Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varkaita on käynyt pihalla yön aikana.

Vierailija
13.11.2022 |

Sen mitä havaitsin niin pyörän valot ovat lähteneet kävelee. En tiedä vielä mitä muuta on viety pihaltamme.

Tosi hävytöntä, kun oikein toisten pihoilta tullaan varastelee. Varmaan muiltakin on viety jotain ja paikkakuntana Hyvinkää.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita kamera, niin saa kivaa hupia kun voi katsella varkaiden touhuja ja julkaista niitä youtubessa ja facebookissa. Itsellä kolme Yalen kameraa ollut vuoden, mutta ikävä kyllä Nurmijärven metsässä ei ole varkaita vielä näkynyt.

Pakkohan se on, että kotirauha säästyisi.

Eihän sitä tiedä, vaikka murtautuisivat sisälle, kun ketään ei ole kotona ja mitäköhän ne tekisivät koirallekin.

Ap

Pitää sitten laittaa houkutukseksi jotain kalliin näköistä siihen pihalle, kuitenkin kunnolla lukittuna, että rosvoille riittää puuhaa. Minulla on koirantutka piilotettuna sähköpyörääni, joten jos se viedään niin näen tarkasti missä se menee ja voin kuunnella myös ääniä.

Vierailija
22/44 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko maksaisit käytetyistä pyörän valoista?

Mikä tän pointti on?

Varmaan itse varas kyselee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa, että ihmisiltä varastetaan omaisuutta. Meidän pihalta oli joku varastanut puutarhakoristeita ja samalla paikkakunnalla (Hyvinkää). Pihapiirissä on toisinaan liikkunut päiväsaikaan epämääräisiä tyyppejä, jotka hakeutuu tontille.

Vierailija
24/44 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävyttömiä varkaita! Itse pidän enemmän herrasmiesvarkaista jotka varastelee rikkaiden rouvien timanttikaulakoruja.

Vierailija
25/44 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kameravalvontakyltti pihan reunaan. Vaikkei olisi oikeasti kameraa niin kyllä karsii jo osan pitkäkyntisistä.

Vierailija
26/44 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita kameravalvontakyltti pihan reunaan. Vaikkei olisi oikeasti kameraa niin kyllä karsii jo osan pitkäkyntisistä.

Pitää tässä porukoiden kanssa miettiä mitä tehdään.

Silloin kun varkaita kävi, niin mä olin ainoa kotona. Yleensä lähes aina koira on kotona, mutta tuo päivä oli poikkeus. Koira ihan varmana olisi kuullut varkaat ja haukkunut ulkona olijoille, jos vain olisi ollut läsnä. Ihmettelen syvästi miten varkaat osasi ajoittaa varastamisen noin hyvin, kun koiraa ei ollut kotona.

Ap

Vierailija
27/44 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narkithan näistä ison osan tekee ja eipä niillä järki paljon päätä paina, joten paras tapa reagoida on vaan minimoida ulkona olevan tavaran määrä.

Narkit oli yhdeltä tutultani vieneet pakettiauton ja romuttivat sen. Herää kysymys, että miten ne saivat sen varastettua?

On se ihme miten sekaisin olijat pystyy varastaa melkein ihan mitä vaan.

Vierailija
28/44 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli koku narkki mennyt puuvarastoon ja pölli kirveen. Oli myöhemmin sillä murtautunu kauempana olevan naapurin varastoon.

Vierailija
29/44 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heräsin kerran aamulla jo viideltä ja ajattelin mennä juomaan lasillisen vettä. Illalla laitettu ulkotuli paloi vielä sellaisessa omassa telineessään ja sen edessä ja valossa isohko ja todellakin sarjakuvamaisen häijynnäköinen mies tuijotti eiliseltä päivältä vaihdon jälkeen  pihalle jääneitä autonrenkaita. Olivat siinä pinossa, kun mies ne pesi ja jätti kuivumaan, ja varastoon menossa. (Nykyään ovat rengashotellissa)

Mulla on sellainen pieni yövalo, ja kun sen ohi kuljin, huomasi mies sen ja alkoi huutaa "Tulta, onko kellään tulta"? ja samalla sytytti tupakan siitä ulkotulesta, ja lähti hemmetin äkkiä menemään.

Oisko renkaita ollut enää tunnin tai parin päästä? Äkkiäkös ne kaverin kanssa pyörittelee johonkin pakuun. Oli pilkkopimeää.

Illalla muuten siinä kävi kyyläilemässä toinen mies, ja katseli meidän pihalle. Tämä sellainen rivarin etupiha missä isot puskat edessä, eikä näkyneet ne renkaat minnekään. Eli selvää varastettavan kaman etsintää oli.

Kurkkasi ja lähti, kun huomasi että renkaat oli viety varastoon. Turussa tällaista.

Ja edellisessä osoitteessa vietiin iso ruukullinen narsisseja. Ihme että joku oli jaksanut sen kantaa :O

Vierailija
30/44 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä heräsin kerran aamulla jo viideltä ja ajattelin mennä juomaan lasillisen vettä. Illalla laitettu ulkotuli paloi vielä sellaisessa omassa telineessään ja sen edessä ja valossa isohko ja todellakin sarjakuvamaisen häijynnäköinen mies tuijotti eiliseltä päivältä vaihdon jälkeen  pihalle jääneitä autonrenkaita. Olivat siinä pinossa, kun mies ne pesi ja jätti kuivumaan, ja varastoon menossa. (Nykyään ovat rengashotellissa)

Mulla on sellainen pieni yövalo, ja kun sen ohi kuljin, huomasi mies sen ja alkoi huutaa "Tulta, onko kellään tulta"? ja samalla sytytti tupakan siitä ulkotulesta, ja lähti hemmetin äkkiä menemään.

Oisko renkaita ollut enää tunnin tai parin päästä? Äkkiäkös ne kaverin kanssa pyörittelee johonkin pakuun. Oli pilkkopimeää.

Illalla muuten siinä kävi kyyläilemässä toinen mies, ja katseli meidän pihalle. Tämä sellainen rivarin etupiha missä isot puskat edessä, eikä näkyneet ne renkaat minnekään. Eli selvää varastettavan kaman etsintää oli.

Kurkkasi ja lähti, kun huomasi että renkaat oli viety varastoon. Turussa tällaista.

Ja edellisessä osoitteessa vietiin iso ruukullinen narsisseja. Ihme että joku oli jaksanut sen kantaa :O

Sukulaisiltani yhtenä jouluna vietiin joululahjat, kun säkki jätettiin hetkeksi ulko-oven eteen.

Varmasti varkaat ovat hyvin suunnitelmallisia, kun onnistuvat näpistelee jäämättä kiinni itse teossa. Jotenkin tuntuu, että nämä varkaat tiesivät koiran olevan jossain muualla kuin kotona, kun varastivat pyöränlamppuni. Ketään ei voi myöskään tuomita varkaaksi, ellei ne vie mitään.

Ap

Vierailija
31/44 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita kamera, niin saa kivaa hupia kun voi katsella varkaiden touhuja ja julkaista niitä youtubessa ja facebookissa. Itsellä kolme Yalen kameraa ollut vuoden, mutta ikävä kyllä Nurmijärven metsässä ei ole varkaita vielä näkynyt.

Pakkohan se on, että kotirauha säästyisi.

Eihän sitä tiedä, vaikka murtautuisivat sisälle, kun ketään ei ole kotona ja mitäköhän ne tekisivät koirallekin.

Ap

Pitää sitten laittaa houkutukseksi jotain kalliin näköistä siihen pihalle, kuitenkin kunnolla lukittuna, että rosvoille riittää puuhaa. Minulla on koirantutka piilotettuna sähköpyörääni, joten jos se viedään niin näen tarkasti missä se menee ja voin kuunnella myös ääniä.

Just tulin ajatelleeksi, että pyöräni ei ole mikään halpispyörä. Eipä tuossa pyörässäni ole mitään murtojälkiä. Varmaan vaan varastaa kaiken mikä helposti lähtee liikkeelle.

Ap

Vierailija
32/44 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu rasistisena.

Vierailija
33/44 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiannettu rasistisena.

Täytyy sulla olla ankea elämä, kun näet kaikki aloitukset rasistisina.

Vierailija
34/44 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihanaa ja fantastista. Sinne pihaan voi jättää ylimääräiset tavarat ja yön aikana katoaa, ei tarvitse itse raahata pois painavaa ja maksaa. Nerokas idea, kiitos.

Vierailija
35/44 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihanaa ja fantastista. Sinne pihaan voi jättää ylimääräiset tavarat ja yön aikana katoaa, ei tarvitse itse raahata pois painavaa ja maksaa. Nerokas idea, kiitos.

Valitettavasti ne tavarat sitten löytyy jostain minne ne ei kuulu.

Vierailija
36/44 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä pyörät mahtuu lukolliseen varastoon. Oulu on surullisen kujluisa pyörävarkaista.

Vierailija
37/44 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastaminen on sairaus.

Vierailija
38/44 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on kuulemma varkaita usein.

Vierailija
39/44 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabis vapaaksi.

Vierailija
40/44 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi narkkiämmiä kiinnostaa yleensä toisten pihakoristeet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän