Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä vietetään tänään isänpäivää?

Vierailija
13.11.2022 |

Mitä sinun tai teidän isänpäivään kuuluu?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ees muistanut että on isäinpäivä, koska mulla ei ole ollut koskaan isää elämässäni.

Ukkikin kuoli 90 luvulla jo.

Eli en vietä mitenkään.

Vierailija
2/36 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isää ei perheeseen kuulu. En tiedä onnitteleeko teinit etäisäänsä. Onnittelin viestillä miesystävääni, joka on isä ja ukki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään.

Vierailija
4/36 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin käydä katsomassa parasta miehen mallia elämässäni, eli isoisääni. Lahjoihin ei tällä(kään) hetkellä ole varaa, mutta tein kortin ja ostin pienen suklaarasian.

Vierailija
5/36 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko40 kirjoitti:

Vaimo imutti kunnolla ja kun hekuman huippu alkoi lähestyä, niin istui päälle ja otti namivatkulit sisään sanoen "tehdään susta neljännen kerran isukki, daddy...."

En halua edes kuvitella suomalaisen sanovan daddy missään vaiheessa tai kontekstissa 😩 Tuli nytkin heti kuvottava aalto pelkästä tarinasta

Vierailija
6/36 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään,  yksi turha päivä taas almanakassa.

Vierailija
7/36 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin käydä katsomassa parasta miehen mallia elämässäni, eli isoisääni. Lahjoihin ei tällä(kään) hetkellä ole varaa, mutta tein kortin ja ostin pienen suklaarasian.

et kai sentään korttia tehnyt. hesari kieltää sen

Vierailija
8/36 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän niin, että pidän itsestäni huolta vihdoin. Se ei aina ole ollut isäni prioriteettina, koska hän ei ole osannut sitä ajatella. Joten juhlistan omaa elämääni ja muistan kiitollisuudella isääni, jonka ansioista myös olen maailmassa. Kiitos isä ja äiti että teitte minut.

Vierailija
9/36 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuvarvi ja päivällä niin monta kertaa kun jaksaa

Vierailija
10/36 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko40 kirjoitti:

Vaimo imutti kunnolla ja kun hekuman huippu alkoi lähestyä, niin istui päälle ja otti namivatkulit sisään sanoen "tehdään susta neljännen kerran isukki, daddy...."

En halua edes kuvitella suomalaisen sanovan daddy missään vaiheessa tai kontekstissa 😩 Tuli nytkin heti kuvottava aalto pelkästä tarinasta

Kiitos tiedosta, ole hyvä, ei kestä kiittää 👍

Vierailija
11/36 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana viesti! minun hyvin rakas pappani kuoli jo vuonna 1987 mutta vieläkin muistan miten ihana isoisä hän oli minulle. Isänpäivä on myös isoisien päivä <3

Vierailija
12/36 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kanssa annettiin isän nukkua pari tuntia normaalia pidempään ja tehtiin herkkuaamiainen. Isän toiveesta mennään käymään miehen vanhempien luona.

Vierailija
13/36 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole isää. Olen koeputkiaikuinen.

Vierailija
14/36 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän pitäisi ensiksi olla isä, jotta sitä voitaisiin viettää. Naisia lyövä rasisti joka hylkäsi lapsensa ei oikein täytä tätä isän pestiä. 

Vierailija
15/36 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin eilen Aino-jäätelöä. Otan jonkin verran sitten vaikka päivällisen jälkeen jälkkäriksi.

En muistele lainkaan isää, mutta juhlistan vaikka sitten tätä isätöntä päivää. Saa olla vapaa ja rauhassa.

Vierailija
16/36 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasi mennä kahvit väärään kurkkuun kun luin tämän.

https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000009173490.html

Olin aamulla niin iloinen kun lapset antoivat koulussa askartelemat korttinsa 👍

Vierailija
17/36 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetään lapsen kanssa moikkaamaan lapsen isää hautausmaalle.

Vierailija
18/36 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin lämpimän halauksen sinne pilven reunalle, ja illalla sytytän kynttilän. Haudallekin on 250 km...

Vierailija
19/36 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä hakee aikuisen lapsensa kebabille ja yrittää paikata kaikkia menneiden vuosien virheitään.

Vierailija
20/36 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

isänpäivä ei kuulu suomalaiseen kulttuuriin. kun suomalaiset ostavat kaupasta isänpäivälahjoja, niin amerikkalaiset bisnesmiehet menevät nauraen pankkiin. ne jotka viettää isänpäivää, niin he varmaan viettävät myös, usan kansallispäivää, halloweenia ja kiitospäivää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme