Mitä ajattelette miehestä, jolla lapset jo tehty ja haluaa parisuhteeseen
Näyttävän näköisen ja tyylikkään naisen. Tykkää lisäksi näyttävän näköisistä transnaisista, erityisesti brasilialaisista.
Lähinnä sellaisista edustusnaisista, kaivaten toki kaiken muun ohella myöskin leppoisista koti-illoista syvällisiä keskusteleluineen. Mies kokkaa hyvää ruokaa, ja tarjoilee sen mielellään hyvän viinin tai shamppanjan kera.
Kommentit (20)
Noh. Jokainen elää miten elää, mutta jos edustusnaista etsit, niin parempi hänet sitten elättää tai muuten itse täyttää samanlaiset kriteerit.
Ei jatkoon, kuulostaa tosi pinnalliselta
Olen pieni laiha 160 cm blondi, vaatimaton luonnonlapsi. Ja toivoisin että mieheni on 100% hetero. Joten ei, ei nyt ihan menis jatkoon.
Ei kuulosta mun unelmien mieheltä. Ehkä jonkun toisen unelma!
Vierailija kirjoitti:
Olen pieni laiha 160 cm blondi, vaatimaton luonnonlapsi. Ja toivoisin että mieheni on 100% hetero. Joten ei, ei nyt ihan menis jatkoon.
Hieman olet lyhyt, etsin noin 175 cm pitkää naista. Olen hetero 90 prosenttisesti, transnaiset ovat lähinnä sellaisen ultrafeminiinisyyden ja vaihtelun vuoksi myöskin mielenkiintoni kohteena välillä, varsinaisista miehistä en kiinnostu ollenkaan.
-ap
Miksi ap on ikimaailmassa mennyt tekemään lapsia, kun kuitenkin on tiennyt taipumuksensa varmasti aina. Trans"naisia", iljetys. Mikäs siinä, kaipa vakka kantensa valitsee joten onnea metsästykseen aplle-toivottavasti lompakko kestää sen tyhjänpäiväisen "suhteen" jota haet-sillä mistään naisista ei trasvestiittien kohdalla ole kyse-kromosomit tai pipi pää eivät leikkelyllä muutu.
Ajattelit täältä löytää kiinnostuneita transnaisia edustustehtäviin? Näin lapset tehneenä naisena en ole kiinnostunut edustusvaimoudesta tai transfiileistä.
Vierailija kirjoitti:
Noh. Jokainen elää miten elää, mutta jos edustusnaista etsit, niin parempi hänet sitten elättää tai muuten itse täyttää samanlaiset kriteerit.
Nainen elättämään itse itsensä. Rahaa minulla riittää, ei se siitä ole kiinni. Mutten kaipaa siipeilijöitä parisuhteeseen. Nainen voi aivan hyvin asua omassa asunnossaan ja minä omastani, ja pääsääntöisesti oltaisiin jommankumman luona, mutta liikkuvan työni vuoksi en kerkeä olemaan kaupungissa jokainen viikko.
Mutta odotan naisen pukeutuva asiallisen tyylikkäästi ja näyttävästi, kun kutsumme vieraita illalliselle, ja hänen olisi suotavaa myös lähteä kanssani teatteriin ja taidenäyttelyihin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap on ikimaailmassa mennyt tekemään lapsia, kun kuitenkin on tiennyt taipumuksensa varmasti aina. Trans"naisia", iljetys. Mikäs siinä, kaipa vakka kantensa valitsee joten onnea metsästykseen aplle-toivottavasti lompakko kestää sen tyhjänpäiväisen "suhteen" jota haet-sillä mistään naisista ei trasvestiittien kohdalla ole kyse-kromosomit tai pipi pää eivät leikkelyllä muutu.
Cis nainen parisuhteeseen, mutta transnaisilla tarkoitan jotain tämän tyylistä.
-ap
https://nypost.com/2021/06/29/transgender-woman-wins-miss-nevada-usa-pa…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen elättämään itse itsensä. Rahaa minulla riittää, ei se siitä ole kiinni. Mutten kaipaa siipeilijöitä parisuhteeseen. Nainen voi aivan hyvin asua omassa asunnossaan ja minä omastani, ja pääsääntöisesti oltaisiin jommankumman luona, mutta liikkuvan työni vuoksi en kerkeä olemaan kaupungissa jokainen viikko.
Mutta odotan naisen pukeutuva asiallisen tyylikkäästi ja näyttävästi, kun kutsumme vieraita illalliselle, ja hänen olisi suotavaa myös lähteä kanssani teatteriin ja taidenäyttelyihin.
Siinähän odotat. Tuskin edes ketään transnaista kiinnostaa sun odotusten ykspuolinen täyttäminen.
Luulen että aika vaikeaa löytää Suomesta mieleistään.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että aika vaikeaa löytää Suomesta mieleistään.
Tuo on totta varmastikin. Suomi on vieläkin yllättävän takapajuinen, ahdasmielinen ja kaksinaismoralistinen maa, vaikka meillä onkin sexhibition messut ja vapaa seksi.
-ap
En ole näyttävä brasilialainen transnainen, joten miksi mies olisi unelmani tai minä hänen?
Miksi kukaan nainen, cis tai trans, haluaisi olla keski-ikäisen elostelijan näyttelyesine? Tervetuloa tälle vuosituhannelle, 1950-luku meni jo!
Vierailija kirjoitti:
En ole näyttävä brasilialainen transnainen, joten miksi mies olisi unelmani tai minä hänen?
Ap kirjoitti haluavansa parisuhteeseen naisen, siis cis naisen, ja transnaiset ovat vain lisämauste välillä hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan nainen, cis tai trans, haluaisi olla keski-ikäisen elostelijan näyttelyesine? Tervetuloa tälle vuosituhannelle, 1950-luku meni jo!
Haluaa ne. Iso kalu, komea ulkonäkö, rahaa ja valtaa.
-ap
Onko tälläinen mies unelmienne mies?
Vastatkaa rohkeasti vain 😊