Miksi naisille ei kelpaa absolutisti?
Naiset aina valittaa, valittaa, valittaa ja valittaa, kun mies juo. Miksi naiset eivät sitten kelpuuta absolutisteja? Aina tuntuu olevan ongelma naisille...
Kommentit (70)
Rosebrides. Pystyy hakee absolutisti sinkkuja.
Käytä search toimintoa.
Nainen haluaa, että mies ei juo naista vähemmän, koska naisen paska ego saa hänet muuten tuntemaan itsensä juntiksi viinilasi kädessään.
Eikö ole jännä kun ei tarvitse ottaa juoppoa eikä tiukkapipoista, pomottavaa absolutistia. Ei kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Absolutistit ovat usein uskovaisia. Ja uskovaiset miehet ovat naisvihaajia.
Olen ateisti. AP
Kai se on se kun te koko ajan jaksatte moralisoida ja valittaa muiden alkoholinkäytöstä. Ei kukaan jaksa kuunnella sellaista.
Kyllä mulle ainakin on kelvannut. Tosin silloin ei mies saisi motkottaa siitä jos itse juon. Näin ei käynyt, ja se oli hyvä.
Ääripäästä toiseen. Ei kai sitä halua absolutistia, jos ei itse ole sellainen?
Absolutistit on tylsiä nynnyjä ja pahimmassa tapauksessa jotain uskiksia.
Minulle kävisi hyvin, kun itsekin käytän alkoholia tosi harvoin.
Olen absolutisti, joten en pidä absolutismia ongelmana.
Alkoholi on pahaa, joten on helppoa olla juomatta.
Sinun narinasi on hämmästyttävää.
N
Vierailija kirjoitti:
Rosebrides. Pystyy hakee absolutisti sinkkuja.
Käytä search toimintoa.
Kaikkihan on totta internetissä! Oletko ikinä kuullut rakkaushuijauksista?
En ole absolutisti, mutten "kestä" alkoholia, koska se alkaa väsyttää.
Juopuneiden juttuja taas en jaksa senkään vertaa.
Jos absolutisti ei saa miestä/naista, syy on jossain muussa. Miksei abs. kelpuuta toista samanlaista, miksi hinkuu juomareiden perään.
Ai. Moneltako olet sanut kenkää nimenomaan tuolla syyllä?
Miten varmistat, ettei sua ja tunteitasi vain suojeltu?
Jospa oletkin ihan jäätävän tyhmä ja surkea miehenä?
Nainen kokee huonommuutta absolutistin seurassa. Itse osaan kaikki taloushommat ja myös teknisemmät puuhat ja olen muutenkin ahkera. Voi kuinka se käykään naisten luonnolle, kun eivät pääse pätemään missään.
Vierailija kirjoitti:
Ai. Moneltako olet sanut kenkää nimenomaan tuolla syyllä?
Miten varmistat, ettei sua ja tunteitasi vain suojeltu?
Jospa oletkin ihan jäätävän tyhmä ja surkea miehenä?
Tässä tyypillinen herne nenässä puolustautuva tissuttelija.
Absolutistit on yleensä entisiä alkoholisteja. Addiktio sitten suuntautuu johonkin muuhun, ja se voi olla ongelma.
Vaikka olisihan se alkoholismikin tietysti ollut.
Minulle kävisi hyvin. Olen itsekin lähes vapaa alkoholin käytöstä, ehkä muutama siideri kesäisin ja muuta hyvin satunnaisesti.
Minulle se ongelma on ollut vain se että absolutistit eivät ikinä relaa. Ei saa seksiä vaan pelkkää arvostelua kun itse ryyppää joka viikonloppu.