Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peppuseksin jälkioireita?!?

Vierailija
06.11.2006 |

Olen vasta aloittanut tämän ihanan seksimuodon harrastamisen, joten kyselisin teiltä kokeneemmilta, ilmeneekö teillä jotain jälkioireita? Minua pierettää ja jossain vaiheessa päivää tulee älyttömän pitkään tuloaan tekevä kakka. Heti seksin jälkeen tuntuu tietenkin, että peppureikää on " ärsytetty" eli sitä on koskettu/sinne ollaan tunkeuduttu. Onko tämä normaalia vai vielä pientä??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itse " toimitus" sattui aika lailla. Ja samalla kuitenkin tuntui jotenkin hyvältä..

Vierailija
2/8 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan jonkun aikaa sitten kans aloteltu kyseistä " lajia" harrastaa, ja samoisia oireita on myös minulla. mutta täytyy kyllä hehkuttaa, että peppuseksi on kyl ihanaa, kun se on niin erilaista ja jännää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites jos käyttäisit sitä rusinaas kakkimiseen ja sitä toista rööriä sitten seksi touhuihin? ja muista tupla kumit ja muut suojaimet niin eiköhän semmoiset ikävät jälki kiksitkin sitten siitä haihdu omia aikojaan.

Vierailija
4/8 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuta ainoastaan syömiseen ja juomiseen eikä mihinkään suihinottoon. Perverssiä poskeenottaminen. Laitetaan se kikkeli vaan sinne minne se kuuluu eli pimppiin.

Vierailija:

Mites jos käyttäisit sitä rusinaas kakkimiseen

Vierailija
5/8 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli hiukan siinä ja siinä " kannattaako" koko hommaa harrastaa, vaikka ihan kivaa muuten onkin.

Vierailija
6/8 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee muutaman päivän viiveellä etova olo, tai siis vatsa tulee kummallisesti kipeeksi, ei ripulia tms. Olotila menee ohi päivässä.

Vierailija
7/8 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pariksi päiväksi vaikeuksia pidättää kakkaa. Oli kerrankin tosi nolo tilanne, kun juttelin opiskelijakavereitteni kanssa välitunnilla pihalla, ja äkkiä vaan alkoi perä rutista ihan ilman kontrollia... :)

Nyt oli muutaman vuoden tauko peppuseksissä, väliin mahtuu yksi synnytys. Tiedä sitten mistä johtuu, mutta nykysellään ainoat oireet on lievät ilmavaivat saman päivän aikana. Ei satukaan yhtään koko touhu, vaan päinvastoin on ihanaa...

Vierailija
8/8 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nuo jo mainitut ilmavaivat. Ja ne on aika noloja, kun piereskelee miehen seurassa... Mutta mä kuulun myöskin niihin, jotka tykkääävät peppuseksistä. Sisäänlaitto sattuu pikkuisen jos mies liian innokas sisäänlaitossa mutta sitten nautin siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä