Milloin tämä KAUHU loppuu??!!! Ruokakaupassa suosikkituotteeni hinta pompannut yhdessä päivässä 1,75 eurosta yli 2 euroon.
Kommentit (970)
Vierailija kirjoitti:
Ostin tänään huomisen lounaan ja päivällisen raaka-aineet sekä pari herkkua nyt illaksi - 50 euroa!! Ja aina olen kokannut yksinkertaista perusruokaa, ei mitään hienoa.
Mikään "yksinkertainen perusruoka" ei maksa vieläkään noin paljoa. PISTE.
hirveää joudutko hakeutumaan töihin
Venäjän trollit tässä ketjussa yrittää saada vaikutelman että kohonneet hinnat olisi hallituksen huonoa politiikkaa ja Ukrainan tukemisenmsta johtuvaa/kauppiaiden ahneutta.
Ainoa syy tähän on putler!
Vierailija kirjoitti:
Venäjän trollit tässä ketjussa yrittää saada vaikutelman että kohonneet hinnat olisi hallituksen huonoa politiikkaa ja Ukrainan tukemisenmsta johtuvaa/kauppiaiden ahneutta.
Suksi kuuseen palkollinen noine jankutuksinesi.
Miksi australiassa hinnat nousee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin tänään huomisen lounaan ja päivällisen raaka-aineet sekä pari herkkua nyt illaksi - 50 euroa!! Ja aina olen kokannut yksinkertaista perusruokaa, ei mitään hienoa.
Mikään "yksinkertainen perusruoka" ei maksa vieläkään noin paljoa. PISTE.
Todellakin maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka se putler on onnistunut nostamaan amerikkalaisten asuntojen vuokrat taivaisiin?
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin kans yhden pienen kassillisen ruokaa. 44e. Aiemmin hinta olisi ollut ehkä 35e. Monissa tuotteissa hinta noussut eurolla (broileri, mysli, juusto nyt ainakin). Lasten lempparimurot jää jo hyllyyn, kun paketin hinta yli 5e.
Lidlissä on onneksi vielä hyvät viikottaiset tarjoukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI millään pahalla mutta jos saat tuohon törsättyä 50 euroa niin voisi aloittaa vähän katsomalla mitä sitä ostaa. Ei kaupan tehtävä ole tarjota sinulle puoli-ilmaisia sacherkakkuja.
Tilasin kahdeksan päivän eväät, näkkäriä ja wc paperia kotiin, maksoi 33 egee. Aika kallista herkkua tosiaan oli.
4300e nettopalkasta menee ruokaan 450e-500e/kk. Ihan hyvin jää vielä muuhunkin rahaa, en kyllä valita.
Yksi avokado 2,45 €. Nakkasin takaisin hedelmälaariin. Usein vielä on käynyt niin, että hyvältä näyttävä avokado onkin ollut mustunut sisältä.
Vierailija kirjoitti:
Talouspaperi oli tänään 3€, muistaakseni viimeksi se oli jotain 1,85€.
Juuri näin. WC-paperi, talouspaperi, ruoka...kaikki kallistuu koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajuu: me (kaks aikuista) ollaan käyty ja edelleen käydään Prismassa; vuosikaudet on ostokset jokseenkin samat ja mitään olennaista muutosta ei ole näkynyt kuukauden ostosten summissa. Tai oikeastaan mitään muutosta. :o
Minäkin ostan aina kahdellakympillä ruokaa, eikä kuukauden summissa ole näkynyt mitään muutosta.
Vierailija kirjoitti:
Yksi avokado 2,45 €. Nakkasin takaisin hedelmälaariin. Usein vielä on käynyt niin, että hyvältä näyttävä avokado onkin ollut mustunut sisältä.
Äläpä nakkaa, siitähän ne juurikin mustuu.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo on kauhua, elämä voi olla liian raskasta sinulle.
niin kaikilla sitä ei aivosoluja löydy sitten tämänkään vertaa että ymmärtäisi hintojen nousun ongelman ja se vasta surullista on :((( toisaalta silloin ei ymmärrä myöskään tuota omaa tyhmyyttä :)
Tulot eivät nouse ja hintojen nousu järkyttävää. Ostovoima vähenee ja pienenee ja tuotteita menee hävikkiin yms yms enemmän ja kurjuus kurjistuu entisestään. Hyvinvointisuomen laiva menee nyt kovempaa turbovauhtia kohti jäävuorta. Taloudellinen katastrofi on tulossa ja siihen päädytään normaalisti tutkimusten mukaan noin 500 vuoden välein. Ratkaisu vähentää hintojen nousua on jättää ostamatta koska ostamalla tuet sitä lapun hintaa. Kun kukaan ei osta on pakko tehdä jotain markkinoilla
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajuu: me (kaks aikuista) ollaan käyty ja edelleen käydään Prismassa; vuosikaudet on ostokset jokseenkin samat ja mitään olennaista muutosta ei ole näkynyt kuukauden ostosten summissa. Tai oikeastaan mitään muutosta. :o
Tuohan nyt ei ole mahdollista, tiedät itsekin sen, joten turha tulla tällaista huutelemaan. Samat hinnat ne sulle ja miehelles siellä Prismassa kuten kaikille muillekin.
Eikö tätä pitäis alkaa jo jonkun tahon tutkimaan, pitääkö väitteet inflaation yms. kulujen nousun takia nostetuista hinnoista paikkansa vai imetäänkö omaan taskuun. Jos mä sanon että önnönnöö sen takia nostan hintaa vaikka mitään tällaista syytä ei ole, sitähän kutsutaan kusettamiseksi.
Siirrytään syömään puuroa ja makaronia vaan . Jos ostat niin tuet sitä lapun hintaa ja hintamarkkinoita entisestään ja kun et osta et tue hyvin yksinkertainen yhtälö. Jotkut tuotteet on todella kalliita siksi koska niitä ostetaan. Kun kukaan ei osta on muutosta pakko tehdä tai tulee katastrofi
Voisit sinäkin alkaa pikkuhiljaa tajuamaan, että sulta kupataan rahat pois kaukana käytävän sodan varjolla.