Miksi naisille ei kelpaa absolutisti?
Naiset aina valittaa, valittaa, valittaa ja valittaa, kun mies juo. Miksi naiset eivät sitten kelpuuta absolutisteja? Aina tuntuu olevan ongelma naisille...
Kommentit (70)
Olispa mies, jonka viikon kohokohtana ei olisi ryyppääminen kuin milläkin teinillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Absolutistit ovat usein uskovaisia. Ja uskovaiset miehet ovat naisvihaajia.
Olen ateisti. AP
Ei ehkä monelle naiselle kelpaa, mutta ei se tarkoita, ettei kellekään naiselle kelpaisi. :)
Mä ja mun mies ei kumpikaan juoda alkoholia ollenkaan -eikä polteta eikä muutenkaan käytetä mitään Dr Pepperiä vahvempaa, se on ainoa pahe. Eikä todellakaan olla uskovaisiakaan. Kaukana siitä. Monen silmään ollaan varmasti sellaisen "renttupariskunnan" näköisiä mustissa nahkatakeissamme ja mies pitkässä hevaritukassaan. Ihan normaaleja, kilttejä työssäkäyviä kuitenkin ollaan. :)
Voisiko olla, että olet etsinyt naista vääristä paikoista?
Riippuu siitä mitä muita takakireyksiä sillä absolutistilla on. Pelkkä raittius kun ei tee unelmien miestä vaan moni asia saattaa silti olla pielessä
Naiset eivät halua väkivaltaisia miehiä, silti ottavat jännä miehiä jotka pahoinpitelevät heitä. Sitten ottavat heidät takaisin ja sama toistuu.
Kuulin kyllä huhun pari vuotta sitten kun joku absolutisti sai pillua kerran 40 vuotiaalta naiselta. En hyväksy itse tuommoista, juoppo pitää olla.
Koska sen absolutistin mielestä toinen on rapajuoppo jos ottaa lasillisen viiniä jouluna. Kuka helvetti sellaista jaksais??
Nainen haluaa aina olla se vähemmän juova osapuoli eli parempi ihminen. Jos mies ei ryyppää ollenkaan, se on mahdoton paikka naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies kertoo olevansa absolutisti niin se saa hälytyskellot soimaan heti alla olevista syistä.
- yleensä kertoo siitä, että tulee viinasta agressiiviseksi
- käyttää jotain psykoosilääkettä tms, josta juotuaan sekoaa
En halua äkkipikaista tai agressiivista miestä. Yhdestä hullusta on valitettavasti kokemusta.
Yksi sanonta on, että juota treffeillä mies humalaan ja katso miten se käyttäytyy. Siinä se oikea luonne paljastuu!
Miksi oikea luonne paljastuu nimenomaan alkoholista eikä kanapitsasta, piristä tai sienistä? Jos joku on juomatta sen takia, että viinasta tulee aggressiiviseksi tai ettei viina sovi lääkityksen kanssa, niin sehän kertoo vain tyypin fiksuudesta.
Kerro missä niitä raittiita miehiä löytyy?
Nainen ei voi juoda viinilasillista päivittäin kun absolutistimies motkottaa!