Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisille ei kelpaa absolutisti?

Vierailija
12.11.2022 |

Naiset aina valittaa, valittaa, valittaa ja valittaa, kun mies juo. Miksi naiset eivät sitten kelpuuta absolutisteja? Aina tuntuu olevan ongelma naisille...

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juomattomuus on täysin ok kunhan siitä ei väsää huteraa identiteettiä, josta käsin asettuu aiheettomasti tuomitsemaan ne, joita kaksi lasia viiniä ja konjakki ei suista Turmiolaan.

Saati sitten pari vodkaryyppyä aamupalaks. Sehän nyt on pakko etenkin kylminä talviaamuina.

Minä ajattelin lähinnä sellaista harvinaista hupilounasta tai viihdepäivällistä hyvässä seurassa. Niillä kävin viimeksi talvella 2020.

En ihan väittäisi itseäni alkoholistiksi. Vodkasta en tykkää yhtään enkä ikinä ole juonut aamusta.

Mutta kukin tulkitsee tietenkin omisra lähtökohdistaan j sun lähtökohta on näköjään Mestarien Aamiainen.

Vierailija
42/70 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ehkä se ongelma ei ole sun absolutismissa vaan jossain ihan muussa asiassa sinussa?

Trollihan tämä tietty on eikä mikään oikea keskustelunavaus, mutta kunhan huvikseni nyt kirjoitan. Miten absolutismisi on tullut näille daameille ilmi ja mistä olet päätellyt että kelpaamattomuutesi syy on juuri absolutismissasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ja muiden autisti-incelien maailma on kovin mustavalkoinen.

Veikkaan ettei teidän vanhemmat jaksa teitä selvänä, saati kukaan vieras nainen.

Vierailija
44/70 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kertoo olevansa absolutisti niin se saa hälytyskellot soimaan heti alla olevista syistä.

- yleensä kertoo siitä, että tulee viinasta agressiiviseksi

- käyttää jotain psykoosilääkettä tms, josta juotuaan sekoaa

En halua äkkipikaista tai agressiivista miestä. Yhdestä hullusta on valitettavasti kokemusta.

Yksi sanonta on, että juota treffeillä mies humalaan ja katso miten se käyttäytyy. Siinä se oikea luonne paljastuu!

Vierailija
45/70 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, ehkä se ongelma ei ole sun absolutismissa vaan jossain ihan muussa asiassa sinussa?

Trollihan tämä tietty on eikä mikään oikea keskustelunavaus, mutta kunhan huvikseni nyt kirjoitan. Miten absolutismisi on tullut näille daameille ilmi ja mistä olet päätellyt että kelpaamattomuutesi syy on juuri absolutismissasi?

Tuotahan minäkin kysyin ekalla sivulla ja nolo ap leimasi minut alkoholistiksi :D

Vierailija
46/70 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolutismi itsessään ei ole plussa eikä miinus miehessä. Mutta itse tykkään käydä juhlimassa ja toivoisin kyllä että kumppani kävisi mielellään kanssani. Itse olen absolutisti terveydellisistä syistä (syövän esiaste). Tunnen yhden absolutistin jonka kanssa voisin kuvitellakin seurustelevani. Hän ei ole koskaan juonut, mutta on todella hauska tyyppi ja tykkää myös käydä juhlimassa. Muuten en tietääkseni tunne kuin absolutisteja, joiden luonne on noin muutoin sellainen, etten ole heistä kiinnostunut. 

Tosin en oleta tietäväni kaikkien juomatapoja. Itse en koskaan mainitse olevani absolutisti, jossei se jostain syystä keskustelussa ole välttämätöntä tai esim. kysytä suoraan. Harva siihen kiinnittää huomiota, mitä mulla on lasissa.

Vierailija
47/70 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies kertoo olevansa absolutisti niin se saa hälytyskellot soimaan heti alla olevista syistä.

- yleensä kertoo siitä, että tulee viinasta agressiiviseksi

- käyttää jotain psykoosilääkettä tms, josta juotuaan sekoaa

En halua äkkipikaista tai agressiivista miestä. Yhdestä hullusta on valitettavasti kokemusta.

Yksi sanonta on, että juota treffeillä mies humalaan ja katso miten se käyttäytyy. Siinä se oikea luonne paljastuu!

Typerä sanonta, koska alkoholisti muuttaa pesoonallisuutta ja heikentää impulssikontrollia.

Ja ap:n todellinen persoona on se, mikä aloituksessa näkyy: puupalikka. Kulmikas, tikkuinen ja rutikuiva.

Vierailija
48/70 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

absolutismi voi juontua monista eri syistä, mutta rasittavimpia ovat ne, jotka nostavat itsensä muiden yläpuolelle tällä ominaisuudelllaan.  Ovat jotenkin liian varmoja omasta toiminnastaan ja aivotoiminnastaan. Eivät ole kokeneet sitä hallinnan menetystä, joka juopuessa tapahtuu.  Se tietyllä tavalla laajentaa tätä pienen ihmisen käsityskykyä, niin kuin aina päihteistä sanotaan. 

Mutta ei siinä, myrkkyähän se on, mutta kyllä se hyvää jokaiselle tekisi ainakin kerran olla huppelissa.

Nyt en ymmärtänyt ollenkaan.

Kuulostat kansanedustaja Jani -maailman tyhmin jani- Mäkelältä (PS).

Vierailija
49/70 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Absolutistit on yleensä entisiä alkoholisteja. Addiktio sitten suuntautuu johonkin muuhun, ja se  voi olla ongelma.

Vaikka olisihan se alkoholismikin tietysti ollut.

Tuo oletus, että absolutistit olisivat entisiä alkoholisteja, on vain kulunut stereotypia. Ehkä syntynyt alkoholia käyttävien toimesta puolustamaan omaa alkoholin käyttöä: katso, käytän alkoholia, joten en ole alkoholisti; hassua päättelyä.

Itsekin ihmettelen tuota, jos aikuinen ihminen ei ota alkoholia on entinen juoppo. Olen ottanut joskus ja kyllä on ollut krapula joskus lauantai aamuna. En ota alkoholia siksi etten vain halua. Jos joku kysyy sanon etten halua ja jos vielä kyselee miksen, näytän auton avaimet. En jaksa selitellä enempää miksen juo en minäkään kysy keneltäkään miksi juo. Toki olen itse joskus kysynyt että miksi itse juo, hämmentyneen selityksen saan jostain rentoutumisesta ja kun kysyn onko huomennakin rentoutunut olo, niin loppuu kyselyt miksi en ota.

Vierailija
50/70 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole vielä tullut absolutistimiestä vastaan, paitsi uskovaisia. Kohtaanto-ongelma.

Vierailija
51/70 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rosebrides. Pystyy hakee absolutisti sinkkuja.

Käytä search toimintoa.

Onko naisille vastaavaa palvelua? Olen kyllästynyt jurottavaan mieheeni, joka ei edes siivoa. Voisin ottaa ylläpitoa ja kohtuullista palkkaa vastaan tänne jonkun kodinhoitajaksi. Enkä edes odota seksiä tältä toiselta osapuolelta.

Vierailija
52/70 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielelläni seurustelisin absolutistimiehen kanssa, kun olen itsekkin absolutisti. 

Vierailija
53/70 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Absolutistit on yleensä entisiä alkoholisteja. Addiktio sitten suuntautuu johonkin muuhun, ja se  voi olla ongelma.

Vaikka olisihan se alkoholismikin tietysti ollut.

Tuo oletus, että absolutistit olisivat entisiä alkoholisteja, on vain kulunut stereotypia. Ehkä syntynyt alkoholia käyttävien toimesta puolustamaan omaa alkoholin käyttöä: katso, käytän alkoholia, joten en ole alkoholisti; hassua päättelyä.

Itsekin ihmettelen tuota, jos aikuinen ihminen ei ota alkoholia on entinen juoppo. Olen ottanut joskus ja kyllä on ollut krapula joskus lauantai aamuna. En ota alkoholia siksi etten vain halua. Jos joku kysyy sanon etten halua ja jos vielä kyselee miksen, näytän auton avaimet. En jaksa selitellä enempää miksen juo en minäkään kysy keneltäkään miksi juo. Toki olen itse joskus kysynyt että miksi itse juo, hämmentyneen selityksen saan jostain rentoutumisesta ja kun kysyn onko huomennakin rentoutunut olo, niin loppuu kyselyt miksi en ota.

Ei juomattomuus ole ongelma, ellei siitä itse sellaista tee, kuten ap. Sinähän et kulje sädekehääsi kiillotellen julistamassa raivoraittiuttasi kuten hän.

Ap:lla taitaa olla niukasti hyviä ominaisuuksia, kun ainut minkä hän keksii on täysraittius.

Se on maailman huonoimpia mainoslauseita. Yhtä epäilyttävä kuin se, että tituleeraa itseään kiltiksi ja kunnolliseksi.

Vierailija
54/70 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli absolutisti poikaystävänä. Suhde loppui muista syistä. Nykyinen mieheni ei juo paljoakaan, mutta sentään joskus voidaan kilistää yhdessä kuohuviinillä tai puolittaa viinipullo. On se mukavampaa jakaa se pieni hiprakka kuin yksin ottaa.

Vierailija
55/70 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä yhden asian ihmisiä. Latteita persoonia, joilta puuttuu normaali inhimillisyyteen liittyvä joustavuus ja jotka hyvin todennäköisesti kuvittelevat olevansa täydellisiä.

En ala listaamaan, mihin persoonallisuushäiriöihin janeurologisiin poikkeavuuksiin tämä viittaa. Yleissivistyneet tietävät.

Vierailija
56/70 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pari kertaa treffeillä akateemisen ja ihan fiksun miehen kanssa, josta paljastui seuraavaa. Hän ilmoitti olevansa absolutisti.

- entinen ja nykyinen paha alkoholiongelma

- väkivaltainen ja äkkipikainen käytös

- söi psykoosilääkettä bipolaariseen tai skitsofreniaan

- peliongelmainen ja ulosotossa

Voi hele, että en ole eläessäni juossut niin lujaa karkuun. Vieläkin puistattaa koko kokemus.

Siinä oma kokemukseni miehestä, joka oli absolutisti.

Vierailija
57/70 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kelvata, jos on tarpeeksi hauskaa seuraa, mutta ei se nyt mikään plussa ole, kun itse kuitenkin käytän alkoholia. Siitä tulisi erottava tekijä pitemmän päälle. On noita muitakin saman tyyppisiä rajoituksia. En esimerkiksi voisi seurustella minkään tiukkapipoisen rahkapetterin kanssa, jonka kanssa ei voisi nauttia ruuasta yhdessä.

Elämäntapojen on hyvä olla suunnilleen samanlaiset. Niin se on helpompaa kummallekkin. Lika barn leka bäst.

Vierailija
58/70 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen neuroottisen ihmisen ongelmiin oikeasti auttaisi alkoholi. Ei se ihan muuten vaan ole niin suosittua, vaan sillä on oikeasti positiivisia vaikutuksia. Alkoholin nauttiminen yhdessä ihmisten kanssa auttaa syventämään ihmissuhteita ja tutustumaan uusiin ihmisiin. Siksi sitä käytetään.

Ja joo, joku varmasti pystyy siihen ilmankin alkoholia, mutta ei nämä ihmiset jotka valittaa yksinäisyyttään.

Vierailija
59/70 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika moneen itseään absolutistiksi kutsuvaan tutustunut.

Yhtä lukuun ottamatta alkoi vihjailu minulla olevan alkoholi ongelma, jos joskus sanoin tarvitsevani pari olutta jne. Ei sellaista jaksa ja en siis todellakaan juo usein tai paljoa.

Toki epäilen, että he olivat ennemmin alkoholisteja kuin absolutisteja. Toisin kuin tämä yksi (ei ole käytännössä ikinä juonut, koska ei halua, mutta toisten juomiset ei häntä kiinnosta)

Vierailija
60/70 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaisi. Olen itsekin jättänyt alkoholin lähes kokonaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi