Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli IL:n verokoneessa yli 100 000 euroa tienanneiden listalla, pyytää silti minua maksamaan 50% vuokrasta?

Vierailija
12.11.2022 |

Minusta vähän outoa. Emme ole paljon puhuneet ikinä rahasta ja molemmat hoitaa omat menonsa, mutta asumme yhdessä miehen vuokra-asunnossa. Maksan hänelle sitten puolet vuokrasta tilille ja tämä oli ok kunnes selvisi hänen tulonsa iltalehden verokoneesta. Mies on yrittäjä mutta ei koskaan sanonut muuta kuin että tienaa ihan hyvin. Reilusti päälle sata tonnia. Itse olen pienipalkkainen päiväkodin hoitaja. Mitä ajattelisitte?

N24

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olet poikkeuksellisen huono trolli.

Vierailija
2/77 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sitten on kohtuullista. Sekö, että molemmat elättävät itsensä vai se, että suurempituloinen tukee pienempituloista taloudellisesti? Jos AV:ta kysyy, niin suurempituloinen nainen pitköön rahansa, mutta suurempituloinen mies tukekoot puolisoaan.

Entä jos pienempituloisella on kuitenkin paljon suurempi omaisuus? Pitäisikö sen vaikuttaa asiaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole koskaan asuneet vuokralla opiskeluajan jälkeen.

Vierailija
4/77 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman naisten rakastamia kiertoilmaisuja:

Onko miehellä moraalinen velvollisuus elättää sinua?

Kyllä vai ei.

Vierailija
5/77 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
6/77 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 100K tienaava ei asu vuokralla

Vierailija
7/77 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi varakas mies asuisi vuokralla?

Vierailija
8/77 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi

Vierailija
9/77 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis ajattelit että mies alkaa elättään sinua kun vaivalla yrittäjänä tehnyt vähän parempaa tulosta

Vierailija
10/77 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollallaa. Noin hyvätuloinen mies ei edes sylkäise päikyn tätiin päin.

Vierailija
11/77 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika!

Aivan. Jätä se sika heti, koska se on suoraan sanoen varastanut sinulle kuuluvia rahoja.

Täysin epäluotettava ja luultavasti on myös sinua pettänytkin.

Haasta se sika oikeuteen ryöstöstä. Voit myös lisätä siihen pahoinpitelyn ja jotai kiva Metoo hengessä.

Voimaannu hyvä sisareni.

Vierailija
12/77 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se nuukajussi.

Vierailija
13/77 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämä onki trolli niin sanon silti, että mielestäni ainoa oikeudenmukainen tapa jakaa asumiskulut on tulojen mukaan. Meillä mies tienaa kaksi kertaa enemmän kuin minä ja maksaa 2/3 vuokrasta, sähkölaskusta, ruoasta jne. Molempien mielestä reilua.

Vierailija
14/77 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että se ei käy koska olet hänen kanssaan vain rahan takia.

Vierailija
15/77 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollauksesta huolimatta: vaatimusten tasa-arvo on ainoaa todellista tasa-arvoa.

Joko vaaditaan molemmilta samaa tai sitten hyväksytään että heikompi on vahvemman holhouksessa ja tuella. Ja he eivät ole tasa-arvoisia.

Vierailija
16/77 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tämä onki trolli niin sanon silti, että mielestäni ainoa oikeudenmukainen tapa jakaa asumiskulut on tulojen mukaan. Meillä mies tienaa kaksi kertaa enemmän kuin minä ja maksaa 2/3 vuokrasta, sähkölaskusta, ruoasta jne. Molempien mielestä reilua.

Reilua miehesi tuki toki on, jos hän vilpittömästi on sitä mieltä ja haluaa auttaa.

Minään kultaisena oletusohjenuorana en tuota kyllä pitäisi ja itseäni ainakin hävettäisi olla loputtomiin puolisoni varassa. Sairastapaukset, työttömyydet ja muut tilapäiset hätätilanteet asia erikseen.

Vierailija
17/77 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä provoa voisi ensiviikolla jatkaa siten, että AP:lle selviää pöydälle jääneestä yhtiökokouskutsusta, että miehen omistavan koko asunnon ja vedättävän häneltä muutaman satasen ekstraa asumisesta tällä salakavalalla vuokrausväitteellä

Vierailija
18/77 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi varakas mies asuisi vuokralla?

Monikin asuu, etenkin kaupungeissa.

Paraatipaikoilla vuokrat ovat toisinaan ihan kohtuullisia verrattuna asuntojen ostohintoihin.

Vierailija
19/77 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä etsisin parempi tuloisen naisen. Tienaan myös yli 100.000€/v ja niin tienaa avovaimonikin. Koskaan ei tarvitse pohtia tällaisia asioita. Ja sinun kannattaisi katsoa mies, kuka tienaa sinun kanssa saman verran.

Vierailija
20/77 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja näissä esimerksissä se on aina niin että mies tienaa enemmän.

Jos nainen tienaa enemmän niin molemmat maksavat saman, tai vielä todennäköisemmin parisuhdetta ei alun alkaenkaan synny koska nainen ei voittaisi taloudellisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän