksia ja coleslaw'ta. Jälkiruuaksi Pirkan minidonitseja, kun ei Citymarketissa ole berliininmunkkeja (miehen lempileivonnainen).
Uunilohen tilalla olisi voinut olla wienerleikkeitä, mutta koska yksi lapsista toivoi saavansa graavilohta, niin valinta osui sitten loheen. Eli pienen pyrstöpalan laitoin suolaan, niin saadaan lähipäivinä graavilohtakin.
Ensin ajattelin, että olisin leiponut vielä jotain makeaa, mutta en sitten oikein keksinyt mitä. Viikko sitten leivoin mutakakkua ja sitä ennen oli mustikkapiirakkaa, ja teini teki perjantaina mokkapaloja. Pilkoin sitten kuivahtaneen patongin kuutioiksi ja tein niistä krutonkeja, kun nyt kerta uuni oli lämmin.
Nyt olisi vielä saunaan meno edessä, ja illalla jäätelöä.
Tilattiin pitsat koko poppoolle 😂 jälkkärit tehtiin sentään itse.
Hieno päivä 🤩
Joskus vuosia sitten vietimme vielä isänpäivää perinteiseen tapaan, nyt olemme olleet asumuserossa jo vuosia, eli ainakaan minulla ei ollut mitään isänpäivää eikä kukaan kutsunut kahvillekaan.